skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak, další oř do stáje tentokrát s poháněnou zadní nápravou.
Auto jsem zakoupil v Brně a bez STK převezl ku Praze, po cestě už stihla skončit v poli při blbnutí na veřejné komunikaci... nooo bože, pršelo!
Auto je základ Š125 předělaná na Š130 se suchou zadní nápravou, 5tikvaltem a motorem 120. Plány jsou postavit z toho auto na rally, které bude vyhrávat, takže se snažím dělat především účelné věci, to že lak stojí za ho... a je docela vobouchaná mě vůbec ne.... účel bude jízdní vlastnosti a nějaký výkon, hlavní je že není shnilá!
Chci poděkovat Djmasovi za pomoc s věcma které si doma neudělám.
Leto 2016 se do škodovky hodil můj motor z fáva s T jede to velice dobře. Takže se atmosféra odkládá na dobu neurčitou.
Nějaký souhrn věciček:
Podvozek
Komplet výztuhy dle L/A, tlumiče a struny HP, stabík 19mm.
Motor
1.3T vačka 280/270 ME, hlava v komplet úpravě ME.
brzdy
4Pístky, vzadu origo bubny ---- časem také kotouče s hydraulikou.
Kola
13x7 a 14x6 na zimáky.
Interiér
Pouze přední sedačky a nějaké ukazatele co se děje v motoru. Zatím bez rámu.... ale už.... se....
Video
Auto jsem zakoupil v Brně a bez STK převezl ku Praze, po cestě už stihla skončit v poli při blbnutí na veřejné komunikaci... nooo bože, pršelo!
Auto je základ Š125 předělaná na Š130 se suchou zadní nápravou, 5tikvaltem a motorem 120. Plány jsou postavit z toho auto na rally, které bude vyhrávat, takže se snažím dělat především účelné věci, to že lak stojí za ho... a je docela vobouchaná mě vůbec ne.... účel bude jízdní vlastnosti a nějaký výkon, hlavní je že není shnilá!
Chci poděkovat Djmasovi za pomoc s věcma které si doma neudělám.
Leto 2016 se do škodovky hodil můj motor z fáva s T jede to velice dobře. Takže se atmosféra odkládá na dobu neurčitou.
Nějaký souhrn věciček:
Podvozek
Komplet výztuhy dle L/A, tlumiče a struny HP, stabík 19mm.
Motor
1.3T vačka 280/270 ME, hlava v komplet úpravě ME.
brzdy
4Pístky, vzadu origo bubny ---- časem také kotouče s hydraulikou.
Kola
13x7 a 14x6 na zimáky.
Interiér
Pouze přední sedačky a nějaké ukazatele co se děje v motoru. Zatím bez rámu.... ale už.... se....
Video
czechino Š130T - komentáře:
-> Bery 22.06.16 11:04:14: hlavně se celý to uchycení chladiče utrhne od těla, protože to není sešroubovaný s horejškem a bude se to kroutit.
proč máš ten oleják u tepla na levé strane a na metrových hadicích? Aby s tím mělo čerpadlo víc práce? to připevnění motexem taky nic moc,natvrdo to praská
-> czechino: masaker

už se tešim na tee videjka ako bude zadok litat po cesteee :))) držim palcee 

-> czechino: pěkná pánev na Grilování :D
-> djmaso: to je jasné
ale rám bude také 


-> czechino: jojo koukám, hlavně ale v tom voz rezervu - to je součást deformační zóny



-> djmaso: hahaha
já krtečky vyrývám 


-> czechino: Na pole , néé do pole :D nerad děláš krtečka jo ? :D
-> djmaso: Jak píše Jindas, jinak doufám že néé zas do pole 

-> djmaso: Že by z fága do škodný?
-> czechino: :) tak už jsi to pustil ofiko ven jo ? :D a kam to půjde?
-> krabica: Favo ve 160km/h nezvladlo prujezd zatackou a hupslo pres strechu do pole....
a já muzikant 


-> czechino: čo je s favom ???



-> czechino: tak to je vec druha no 

-> castrol: Snad až moc, jsem zvědav co na to příslušnictvo 

-> czechino: pekne lezu
-> czechino: Vypadá to dobře a podobně jako serie. Také zakoupím sobě.
-> Karlos (WIO46): Ano
-> czechino: Ty držáky tlumičů jsou ty ze speedpra, jak je dělaj jak pro normální tlumiče, tak pro GAZy?