skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 105 L
Rok výroby 1987
najeto: 105000 km
postupně v letech 2010-2014 provedeny úpravy:
Podvozek
- kompletní zadní vlečná náprava z modelu 130L, vyztužena dle L/A
- tlumiče seriové,přitvrzené
- lité kola KN Meteor 2
- tvrdé silentbloky na přední nápravě
Brzdy
- komplet brzdová soustava ze škody 130
- kotouče i destičky Ferodo
Převodovka
- 5 rychlostí,stálý převod 4.22,zavařené trojkové kolo,vyměněny synchrony
Motor
- 781.136 bez úprav,stočený setrvačník dle L/A
- karburátor SEDR 3223
Slalom ČSAD Hodonín 2015
Rok výroby 1987
najeto: 105000 km
postupně v letech 2010-2014 provedeny úpravy:
Podvozek
- kompletní zadní vlečná náprava z modelu 130L, vyztužena dle L/A
- tlumiče seriové,přitvrzené
- lité kola KN Meteor 2
- tvrdé silentbloky na přední nápravě
Brzdy
- komplet brzdová soustava ze škody 130
- kotouče i destičky Ferodo
Převodovka
- 5 rychlostí,stálý převod 4.22,zavařené trojkové kolo,vyměněny synchrony
Motor
- 781.136 bez úprav,stočený setrvačník dle L/A
- karburátor SEDR 3223
Slalom ČSAD Hodonín 2015
Martin / Škoda 105L - komentáře:
Tak první vyjížďku roku 2013 máme zasebou. Bylo pěkně a tak jsme taťkovi a bráchovi,kteří jeli na motorkách,dělali doprovod. Najeli jsme něco přes 50 kilometrů :-) Paráda..
-> ŠKODA 120 GLS: Ještě tak minimálně osm jich bude... Jinak nás bylo moc :-P
-> dakar.cz: kolik těch zakončení sezóny ještě bude
jinak kolik vás bylo ?

-> 105LR: díky :-P
-> dakar.cz: gratulujem k super umiestneniu 

Tak letos asi poslední akce za nama. A dovezli jsme si pěkné druhé místo ve slalomu. To mě fakt potěšilo,konečně máme i nějaké to ocenění.
-> TT_daniel: Siisa už má jeden vyhlídnutý,chce si to koupit,ale chtěla se tě na to zeptat :-)
-> dakar.cz: to mam radost
kupim vam pod stromcek polarizacny



-> TT_daniel: Fotila a upravila Siisa. Si ju úplně nakazil,od té doby co sme byli na chatě,tak pořád fotí a upravuje,zkouší různé režimy a nastavení. Fakt dobré :-)
-> dakar.cz: cucu mucu posledna fotka
-> dakar.cz: ten popis na tej poslednej foto mi volajako nesedí....nevypadá to, že to bolo náhodou opačne???

-> TT_daniel: už to tu radšej Martinovi nezasieraj, ked tu máš voloviny vypisovať

-> J3STER: co by jako neměla vydržet. Když nejsi osel a víš kam sednout.. A i kdyby,tak je to jen blbá kapota,takových ještě je.
-> dakar.cz: Na té kapotě sedíte jak holubi na báni. Divím se že to vydrží.

-> 105LR: jaaj malinky sa naucil nove slovo tak to musi v kazdom komente pouzit...sa neposer
-> TT_daniel: ja ti dám tuzing káru
.....stále lepšie ako kunda káru
a čo je to dneska 2 tis, km? poprdeli argument 



-> 105LR: a nikto ti nekaze si to kupovat,ja som spokojny,spravil som na tom uz 2tisic km a dal som do toho 7€ na "opravy"
-> 105LR: jj ty budes radsej zivit tu tvoju tuzing karu
-> TT_daniel: ja by som si nekúpil kunda káru ani za 3E
......ako sa môže takto doj.bkať človek, ktorý robí na vrakáči???
.......ty by si mal ísť príkladom 




-> dakar.cz: takto:
1. odsek:.....o týchto moderných praktikách som niečo počul, ale ešte nie som na takomto levely
2. odsek:....absolútne s tebou súhasím
3. odsek: .....povšimol som si, že si tu nenápadne zakomponoval slovíčko ,,vaše" čo si chcel zrejme smerovať aj na mňa, čož mi je dosť divné pretože ja žiadnu ,,rouru pod nárazníkem" nemám...ked sa ti nepáči origo LA priečak, tvoj problém, stále lepšie ako 100-kový výfuk v eMke

1. odsek:.....o týchto moderných praktikách som niečo počul, ale ešte nie som na takomto levely

2. odsek:....absolútne s tebou súhasím

3. odsek: .....povšimol som si, že si tu nenápadne zakomponoval slovíčko ,,vaše" čo si chcel zrejme smerovať aj na mňa, čož mi je dosť divné pretože ja žiadnu ,,rouru pod nárazníkem" nemám...ked sa ti nepáči origo LA priečak, tvoj problém, stále lepšie ako 100-kový výfuk v eMke

