
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
-> Kroulíček: no cakal som taku odpoved
, no rozhodol som sa ze budem davat bixenony + hmlovku do jedneho svetla.. nech je sranda.. vyzera to uplne rovnako... mozes mi poskytnut niake foto z montaze? bol by som velmi rad

pyroman 29.03.07 13:04:45 napsal: -> Kroulíček: čéče jak to tak vypadá tak budu v tahu i přes prázdninynj já jsem také v péče tak neboj nejezdim nic!!tak to máme pešek oba
Mar3k 29.03.07 00:43:11 napsal: -> Kroulíček: Ahoj, zaujali ma tvoje xenony.. by ma zaujimalo ci si musel zvecsovat priestor za svetlami aby si tam vopchal tu sosvku zcelym tym.... nevies ako to je s potrebou baterky? bo sa mi prinieslo ze potrebujem kvoli nim silnejsiu baterku, no ale ked som pozeral na vybojky maju 33W tak nerozumiem tomu.. Nevies, ze ci na ich nastartovanie treba daky velky prud alebo co? Dakujem tiu zatial ahoj nejdříve bys se ti chtěl omluvit že jsem nenapísal dříve ale měl jsem PC prič!!ano musí zvětšit díru tedik spíš udělat díru do kufru a vepachat ten xenon do kufru!ano vibojky mají 33w!při nastartovaní to bere hodně proudu ale pak to ustane a berou minymuým...asi o pulku mene něš 50w co jse tam měl...!baterku mám 45 a je to v poho!!!vřele doporučuji
-> Kroulíček: čéče jak to tak vypadá tak budu v tahu i přes prázdniny
-> Kroulíček: Ahoj, zaujali ma tvoje xenony.. by ma zaujimalo ci si musel zvecsovat priestor za svetlami aby si tam vopchal tu sosvku zcelym tym.... nevies ako to je s potrebou baterky? bo sa mi prinieslo ze potrebujem kvoli nim silnejsiu baterku, no ale ked som pozeral na vybojky maju 33W tak nerozumiem tomu.. Nevies, ze ci na ich nastartovanie treba daky velky prud alebo co? Dakujem tiu zatial
-> pyroman: no já jsem vlastně také v tejdnu v piče)))ale snažim se no.. hele tu palubovku ti mužu dát a na penězích zatim nepádam..
-> Kroulíček: jj to věřím, že to jde pomalu...u mě to jde mnohem pomáleji, protože sem v týdnu v Praze
-> Wrcteam: ok uvidíme co doma vykutim z tou palicí mojí
-> pyroman: jj nakupuju a dělá ale boužel jde to moc pomalu....no se těším nato jak stim něco uděláš docela by to potřebovala

-> Kroulíček: mam doma pro tebe tu hlavu za 4 kylicka vazeny.....
-> Kroulíček: koukám, že se tady pilně pracuje a nakupujou se díly....jen tak dáál...už abych měl taky chcechtáky a mohl začít dělat na autě
-> Kroulíček: ok
-> Wrcteam: pro laufik a pásyjj neboj dám vědět
-> Kroulíček: ok pak rekni ja ti zkusim dohnat tu hlavu za nejakej rozumnej peniz, aby si ji moch nasadit a jet.. jo pro veci:)) pro ten lauf jo?:D
-> Wrcteam: no pojedu si asi tam pro věci tak az tebou skočim
-> Wrcteam: ježiš to je na klídek tam to znám


-> Kroulíček: vrchlabi kousek od brajna ouuu conra :D
-> Wrcteam: no neníproblém kde že teda bydlíš?
-> Kroulíček: hlavu bych tady mel.. ale potrebuje prebrousit ventily a je lehce sliznuta a ma vetsi kanaly..pak mozna bych vyhrabal jeste jednu ale musis si pro ne prijet.ta je podle me ok spalovaky drzej atd
tak popisek jsem malinko upravil jsem línej to vypsat ale kdyby nějakej dotázek nebo nějaké nerounalost takse ptejte nebo rounou nadávejte
