skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
18:24:39
02.06.2014
02.06.2014

Mates
Uvidím, jaký časem pořídím, kolíňák rozhodně nechci máme ho, ale mě se nelíbí.
13:42:05
02.06.2014
02.06.2014

m8rinek
Ten volant to jako fakt? Sežeň dobovku, já pořídil MOMO Cavallino, je plochej a řídí se s ním naprosto skvěle...
11:17:42
02.06.2014
02.06.2014

havlik
-> Mates: tak i "závodní" se dělaj rovný bez odsazení
10:59:40
02.06.2014
02.06.2014

Luky
-> Mates: mě se na tomhle nelíbí tvar a ty chromy, sem by to asi chtělo spíš něco odschoolovějšího, ale dělej jak myslíš
Klasický kolíňák nebo metalex nebo tak něco ne e?
Klasický kolíňák nebo metalex nebo tak něco ne e?10:55:54
02.06.2014
02.06.2014

majop3k
-> Mates: uz vidim foto z boku:-) teraz je to dost sadnute:-) ja som cez vikend daval kyvkove domky ale v kombinacii s pruzinami z dlzkou 310mm tak to mam o nejaky 1cm vysie ako ty a teraz som z vyskou celkom spokojny, ale nakoniec asi dam aj tak prevarene kyvkove s povodnou vyskou
10:51:54
02.06.2014
02.06.2014

Mates
-> Luky: Dík nevadí mi kritika a upřímnosti si cením
, uvidím zda nekoupím závodní,ale tam mě malinko vadí to odsazení. S tímto se mi řídí parádně, ale moc se nebráním jinému, jen je to o penězích a ty šli do dost důležitějších věcích.
, uvidím zda nekoupím závodní,ale tam mě malinko vadí to odsazení. S tímto se mi řídí parádně, ale moc se nebráním jinému, jen je to o penězích a ty šli do dost důležitějších věcích.
10:38:23
02.06.2014
02.06.2014

Luky
-> Mates: promiň mi tu upřímnost, ale ten volant je dle mého názoru dost hroznej...
To je do nějaký oplastovaný tunnynkovaný zplácaniny, tohle auto si zaslouží něco dobovějšího, sportovnějšího, ne? 
To je do nějaký oplastovaný tunnynkovaný zplácaniny, tohle auto si zaslouží něco dobovějšího, sportovnějšího, ne? 
10:34:36
29.05.2014
29.05.2014

Mates
-> majop3k: Nemám, možná o víkendu.
15:38:34
28.05.2014
28.05.2014

majop3k
-> Mates: nahodou nemas nejake foto z boku ako ti to teraz sedi. Mna caka cez vikend tiez vymena zadnych domkov

19:26:22
08.05.2014
08.05.2014

castrol
-> Mates: a celkom tam aj sekne
povedal by som viac nez orig
povedal by som viac nez orig11:09:16
08.05.2014
08.05.2014

Mates
-> kraska98: To kdybych věděl, jednou ji vezmu na brzdu.
-> castrol: Dík, taky se mi to líbí oproti staré vybledlé a za novou se mi nechce dávat nehorázný peníze, to dám do něčeho jiného. Teď jsem sehnal novou zadní kapotu, tak už mi chybí jen přední a mám kompletní plechařinu na cele auto i ve více kusech, hlavně přední čela a nějaké dveře, vše nové.
-> castrol: Dík, taky se mi to líbí oproti staré vybledlé a za novou se mi nechce dávat nehorázný peníze, to dám do něčeho jiného. Teď jsem sehnal novou zadní kapotu, tak už mi chybí jen přední a mám kompletní plechařinu na cele auto i ve více kusech, hlavně přední čela a nějaké dveře, vše nové.
19:21:27
07.05.2014
07.05.2014

castrol
-> Mates: hezky pekne
18:08:25
07.05.2014
07.05.2014

kraska98
Kolik koní má ten agregát ?
21:56:04
05.05.2014
05.05.2014

Šediváček
-> Mates: Nebo to mužeš nahodit i k Vénovi do Mirošova, je to tady samej Véna v okolí 

10:26:40
24.04.2014
24.04.2014

Mates
-> Tuner#2: Blíž by to bylo a to dost, myslel jsem, že bych ji poslal přepravní společností. Na kolik u dotyčného vyjde nějaká oprava, synchrony asi nemá ty bych musel dodat? Můžeš my poslat nějaké spojení a na kolik tě vyšla ta tvoje do SZ.
10:20:14
24.04.2014
24.04.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 24.04.14 10:15:32: NJ je to prace, ale zadek jde snadno
lino mam mezi sikmym a podelnym skutecne dvojite jinak by se to o sebe opiralo/krizilo o vyztuhu. Pod prilozkou dole staci uz jen jedno. A prevody to mas bliz k Venovi do Rokycan od Tebe nebo ne?
lino mam mezi sikmym a podelnym skutecne dvojite jinak by se to o sebe opiralo/krizilo o vyztuhu. Pod prilozkou dole staci uz jen jedno. A prevody to mas bliz k Venovi do Rokycan od Tebe nebo ne?10:15:32
24.04.2014
24.04.2014

Mates
-> Tuner#2: To jo
, ale nebaví mě pořád to přehazovat. Nejspíš dám pod rameno lino, aby nebyly tolik Ačka. Kolik jsi dával na výšku, měl jsem je udělané, ale nakonec jsem je tam nedal a asi je vyhodil.Vím že nějak 2x 2mm ??
V zimě asi bude muset ven převodovka a na léčbu k Vrbovi.
, ale nebaví mě pořád to přehazovat. Nejspíš dám pod rameno lino, aby nebyly tolik Ačka. Kolik jsi dával na výšku, měl jsem je udělané, ale nakonec jsem je tam nedal a asi je vyhodil.Vím že nějak 2x 2mm ??V zimě asi bude muset ven převodovka a na léčbu k Vrbovi.
20:44:15
23.04.2014
23.04.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 23.04.14 17:03:19: To je řeč chlapa, jaképak zvýšené domky, já mám vlečkové a ještě řízlé pružiny 

17:03:19
23.04.2014
23.04.2014

Mates
-> U-Geen:

Nejspíš nakonec půjdou zase domky ven a dám vlečkové, protože na silnici se to zdá pořád nakopnuté.

Nejspíš nakonec půjdou zase domky ven a dám vlečkové, protože na silnici se to zdá pořád nakopnuté.
Mates/Š136 1.4
