Každopádně zajímavá je

Třeba na to, že byly v minulosti opravovány prahy (chybí prahové lišty i díry po nich) a zadní blatníky a přesto v servisu na blatnících po lakování (asi ne moc profesionálním, když zastříkali i motorový prostor) obnovili linkování i boční otěrové lišty (GLS pro Evropský trh měla boční lišty plastové s čepy skrz plech, tyto jsou gumové lepené - nevím, zda jsou standardem pro kanadský trh nebo nějaká pozdější úprava). Také by mne zajímalo, proč jsou zdvojené dveřní spínače ve sloupu předních dveří - že by ten druhý byl pro nějaké zabezpečení (alarm?). Další zajímavostí je zadní čelo bez děr pro tabulku poznávací značky - to je nějak dodatečně zakamuflované (podobně, jako díry pro plastový štítek s označením typu), nebo nejsou vůbec vyseklé? Pokud vím, tak všechny výlisky tohoto typu zadního čela měly díry pro SPZ i znak...
...a v motorovém prostoru je víc zajímavostí - nejen fabrických, ale též lidové tvořivosti (například hadice od expanzky k termostatu - nepochopil jsem, co se tam majitel snažil tvořit...
Přeji pevné nervy a výdrž při zprovozňování, ač to opravdu vypadá, že spodek bude víc, než jen povrchově orezlý. Ale navenek vypadá celkem slušně
