ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
HORAC 04.02.08 17:49:03 napsal: WWW.SKODINKY.ESTRANKY.CZ MUJ VEB A SKODOVKACH
tak to jsem nežral

já správná čecha být

-> HORAC: Ta cestina

-> Kroulíček 04.02.08 21:45:39:

-> Majkl: no co, "zbýrky" je super ne?
-> Majkl 05.02.08 09:43:45: 
ajooo
-> HORAC 04.02.08 17:49:03: pěknej web
WWW.SKODINKY.ESTRANKY.CZ MUJ VEB A SKODOVKACH

-> capuccino 02.12.07 16:44:51: ok chlape
Čau hele ten volant asi bude někdy koncem ledna a nechávám ho za 1700 níž nepůjdu na netu my nabýdly 2500, tak počkám jak se rozhodneš , když sem ti ho slíbýl ,abych nebyl svině!!!

KOnečně jsem se přestěhoval do nové garáže.Na autě se začíná pracovat a pujde to rychleji a rychleji!
-> TOMIK--007 08.09.07 14:23:57: no paráda díky moc tome,pokecáme po ICq a pak se dohodnem!ale ještě jednou dík
-> Kroulíček: tak už to pro Tebe mám doma připravené,tak se musíme nějak domluvit sejít se a vyplnit to..
-> Karel. 04.09.07 22:54:32: přesně
-> Mar3k 04.09.07 22:50:57: asi tak kolega to vystihnul naproto dokonale§ale auto bude jezdit dál ane né v mích rukách holá kastle pujde na další dělání
-> Mar3k: spíš bych řekl, že podvozek použie na tohle a kastle se zbaví
-> Kroulíček: si sa stal novim majitelom rapidy od Lordonza?

hmm som zvedavy ako sa bude vyvyjat v tvojich rukach
-> Kroulíček: tak tak budeme v tom jezdit my