skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Skoda 136 GL
kamenná hnedá
1989
*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG* LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LP G*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG* LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*
K autu som sa dostal úplnou náhodou večerným blúdením po webe.Po dohode s majitelom sme ja a dvorný mechanik vyrazili.Po obhliadke a bezúspešnom zjednávaní ceny smerom nadol bolo rozhodnuté.
Škodovka slúži ako denné približovadlo hlavne do práce , zároveň aj ako koníček v jednom :-)
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -----------------------
Motor: č.1: 742.136 - už u kamaráta Istiho
Motor č.2: 781.136 po GO,pretesnený , presahy,ojničné ložiská,hadice,veškeré čidlá atď, sacie 136 + Sedr
(20.6.2016) Bezkontakt. zapalovanie Favorit
Vačka 265/265 Chovanec
Valvoline Durablend 10w40
Sviečky - NGK BCP6ES káble Tesla
Snímač tlaku oleja + budík tlaku oleja - Lada
uložený na tvrdých silentblokoch neznámeho pôvodu
25.15.2016 - felda štartér
04.02.2017 - nové sviečkové káble, veko rozdelovača + palec.
04.03.2017 - vymenené predné blatníky + čelo
Podvozok - predok mínus 1/5 závitu + podložky pod stabilizátorom + tlmiče Lada
zadok - pritvrdené origo. tlmiče
Interiér - V podstate originál GL výbava až na pár detailov , okruhlé budíky (ďakujem Molso), budík tlaku oleja nahradil palivomer , skrátená radiaca páka , nejaké to retro rádio.
8.3.2017 12V zasuvka namiesto ciklovača stieračov
Karoséria - predné blatníky + čelo na výmenu .
Plány do budúcna: - Jazdiť
kamenná hnedá
1989
*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG* LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LP G*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG* LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*LPG*
K autu som sa dostal úplnou náhodou večerným blúdením po webe.Po dohode s majitelom sme ja a dvorný mechanik vyrazili.Po obhliadke a bezúspešnom zjednávaní ceny smerom nadol bolo rozhodnuté.
Škodovka slúži ako denné približovadlo hlavne do práce , zároveň aj ako koníček v jednom :-)
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -----------------------
Motor: č.1: 742.136 - už u kamaráta Istiho
Motor č.2: 781.136 po GO,pretesnený , presahy,ojničné ložiská,hadice,veškeré čidlá atď, sacie 136 + Sedr
(20.6.2016) Bezkontakt. zapalovanie Favorit
Vačka 265/265 Chovanec
Valvoline Durablend 10w40
Sviečky - NGK BCP6ES káble Tesla
Snímač tlaku oleja + budík tlaku oleja - Lada
uložený na tvrdých silentblokoch neznámeho pôvodu
25.15.2016 - felda štartér
04.02.2017 - nové sviečkové káble, veko rozdelovača + palec.
04.03.2017 - vymenené predné blatníky + čelo
Podvozok - predok mínus 1/5 závitu + podložky pod stabilizátorom + tlmiče Lada
zadok - pritvrdené origo. tlmiče
Interiér - V podstate originál GL výbava až na pár detailov , okruhlé budíky (ďakujem Molso), budík tlaku oleja nahradil palivomer , skrátená radiaca páka , nejaké to retro rádio.
8.3.2017 12V zasuvka namiesto ciklovača stieračov
Karoséria - predné blatníky + čelo na výmenu .
Plány do budúcna: - Jazdiť
136GL/LPG - komentáře:
-> Sejki: origo. zatial neviem čo s ním.Každopádne potrebuje GO a ja ju robiť nebudem.Samozrejme , volaké časti budú fungovať na novom motore čo tam pôjde.
-> Marklar: a ta olejnica je jaky typ? origo? co s nim mas v planu?
-> Sejki: v skratke , mam motor po GO ktorí čaká na implantovanie ,takže lepšie ako živiť tu olejnicu.
Si to odvezl do tuningove garáže Ukroutil & Upadl ne?
-> isti: Však vieš ,,, základ po kúpe vymeniť olej , filtre , motor :D->
-> castrol:





-> Marklar: jak si vobec dovolujez rozoberat tak vzacne auto ako je 136tka GL

-> minno: Presne tak,kopíruje mňa



-> Marklar: len to kúpel a už to rozoberá :)
-> Marklar: Čo sa tam deje pane?

-> francomk: Včeli už sú dolu :D valil som do Detroitu, kde si ma videl? :-)
-> Fjatik: Ahoj, je budúceho suseda , zatial neznámeho , ono to skôr vypadá jak robotnícke auto , žiadny cuker :-)
-> Marklar: Dnes som ťa stretol v TT, hnedé emko s včelou jednoducho bije do očí 

Marklar, ináč by som sa ťa chcel spýtať, že čo je to tam v pozadí vedľa tej bielej dodávky tá žltá Škoda 105 alebo 120 L rok 1977 až ´79 ? ?
Nejakého suseda ? Ak nie je, mohla by ísť tiež na túto stránku ? ?
Nejakého suseda ? Ak nie je, mohla by ísť tiež na túto stránku ? ?
jak to tu tak čtu, tak se nestačím divit :D , v první řadě blahopřeju k nákupu stroje, a v druhé řadě, k tomu LPG, na škodě 125L bylo necelých 400tis km na lpg jedna GO se dělala zhruba ve 180 tis km, a ve cca 300 tis se dávaly zpět původní šály na kliku, jediná úprava byly zalisované tvrdé sedla ventilů v hlavě :-) následně jsem najel na feldě cca 100 tis na lpg taky bez větších problémů, jediné co mi vadilo bylo startování na lpg a následné přepínání, ale nic co by nešlo překousnout, no a teď mě můžete ukamenovat a sežrat a nevím co ještě .D a zadalší, to auto je jen jeho, a každý si může se svým majetkem dělat co chce, i kdyby to byla třeba MBX . Luboš ;-)
-> Marklar: 

-> Marklar: to ta tu hned ukamenuju 

-> Marklar: A ty s tím i jezdíš? Jseš normální?



-> MOLSO: lpg im vadí,čo budú písať keď dám foto ako s tým ťahám drevo?

