Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

09:36:32
21.02.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 21.02.19 09:27:11: Taky jsem to měl, když jsem auto převážel, naštěstí jen čelo. Držím palce ať to není poznat, ono to pod nárazníkem lomí světlo a bude to OK 4
09:27:11
21.02.2019
Mates
-> Antony: taky hezky 8.Nejhorší je, že si na to dávám pozor, dám pod to fošny a stane se tohle. Někdo udělal blbý svar.

Snad to půjde a bude mít čas, jen mám strach, jak se to loupe, že to nepůjde zabrousit a do rozstriku a bude to vidět 7. Čelo už jsem jednou rovnal a zatrel, nebylo to vidět, ale tohle jsou 10cm praskliny. To ta sezóna začíná surově 8
08:57:47
21.02.2019
Antony - zrušená registrace
-> Mates: Tohle hodně zamrzí 8 já si to díky snížení při otáčení a couvání taky nakřapl. Čelo i blatník. Pokroucený, popraskany, no v pr.eli bych se viděl. Přeju ůspěšnou opravu. 4
07:37:22
21.02.2019
Mates
Včera jsem jel vymýt chladící okruh. Vezli jsme ji na odtahovce a táta si všiml, že je nacnuty svar na taznym oku na příčce. Při sjíždění přes navijak praskl a nez jsem stačil zabrzdit, malinko popojela z fošny a ponicil se trochu blatník. Srovnal jsem ho, ale je ponicena barva. Normálně praskl velký kus barvy a loupe se i dál, předchozí lakyra, to pěkně odflakl, že to pořádně nedrží. Snad to nový lakyra nalakuje co nejdřív a aby chytil rozstrik 8.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 21.02.2019 07:37:22
07:36:19
21.02.2019
Mates
Zase jsem to rozebral
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 21.02.2019 07:36:19
17:37:34
05.12.2018
Petrson
-> Tom Troll 05.12.18 16:51:29: popřípadě ti upadne tenkej nátrubek
17:09:57
05.12.2018
Tom Troll
-> Tuner#2: aha 4

Viděl jsem o nich zmínku, ale nevim, mě koukat se dovnitř dírou na mý, naprosto neprůhledný, zatim moc nevadí. 3
upraveno 1x, naposled 05.12.2018 17:10:16
17:03:32
05.12.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tom Troll 05.12.18 16:51:29: obojí jsi vyjmenoval + ještě dost často netěsní.
16:51:29
05.12.2018
Tom Troll
-> Mates: Ze zvědavosti, v čem k rom toho že nemá zalitej železnej kroužek a v tom že hned zas vyšisuje neni dobrá?
16:44:01
05.12.2018
Mates
-> Tuner#2: dal bych origo starou zašlou,ale ještě uvidím. Zetoráckou bych nedal,vím že není dobrá.
12:32:51
05.12.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 05.12.18 12:01:46: Tak celohliník má být natlakovaný, pochybuju že ta Fabie nádobka je na víc jak 0,1Mpa? Když dáš dněšní expenzky ze Zetora, tak si spíše pohoršíš...
upraveno 1x, naposled 05.12.2018 12:33:12
12:01:46
05.12.2018
Mates
-> MVM: -> Tuner#2: ok, díky aspoň jsem zase o něco chytřejší 1

Na jaře musím hlavně vymit celý okruh a dám zpět klasickou expanzku, s touhle to bylo hrozně natlakovane.

Alespoň, že se to stihlo než budou mrazy, teď už asi nic na ni nebudu dělat, až asi v březnu.
19:51:45
04.12.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 04.12.18 19:24:48: Nic se nepřetahuje v tom mají pravdu. 4
19:34:26
04.12.2018
MVM
-> Mates: Motory s hliníkovou hlavou se nepřetahují.
19:24:48
04.12.2018
Mates
-> Eidy: motor rozebral Milan s tatou, já jsem pořád v práci a pak to mám 60km,porad tam nemohu jezdit. Jak je to s případným pretazenim hlavy po nějakých km, táta mi říkal, že favo a felicie už se nepretahuje.
upraveno 1x, naposled 04.12.2018 19:25:35
18:44:11
04.12.2018
Eidy
-> Mates: Jak to prý? Kdo to rozebíral?
17:43:38
04.12.2018
Mates
Motor je zase zpět, hlava byla na jedny straně křivá o 0,2mm, musela se stáhnout trochu víc. Kompresni pomer je nakonec po zalití s 1.5mm těsněním zhruba 11,5. Hlava prý nebyla ani úplně utažena.8
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 04.12.2018 17:43:38
18:10:51
03.12.2018
Mates
-> T: Díky Tome, zítra jedu domu a s tatou se na to trochu vrhnem, chci tam dát zpět převodovku a možná holý motor bez hlavy. Na jaře musím udělat výplach celého systému, je tam nezkutecny bordel.

-> Eidy: Dík Eidy, udělám to jak píšete. Koupím na výplach Divinol.
17:29:27
03.12.2018
Eidy
-> Mates: Udělal bych to dle popisu od T2. Když složím motor, tak ho párkrát lehce projedu, vyměním olej a pak dostane normální nálož.
Extreme Tyres