Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

09:15:10
26.01.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bukaj 26.01.20 08:47:31: JJ sedím podstatně níž než v sérii jak kvůli těžišti, tak kvůli bezpečnosti. Jsem i víc vzadu, ale to v pohodě řeší prodloužení a odsazený volant.
08:47:31
26.01.2020
Bukaj
-> Tuner#2: Takže kvůli nižší sedačce?
08:44:32
26.01.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 26.01.20 06:29:38: prozradis jak? Chtěl bych ještě níž než jsem měl, protože zase sedím níže.
08:36:37
26.01.2020
Bukaj
-> Mates: K čemu je to dobré? Příliš nízká postava nebo sportovní sedačka? Já teď po dlouhé době jezdění škodovkou sedl do tátovy Octavie a vadil mi tam hrozně nízko posazený volant (a to byl v nejvyšší poloze), cítil jsem se tam hrozně stísněně. A to jsem spíše subtilnější postavy - nemám ani průměrných 180 cm a 65 kg a kdybych dal do škodovky nižší sedačku, tak nevidím ven3
06:29:38
26.01.2020
Mates
Konečně jsem se dokopal ke snížení volantu o cca 6cm5, i kdyz venku mrzne. Ještě doladit ipur.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 26.01.2020 06:29:38
22:08:30
12.11.2019
Mates
-> Tuner#2: to máš pravdu1

-> radekp: Díky moc, snad se rozmyslím dobře. Kamarádi říkají ať jdu do toho, platit musím stejně. Rodina zase, ať se na to vyprdnu(rozumím jim), ale už mám v tom docela peněz a barák má větší hodnotu než byt.



Tak uvidím.
20:16:58
12.11.2019
radekp
-> Mates: s uroky mas pravdu. Rozmery obyvaku a garaze mas zhruba jako ja. :-)

Manzelka (v kanclu- fakturace) i tchyne v pekarne delaji, vim o cem je rec.



Drzim place.
20:07:24
12.11.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 12.11.19 17:51:24: obývák s kuchyní bohatě 40m2 a zbyde víc na garáž, kde i 60m2 je málo 3
17:51:24
12.11.2019
Mates
-> radekp: Ahoj, hypoteku ještě nemám,ale zrovna teď vychází hezké úroky a zrovna se mi moc nechce dlouho platit nájem, 10tkc jen za nájem je ranec,ale při stavbě bych to musel vydržet i s úroky za hypotéku než zkolauduji .



Teď ani nevím kdy si případně najdu novou babu, moje práce je rozvoz pečiva. Jsem od jedne na nohou a to je hrozné pro vztah,tahle to celkem akceptovala,pracujem ve stejné firmě.



Blbé je,že mám projekt a už je to i na úřadech a je to cca 100tkc možná víc. Ten polystyren mi říkal i kámoš a ten stavby vedoucí, že je hodně.

Jinak ten dům jsem hodně dlouho vymýšlel,aby byl podle mojí představy. Jediný co chtěla ona byla velká ložnice a ta je mi zrovna k ničemu. Pokoje jsou menší,ale taky stačí. obyvak s kuchyni ma 51m2 a garáž 45m2.
16:09:52
12.11.2019
radekp
-> Mates: jestli ještě nejsi zatížený hypotékou, tak vyčkej, promysli to. Pokud by do toho mohla mluvit i nějaká přítelkyně v budoucnu, určitě to bude plus.

Ohledně polystyrenu bych řekl, že 10 od země je málo. Ten polystyren se zaplatí...
12:50:54
12.11.2019
Mates
-> T: Je mi jasny, že barák je o něčem jiném,jak starostí i finance. strach mám z financí, protože se živím jako řidič a tam nikdy nevíš co se stane. Byt bych měl do 10 let zaplacen.



-> Eidy: To není asi jednoduché,pokud by to byl podkrovni tak jo,ale bungalov to si myslím, že není možné. Myslel jsem udělat novy menší projekt,ale byl by možná jen o 20 m2, jediná střecha je ranec, polys v podlaze bych dal jen 10cm místo 22cm. Dalším projektem bych vyhodil cca 100tKc za předchozí. Nemám to moc jednoduché. Nechám si udělat rozpočet od pana co by mi to zařizoval a uvidím na jaře.
20:08:12
11.11.2019
Eidy
-> Mates: Jak říká Tomáš, byt a barák je velikej rozdíl. A co třeba ten projekt malinko předělat a postavit si pro sebe třebas jen nutnou část s tím, že zbytek by se připadně dostavěl později, až budeš s nějakou babou na vážno?
20:02:07
11.11.2019
-> Mates: byt a barák je sakra rozdíl.....to se budeš muset rozhodnout 4
19:15:13
11.11.2019
Mates
-> Eidy: tj ala taxi, to byl můj sen.

nejhorší je, že ten barák má 212m2 zastavene plochy a hlavně krov má cca 20m3 dřeva, protože je na šířku 12.6m a dělka 16.8m se sklonem 25° to za dřevo bude ranec. Nj chtěl jsem úložný prostor místo vazniku, tam bych musel víc prolezat. Teď se budu muset rozhodnout, zda se na 30 let zadluzit nebo mít klid a jít do bytu a časem pozemek prodat i 105tku bych pustil a těch dílů, to je tak jedna garaz
upraveno 2x, naposled 11.11.2019 19:18:03
18:36:20
11.11.2019
castrol
-> T 11.11.19 17:42:02: sak pre to je bejvalka 1
18:29:52
11.11.2019
Eidy
-> Mates: Tak začni garáží. Tam se dá i přespat. 1
18:07:41
11.11.2019
Mates
-> T: To právě moc nechtěla, protože jinak bych na ni o víkendu neměl zase moc čas,tak jsem oželel auto a stejně se na mě vybodla, nakupilo se toho víc... Nejlepší je, že jsem s ní plánoval rodinu a hlavně RD, teď nevím co se stavbou, když mám vše vyřízené. Na jaře jsem chtěl kopnout.
Extreme Tyres