
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zdravím , auto jsem koupil dnes 3.8.2010 od pana Kopelenta.
Původně :
- ŠKODA 105L , rv. 11/1983 , najeto 13500 km , model M1
- Převodovka 4q , SP 4.22
Nyní :
Auto z vetší částí postaveno jako Replika Škoda 130LR
- nádrž vpředu , vycpaná bezpečnostní pěnou , objem 47 litrů
- Dopravní čepadlo Facet
Přední náprava :
- Kompletně opískovaná
- V ramenou dlouhé výztuhy
- Tlumiče pružiny protlum
- Tvrdé uložení Pemit
- Strmě řízení neznáměho původu ( 2,5 otáčky )
Zadní Náprava :
- Ramena original 130LR
- Kotouče , unašeče Kalmar
- Tlumiče protlum
Motor :
-V přípravě -
- Starý motor -
Původně :
- ŠKODA 105L , rv. 11/1983 , najeto 13500 km , model M1
- Převodovka 4q , SP 4.22
Nyní :
Auto z vetší částí postaveno jako Replika Škoda 130LR
- nádrž vpředu , vycpaná bezpečnostní pěnou , objem 47 litrů
- Dopravní čepadlo Facet
Přední náprava :
- Kompletně opískovaná
- V ramenou dlouhé výztuhy
- Tlumiče pružiny protlum
- Tvrdé uložení Pemit
- Strmě řízení neznáměho původu ( 2,5 otáčky )
Zadní Náprava :
- Ramena original 130LR
- Kotouče , unašeče Kalmar
- Tlumiče protlum
Motor :
-V přípravě -
- Starý motor -
Mates / Škoda 130LR - komentáře:
-> Matysek007: to je dobře

-> Pavel P@nkáč: Dam to jak to bylo , taky me to moc nebere.
předtim to bylo opravdu lepší...
-> Luky: jono vypadá to fest blbě
-> Matysek007: ta rampa, já Ti nevím čoveče... Předtím to byla klasika, tohle je nějaký moc roztažený. Co to že jsi to předělal?
Pěkný, koukám židle už nasazený, držáky vyšly dobře?
Už teraz je to...




Začíná to nejhorší , pasování horního plechu a výroba držáků přístrojovky :)
-> Antony: tak pokud by jsi měl chvíly , pomohlo by mi to ;)
-> Matysek007: dneska to nebude, ale zkusím to nafotit. Ale mám tam vařený držáky se zavitama i soustružený díly 

-> Antony: Palubku v autě :)
-> Matysek007: myslíš budíky v palubce, nebo palubku v autě?
-> Antony: A jak máš udělaný uchycení ? Nemohl by jsi mi to vyfotit ? Nevím moc , jak na to 

-> Matysek007: jj, vím. Mě to chvíli trvalo, než jsem sehnal 60mm budík tlaku. .
-> Antony: Díky za chválu , jo ty klasický škodovácký budíky jsou o 8mm na průměru větší. Ale je pod nim vypálenej takovej kroužek tak že aspon něco. 

-> Matysek007: pěkná palubka, škoda jen toho menšího budíku na tlak. . .
-> Tuner#2: Jo převodovka byla u Opatrných , jinak děkuji ;)
-> Athlonek: Díky , taky pěkně svítí :)
-> Matysek007: Koukám špajzka od Vény
Celkově pěkný auto 

