
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem si poridil nove auto, ktere bude slouzit vyhradne ke sportovnim ucelum, jako je slalom, CWC, sprinty a pod...
Karoserie:
Vyvarena eMkova kasle s125L z roku 1989
Sroubovaci ram
Sportovni sedacka ridice, 4 bod pas
Spolujezdec sedacka z XR3i, 4 bod pas
tuning volant
LR vana
Predni naprava:
Siroka vyztuzena podle L/A, předělané dorazy
Zakazkové pruziny 210mm by Tuner2
Tlumice HP sporting
2p - zatim. Uz jsou pripraveny 4p po GO
Zadni naprava:
Kyvka po GO s vystuzenyma podelnyma ramenama
Pruziny serie
Tlumice Hp sporting
Prevodovka:
5Q 4,22 mokre poloosy
Motor - momentalne
Základ fa 135
Odlehceny setrvak a remenice, vyvazene s klikou
Vačka 278/270 6,9/6,7 Chovanec
Hlava snizena KP 10,8:1, ocistena a zabrousene ventily
4-1 svody od Beryho
karbec 130 repas Kratochvíl; trysky 120/145, vzdusniky 210/160
Motor - dávná budoucnost
1.4gt z Citroenu AX patříčně upraveny s výkonem někde kolem 110 - 120hp
Kola
5,5x13 anglicke plechace
5x13 kombinace knofliku a ementalu
pneu:
2x Falken ziex 165/60 R13
2x Dunlop SP8 Sport 185/55 R13
2x Semperit sport life 195/55 R13
4x Michelin 16/53 R13
Změřeno zrychlení na opravdovou 100: cca 11vteřin
Video ze slalomu v Milovicích 1.3.09
Video z AR Milovice 21.3.2009
Sprint já vs BMW 320i e36 150Hp
Plány pro tento rok:
Nechat udělat hlavu a nasadit karburátory solex addhe 40
Nová zadní náprava ve stylu LR
Uprava přední nápravy - prědělání mostu a uložení do tvrda
Poděkování:
Největší poděkování patří mému brachovi, bez kterého by tohle auto nikdy nejelo;). Dale pak mému dědovi, ktery me celou dobu podporuje. Taky děkuju lidem odsud z virtu jak za vetsi ci mensi obchody, rady, porady a vubec za všechno...;)
Karoserie:
Vyvarena eMkova kasle s125L z roku 1989
Sroubovaci ram
Sportovni sedacka ridice, 4 bod pas
Spolujezdec sedacka z XR3i, 4 bod pas
tuning volant
LR vana
Predni naprava:
Siroka vyztuzena podle L/A, předělané dorazy
Zakazkové pruziny 210mm by Tuner2
Tlumice HP sporting
2p - zatim. Uz jsou pripraveny 4p po GO
Zadni naprava:
Kyvka po GO s vystuzenyma podelnyma ramenama
Pruziny serie
Tlumice Hp sporting
Prevodovka:
5Q 4,22 mokre poloosy
Motor - momentalne
Základ fa 135
Odlehceny setrvak a remenice, vyvazene s klikou
Vačka 278/270 6,9/6,7 Chovanec
Hlava snizena KP 10,8:1, ocistena a zabrousene ventily
4-1 svody od Beryho
karbec 130 repas Kratochvíl; trysky 120/145, vzdusniky 210/160
Motor - dávná budoucnost
1.4gt z Citroenu AX patříčně upraveny s výkonem někde kolem 110 - 120hp
Kola
5,5x13 anglicke plechace
5x13 kombinace knofliku a ementalu
pneu:
2x Falken ziex 165/60 R13
2x Dunlop SP8 Sport 185/55 R13
2x Semperit sport life 195/55 R13
4x Michelin 16/53 R13
Změřeno zrychlení na opravdovou 100: cca 11vteřin
Video ze slalomu v Milovicích 1.3.09
Video z AR Milovice 21.3.2009
Sprint já vs BMW 320i e36 150Hp
Plány pro tento rok:
Nechat udělat hlavu a nasadit karburátory solex addhe 40
Nová zadní náprava ve stylu LR
Uprava přední nápravy - prědělání mostu a uložení do tvrda
Poděkování:
Největší poděkování patří mému brachovi, bez kterého by tohle auto nikdy nejelo;). Dale pak mému dědovi, ktery me celou dobu podporuje. Taky děkuju lidem odsud z virtu jak za vetsi ci mensi obchody, rady, porady a vubec za všechno...;)
Trax / Skoda 125L/A - komentáře:
-> Adam6666: Ted už jo, když jsem se na to soustředil

-> Adam6666: JJ, tlumič se dělá, na tom videu je vidět, že ten motor nejde do otáček tak, jak by měl... A plameny? Těch jsem si na žadnym videu nevšimnul

-> Trax: kdyby jsi tu trubku co tam mas vymenil za poradny tlumic tak udelas lip. v teto kofiguraci motoru je to spolehlivy žrout predevsim kroutaku, ale taky vykonu. to se pouzivalo na motory co se porad tocily a vacky s casovanim pres 300. a ty plameny z vyfuku to se mi taky nezda, nekde je problem, nejspis v serizeni....

-> jarda.u1: Díky, ale to je hlavně díky Berymu

-> Trax: Dobrej zvuk s tou trubkou cece

-> Tuner#2: Diky, uplne vsechno, ve předu šroubky co drží náboj, matky co drží ramena. Vzadu šrouby, co držej příčku převodovky, podelny ramena, motorová příčka... Nevěřil jsem tomu, ale jde to... Povolili a vypadli i šroubky, co držej otačkomer
Ted provedu rozborku škod a všechno musim zkontrolovat a poutahovat a dat novy pérovky.
-> Čmoud: Díky, zkus, cesta je trnitá, ale výsledek stojí za to

-> Čmoud: Díky, zkus, cesta je trnitá, ale výsledek stojí za to

taky gratuluju taky bych neco takovyho chtěl skusit :)
-> Trax: Tak gratulace k prvním závodnickým krůčkům. Co se Tě povolilo na nápravách? To taky jde? 

Tak dneska nastal den D a škodovka se poprve postavila na start rally. Auto fungovalo docela dobře. Akorat díky rozbitým silničkam v okolí letistě v milovicích se povolili snad všechny šroubky na nápravach ktery mohly. Tak jsme mezi RZ stále něco utahovali, ale až na strešní lištu z auta nic neodpadlo
. Hezky jsme si zajezdili, počasí vyšlo, auto jsem nerozbil, takže uspěsné závody, výsledky jsou zatim vedlejší
-> Dave - ten pátý: škoda, o dost si přišel


-> Dave - ten pátý: škoda, o dost si přišel

-> petřík: Hmm, tak to zase nic neuvidim...
Sobotu mám plnou...


-> petřík: Ježiš diky, jsem to ale debil

-> Trax: -> Dave - ten pátý:
POZOR > SOBOTA - ne neděle !!
(21,3,2009)
POZOR > SOBOTA - ne neděle !!
(21,3,2009)
-> Dave - ten pátý: jj na letisti a od rana jsou treningy a asi od poledne zacina zavod, bude to cca do 16
-> Trax: Od kolika? Pojedu se podívat - když bude hezky. To bude na letišti?
-> Dave - ten pátý: V nedeli se jede amater rally v milovicich

-> Trax: Jak v neděli? Co se kde jede?
-> favo110lrs: Uvidíme v nedeli, teda jestli bude dobrej meziclanem mezi volantem a pedalama

dobrej závodák!
Tak dneska jsem pomohl státu zlepšit statistiku stáří vozového parku
Neboť jsem vyřadil jednu škodu 105 rv 1982

