skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130GLS
r.v. 1983
Rok 2003:
Autíčko, které bylo původně na vývoz do Belgie - tzn černou koženkou potažená střecha a všudemožně pozavařované díry po řízení vpravo, brzdovém válci vpravo atd atd.
Původní cena byla 10 000, ale bylo na plyn, což byl hlavní aspekt, který mě přesvědčil ke koupi. Po bližším ohledání doma bych za něj ovšem nedal ani 2 000! No jako Shade - shnilá skrz na skrz atd.
První co bylo - nastoupilo vyvařování - prahy, kapsy, kufr, no a při jednom se taky zavařily kliky zadních dveří, že:)
Po vyvaření nastal čas na změnu vizáže Shade. Nátlakem zimy se však veškeré kitování, broušení a stříkání nedostalo stoprocentním výsledků. No zkrátka bylo mi docela zima na ruce, když jsem auto brousil a stříkal do plniče a přitom se mi vločky sněhu snášely pod ruce! Následkem toho tedy nedošlo ani na prodloužení kapoty ani na zavaření přebytečných otvorů, které jsem měl v plánu.
Později jsem také zavařil zadní čelo a poohlédl se po plastech. Po dlouhém a marném zkoušení, jak sjet se spojlerama na mé parkovací místo jsem se musel spojlerů vzdát:(( FŇUK a zůstalo tedy jen u prahů a křídla.
Shade byla následně snížena prostým skrácením pružin asi o dva závity a pod zadními koly se zabydlily podložky.
Následoval motor. 130ku nahradil Favorit 136ka.
No a dál už jen prkotinky a věci, kterým rozumí jen vyvolení z nás a ostatní nad vším tím jen kroutí hlavou a diví se, že nás baví platit ty nekonečné pokutové bločky, ale co my na to?? "BAVÍ!!"
Rok 2007: kompletní vyvaření spodku auta, vystužení ramen a všeho co šlo. Zrcátka M3, interier v zeleném koberci, zamračení kapoty, zavaření nádechů na sloupkách, veškerých děr po stěračích ostřikovačích atd atd...
Rok 2008: Konečně zadní spojler, taky nové kola, leštěné 15"ky s velkým límcem, gumy 195/50 R15, jiný sportovní výfuk s oválnou koncovkou. Konečně taky doplněno o cyklovač a další prkotinky. Elektrické stahování oken a jiný centrál na DO.
Rok 2009: Zelené neony pod autem, zelené LED osvětlení interiéru, jiný přední spojler, sportovní sedačky a 3 bodové pásy, LED diodové bodové světla vzadu a čočkové světla osazené xenony a LED obrysem - vše vlastní výroba, nové zadní plato s reproduktory Impulse, jiné prahy kompletně dokitované ke káře
Plány na rok 2010: Změna interiéru, zástavba palubovky z Filety, změna tapicírů a celkové vizáže. Dá li také časová situace, tak lambo dveře...
SOUHRN:
motor Favorit 136
zavařené zadní kliky
snížená
15" kola
gumy 195/50R15 Pirelli Drago P5000
vzadu podložky cca 2 cm
zavařené zadní čelo, nadechy na sloupkách, diry po stěrači a ostřikovači
nadvařená kapota
zrcátka M3
centrální stěrač
prahy
křídlo
přední spoiler
zadní spoiler
sportovní výfuk
stroboskopy
bodové LED zadní světla vlastní výroby
čočkové přední světla s xenonama taky made by doma
zelené neony
laminátové zadní plato s repro
LED osvětlení interiéru
...
2012: Auto jsem prodal, tak se s ním bude bavit už někdo jiný.... :(
r.v. 1983
Rok 2003:
Autíčko, které bylo původně na vývoz do Belgie - tzn černou koženkou potažená střecha a všudemožně pozavařované díry po řízení vpravo, brzdovém válci vpravo atd atd.
Původní cena byla 10 000, ale bylo na plyn, což byl hlavní aspekt, který mě přesvědčil ke koupi. Po bližším ohledání doma bych za něj ovšem nedal ani 2 000! No jako Shade - shnilá skrz na skrz atd.
První co bylo - nastoupilo vyvařování - prahy, kapsy, kufr, no a při jednom se taky zavařily kliky zadních dveří, že:)
Po vyvaření nastal čas na změnu vizáže Shade. Nátlakem zimy se však veškeré kitování, broušení a stříkání nedostalo stoprocentním výsledků. No zkrátka bylo mi docela zima na ruce, když jsem auto brousil a stříkal do plniče a přitom se mi vločky sněhu snášely pod ruce! Následkem toho tedy nedošlo ani na prodloužení kapoty ani na zavaření přebytečných otvorů, které jsem měl v plánu.
Později jsem také zavařil zadní čelo a poohlédl se po plastech. Po dlouhém a marném zkoušení, jak sjet se spojlerama na mé parkovací místo jsem se musel spojlerů vzdát:(( FŇUK a zůstalo tedy jen u prahů a křídla.
Shade byla následně snížena prostým skrácením pružin asi o dva závity a pod zadními koly se zabydlily podložky.
Následoval motor. 130ku nahradil Favorit 136ka.
No a dál už jen prkotinky a věci, kterým rozumí jen vyvolení z nás a ostatní nad vším tím jen kroutí hlavou a diví se, že nás baví platit ty nekonečné pokutové bločky, ale co my na to?? "BAVÍ!!"
Rok 2007: kompletní vyvaření spodku auta, vystužení ramen a všeho co šlo. Zrcátka M3, interier v zeleném koberci, zamračení kapoty, zavaření nádechů na sloupkách, veškerých děr po stěračích ostřikovačích atd atd...
Rok 2008: Konečně zadní spojler, taky nové kola, leštěné 15"ky s velkým límcem, gumy 195/50 R15, jiný sportovní výfuk s oválnou koncovkou. Konečně taky doplněno o cyklovač a další prkotinky. Elektrické stahování oken a jiný centrál na DO.
Rok 2009: Zelené neony pod autem, zelené LED osvětlení interiéru, jiný přední spojler, sportovní sedačky a 3 bodové pásy, LED diodové bodové světla vzadu a čočkové světla osazené xenony a LED obrysem - vše vlastní výroba, nové zadní plato s reproduktory Impulse, jiné prahy kompletně dokitované ke káře
Plány na rok 2010: Změna interiéru, zástavba palubovky z Filety, změna tapicírů a celkové vizáže. Dá li také časová situace, tak lambo dveře...
SOUHRN:
motor Favorit 136
zavařené zadní kliky
snížená
15" kola
gumy 195/50R15 Pirelli Drago P5000
vzadu podložky cca 2 cm
zavařené zadní čelo, nadechy na sloupkách, diry po stěrači a ostřikovači
nadvařená kapota
zrcátka M3
centrální stěrač
prahy
křídlo
přední spoiler
zadní spoiler
sportovní výfuk
stroboskopy
bodové LED zadní světla vlastní výroby
čočkové přední světla s xenonama taky made by doma
zelené neony
laminátové zadní plato s repro
LED osvětlení interiéru
...
2012: Auto jsem prodal, tak se s ním bude bavit už někdo jiný.... :(
Peťa130GLS - komentáře:
čus, prosim tě, jakej to je odstín barvy?
Jo a Martin, pošli mi tu stránku, kde ten týpek dělal z té škodárny toho Speedstra, OK? Diky!
Tuž tak to já se někdy stavím a schválím ti to! Potřeboval bych zadní čiré lampy, kdyby si na nějaké narazil, nějaké levnější, ale nové, tak mi je přiber! A taky nějaký centrál na DO, na kolik by mě vyšel? I s tím DO?
neboj skladam uz jsi se dlouho nestavil tak si nevidel co uz mam hotove.
Ty Martin, moc nepovidej, ať zase motor z Alfy nehodíš za plot! Rači skladej a skladej!!...
toz peto to mas ale pěkne fotky.a ta martina jak se na tom autě vijíma.to jsou zase fotky jak jsi navštivil přírodu v okoli frytku.tož začnem fotit auta a baby a kdo bude mit lepši vysledky ale dam ti jestě naskok 3 měsice a pak si už neškrkneš.
-> minno:

pekná pani

No jeje, taky to autí potkávám... Pěkná jen tak dál...

-> Peťa:
mas naozaj krasnu holku, žába k zlíbaní, stasny to clovek
mas naozaj krasnu holku, žába k zlíbaní, stasny to clovek

No tak chlapi, kochejte se autickama, od toho ty stranky prece jsou, ne kvuli zenskym:))
Jo, jezdim po FM a ta "buchta" - jinak moje draha čtvrtina:) jezdivá často se mnou...
Jo, jezdim po FM a ta "buchta" - jinak moje draha čtvrtina:) jezdivá často se mnou...
-> Peťa nevim jestli te topotesi nebo nasere... ale radci tu holku nez to auto :)
zdarvím pane jo jo tebe vidavam litat po F-M!!!ale tu buchtu jsem ještě nikdy neviděl



Ty podložky jsou asi 2 nebo 2,5 cm...
-> Peťa: Jak silný máš vzadu ty podložky??
Zdarec, dlouho sem tu nebyl, to číslo barvy je: STH2/H0830, ale počítám, že v keždé lakovně se budou vzorníky lišit, tak nevím...
pekná barvička, mohl bys mi rict jeji cislo?
Jinak super auto
Jinak super auto

žabka...

pekny a krasnej modylek

Zadní bílé lampy bych chtel, stejně jako kupu spoilerů, pořádné kola atd atd, ale co s tim, coby chudý student
