Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 10.06.25 13:48 | 526x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje

Karoserie:

-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem

-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

Přední náprava:

-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči

Zadní náprava:

-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči

Interier:

-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu

Exterier:

-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem

Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13

Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500

Zadní brzdy:
- Beral obložení

-brzdova kapalina ATE 200

Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+

Motor:

Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje

-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou

-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg

Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

15:11:00
17.11.2015
Mates
-> minno: Máš pravdu, že tyhle auta jsou nedokončitelná, ale právě to je na tom nejlepší 1
15:16:01
11.11.2015
castrol
-> minno: no jisteze 1
12:00:46
11.11.2015
minno
-> castrol: 3 a to sa oplatí, nie? :)
11:32:36
11.11.2015
castrol
-> minno: a pozorujem ze sa tento neduh usadil az po felu3
09:15:36
11.11.2015
minno
-> Mates: Ja to vravím furt, že tieto autá sú nedokončiteľné3 A vychytať na tom muchy, to je tiež niekedy umenie... :)
18:15:00
07.11.2015
Mates
-> Milan 136: Bude se dávat řízení 4 a do horních ramen lepidlo, pořád se uvolňují.
18:49:45
06.11.2015
Milan 136
-> Mates: jdeš na to řízení nebo ještě něco?
18:38:41
06.11.2015
Mates
Už se zase pracuje, náprava se tam snad nikdy neohřeje 1.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 06.11.2015 18:38:41
upraveno 1x, naposled 06.11.2015 18:39:24
15:03:48
27.10.2015
MATTESS
-> minno 27.10.15 13:48:43: přesně tolik to bylo při prvním vyjetí 3
14:38:36
27.10.2015
castrol
-> minno: -> MATTESS: to su tie zrazovky :)
14:37:08
27.10.2015
Mates
-> minno: NJ jenže já to nemám jako spotřebák. Do práce najedu tu samou porci za měsíc a v práci další 6500-7000km měsíčně. Jezdím od 2 rána vetšinou do večera hlaně o víkendu, takže když přijedu večer, najím se a dám si po 400km dalších cca 100 km. Pak jdu na 5 hodin spát a znovu do práce. Letos jsem raději jezdil v neděli protože to většinou přijedu na oběd a pak je víc času a taky se vyspím.

Asi tak 4 , takže u mě se to i vyplatí nastartovat.
upraveno 2x, naposled 27.10.2015 14:38:40
13:48:43
27.10.2015
minno
-> MATTESS: 21 km? :)
13:25:24
27.10.2015
MATTESS
Ani nebudu uvádět, kolik jsem letos najel já 3 3
12:55:22
27.10.2015
minno
-> Mates: 2100km? :) To sa ti skoro ani neoplatilo štartovať to1
17:09:12
26.10.2015
Mates
Letos byla parádní sezóna, dal jsem nějaký sraz a hlavně válcovou brzdu. Najeto za sezónu krásných 2100 km 5 , což je na moje pracovní vytížení a podle počasí celkem slušné, normálně jsem najel cca. 1300 km.
14:18:29
11.10.2015
Mates
-> castrol: Dík 4
11:09:59
08.10.2015
castrol
-> Mates: kua chlape dobre to mas
17:27:34
11.09.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.09.15 16:27:31: lepší = naměří víc? :-)

Ale je dobře že tu něco v okolí opět funguje, až bude zjara novej motor tak bych ho rád odladil na brzdě. Ono to ladění proti kopci není nikdy nic přesnýho.
17:16:49
11.09.2015
Šediváček
-> Tuner#2: jo jo mam i sériové fávo. Ale spíš na normální ježdění. No a grafy už jsou v grafech motorů. Už to tam máme oba s Matesem.
16:27:31
11.09.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šediváček 11.09.15 08:56:52: Ty mas k hnede i Favo? Bude graf i ze seriovky?

-> Mates: Posli me na sebe tel. cislo pres zpravu vecer zavolam ;)

-> vhml 11.09.15 12:15:22: Jina, nova, lepsi, laka me to zmerit jen tak pro porovnani. Vlastne od te doby co jsem kdysi meril mam jine svody a trochu jine nastaveni...
Extreme Tyres