Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 10.06.25 13:48 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje

Karoserie:

-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem

-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

Přední náprava:

-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči

Zadní náprava:

-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči

Interier:

-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu

Exterier:

-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem

Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13

Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500

Zadní brzdy:
- Beral obložení

-brzdova kapalina ATE 200

Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+

Motor:

Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje

-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou

-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg

Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

19:45:13
01.01.2011
kraska98
ten intros vypada paradně a i cele auto,uz se těsim az to bude hotove jo a na co to auto budes mit na denni pouziti nebo jako lestenku na srazy ?
17:57:26
30.12.2010
Mates
-> minno: Stropnice je natažená,ale jsou tam faldíky,takže v létě ji asi přešponuje.Topení jsme nerepasovali,nejdřív jsem ho tam nechtěl,stejně v zimě nebudu jezdit,maximálně ráno,když bude orosené okno.
-> škodec: pochopil jsem to trochu jinak,moje chyba3,jinak dík.Nečekal jsem že to pujde tak rychle.
-> libor-nem: Zadní koberec je ze 3ks.2ks pod sedačku a 1ks tunel,jinak bych to asi nedocílil,tak jak to je.Předek je komplet,pak pod palubkou a podběhy zvlášt. Pár míst je přilepeno,ale jen pár.Na podběhu nahoře,protože je nařízlý,aby nedělal boule a nad pedály.Jinak špunty a lišty.
11:58:08
30.12.2010
libor-nem
ty koberce si lepil?
11:42:34
30.12.2010
škodec
-> Mates: ako hovori-> minno: tempo v skladani auta :D
09:49:24
30.12.2010
minno
-> Mates: vyzerá to dobre. čo je to za koberec? stropnica je už natiahnutá? daj foto :)
Ináč pozerám na teleso kúrenia - kúrenie si nerepasoval? Si ho mohol aspoň rozobrať a vyčistiť, tie zasvinené klapky nevyzerajú dobre :)
09:48:08
30.12.2010
minno
-> Mates: škodec mal na mysli asi že máš rýchle tempo v skladaní auta, nie že to máš rozleštiť tempom :)))
08:32:01
30.12.2010
Mates
-> RON: Snad vytvrdne,budu se muset modlit.Já mám takovou smůlu,vždycky se někde něco najde a není to na 100%.Já to říkám,co si neudělám sám precízně,tak to nemám a ostatní si řeknou je to jen škodovka.

-> škodec: Tempo by tomu dalo,to bych měl až na základovku,nesmím s tím nic dělat,lakýra to rozleští až bude v celku.
23:29:02
29.12.2010
škodec
-> Mates: super rychle tempo, radost sledovať takú krásnu prácu. 4
23:10:22
29.12.2010
RON
ta barva zatuhne, neboj se vlka nic, jinak luxusní práce, putuje do oblíbených 5
22:31:25
29.12.2010
Mates
-> Sp4rc0: Snažím se aby bylo pěkné.Akorát mě trochu štve lak,přijde mi že je nějak měký,myslím si že to lakýra nějak urychlyl a barva pořádně nevytěkala.Snad to na slunci nepopraská a nebo až to bude leštit,abych ji zase neměl šedou.

Ted už se mi líbí interier,když jsem si sedl do těch sedaček,tak jsem si připadal jak v závodáku,už se těším na zatáčky.
22:30:49
29.12.2010
tunerlada
mno co jiného říct než je je to krásná práce 4 držím palce vypadá to fakt nádherně4 6
22:19:56
29.12.2010
Sp4rc0
Tady roste krásný auto..6 4
12:36:57
29.12.2010
Mates
-> Radza: Díky,snažím se aby to bylo pečlivé.

Jinak auto už se rýsuje,interier už je z části hotov.Už tam jsou i sedačky a je to pěkné posezení.Boční vedení maj perfektní.
upraveno 1x, naposled 29.12.2010 12:39:18
10:06:13
29.12.2010
Radza
Moc hezká a pečlivá práce4
19:08:36
18.12.2010
Mates
Štít na budíky přeleštěn a osazen.

Dneska čalouník nandal stropnici a je tam menší faldík,protože je špatně udělaná díra na kastly pro prut,jde malinko šikmo,ale na stropnici nikdo nekouká.
upraveno 1x, naposled 18.12.2010 21:54:18
20:25:37
16.12.2010
Mates
Nějaké ty výpalky z hlíny 2 ,nakonec je asi přeleštím.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 16.12.2010 20:25:37
21:33:29
14.12.2010
hany
-> Mates: zatim nebudu 1
17:09:27
14.12.2010
Mates
-> Tuner#2: Na čelo se taky těším a hlavně na pasování předku,i když už jsme to měli sesazený,tak snad to bude sedět.
upraveno 1x, naposled 14.12.2010 18:03:30
17:03:57
14.12.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 14.12.10 17:00:47: NJ taky jsem to při skládání sem tam odřel, hlavně zadní čelo je boj, ale už jsem ho měl venku asi 5x, takže už to neřeším 3 Podle velikosti důlku nabrat správně velkou kapičku na hrot a nebát se toho, že mokrá kapička udělá jakoby bouli, ono se to seschne a zpravidla je to pak zároveň, jen to lehce přelíznu, zaleštím a z metru nic nepoznáš. 4
upraveno 1x, naposled 14.12.2010 17:04:34
17:00:47
14.12.2010
Mates
-> minno: Vím že 100% auto nikdo nemá ani lak,ale když jsem za to dal tolik peněz tak jsem to chtěl mít perfektní a taky auto bylo u něj 4 měsíce,atk si s tím mohl vyhrát.

-> Tuner#2: Díky za radu ohleně tukanců,budu už muset na dveřích zadělat pár míst u sametek.Auto ještě nevyjelo a už jsem ho stačil i pokřtít.

-> kalmik_06: Tlumiče mi stály 8800,- přes Zazzu z Anglie,ale záleželo na kurzu.Auto chci trochu do sportovna,ale na závodění to nebude.Chci se občas svést rychleji,i když mám oktu,ale to není ten správný požitek.Tam jde všechno z lehka.
Vzhledově bude origo,nakonec i kola,ale pořád bych chtěl dělítka nebo arc,ale nejsou zbytečný prachy.Musím si schovat ještě na motor a jiné drobnosti.

-> hany: Díky pane.Jak pokračuješ??Kdy budeš lakovat??
upraveno 1x, naposled 14.12.2010 17:03:08
Extreme Tyres