Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 10.06.25 13:48 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje

Karoserie:

-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem

-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

Přední náprava:

-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči

Zadní náprava:

-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči

Interier:

-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu

Exterier:

-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem

Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13

Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500

Zadní brzdy:
- Beral obložení

-brzdova kapalina ATE 200

Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+

Motor:

Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje

-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou

-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg

Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

20:49:45
11.05.2011
tunerlada
no co na to říc.t..snad jen luxusní práce 1 4 doufám že budu mít čest vidět na živo 4
20:47:46
11.05.2011
Fiatak
-> Mates: paráda...dik :) do tej diery nebudeš dávať nič? manžetu nejaku,koženku...dačo...
20:45:29
11.05.2011
castrol
-> Péďa17: -> Mates: a sakra a ja ze bude nejaka pekna zostava no skoda
20:42:09
11.05.2011
Mates
-> castrol: rádio nebude,budu poslouchat chod motoru.
20:41:48
11.05.2011
Péďa17
-> castrol: audio nebude co vím
20:40:37
11.05.2011
castrol
-> Mates: a kam das radio ?
20:38:37
11.05.2011
Mates
-> Fiatak:
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 11.05.2011 20:38:37
20:33:33
11.05.2011
Fiatak
nemohol by si hodiť fotku riadiacej paky z dialky zblizsia a kulisu?
18:18:14
03.05.2011
Mates
Práce na škodně zatím přerušena,dělá se na motoru u Octavie.
Turbo na opravu,nové žhavičky a možná i startér.V sání od EGR ventilu 3mm vrstva humusu,asi zapeklý olej,ale turbo se nezdá že žere olej,tak nevím co to je.
Zlatá škodna,tam takový problém není a přístup je 100x lepší.

-> hany: Zkroutit se to může a ryskovat to nebudu
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 03.05.2011 18:18:14
upraveno 2x, naposled 03.05.2011 18:21:43
19:46:18
02.05.2011
hany
-> Mates: při sto stupních moc věcí neteče 4 leda tak voda se vaří
09:07:21
02.05.2011
Mates
-> hany: Snad jo,ale stejně každý kdo to viděl,tak mi povídal,že tam je asi málo tvrdidla.Snad to vyzraje v boxu,ale max na 60°C ne jak on říkal 100°C,ty věci by se mi roztavily a mohl bych začít od znovu.
21:02:54
01.05.2011
hany
-> Mates: super zpráva s tim lakem 1
upraveno 1x, naposled 01.05.2011 21:03:10
17:19:17
30.04.2011
Mates
-> castrol: díky 5
17:16:37
30.04.2011
castrol
-> Mates: sanka dole sefe 1
12:31:33
30.04.2011
Mates
-> Norton: to máš pravdu,do ted to tlačil jeden kůn3.Doufám že jich pak bude alespon 70.
09:12:02
30.04.2011
Norton
-> Mates: tak stale to je lepsie ako bez nicoho :o)
20:14:35
26.04.2011
Mates
-> Norton: Dneska jsem psal jednomu na fábku s údajě najeto 30tkm,tak uvidíme.
Asi mi nezbyde než ze začátku jezdit s náhradním.
21:53:37
25.04.2011
Norton
-> Mates: jaj ja ze uz to mas :o( hm thak drzim palce
21:51:29
25.04.2011
Mates
-> Péďa17: snad ano,pokud ne,tak ho asi 121
-> Norton: Tenhle je náhradní.Scháním fábii 1.4 8v s málo km na stavbu do druhého bloku.
21:36:59
25.04.2011
Péďa17
-> Mates: tak to je dobrá zpráva s lakem.
Extreme Tyres