Ahoj šťastný majiteli :-) ,
vozu š110R coupé
Dovoluji si Tě informovat o tom,
že u příležitosti blížícího se 40. výročí zahájení výroby tohoto již legendárního
sportovního automobilu, vzniká ojedinělý knižní projekt mapující jeho historii, od počátků výroby až po současnost.
Hlavní součástí knihy bude unikátní katalog fotografií všech do dnešních dnů dochovaných vozů, který bohužel nebude kompletní bez snímků Tvého exempláře.
Proto si Tě tímto, jako autor projektu a zástupce skupiny obdivovatelů vozu š110R dovoluji požádat o pomoc a spolupráci.
Veškeré informace získáš na:
Internetu:
WWW.SKODA110R.COM
Telefonu:
605 709 697
Emailu:
martysulc@seznam.cz
Adrese:
Martin ŠULC
Postoloprtská 214
Staňkovice
439 49
ČR
V elektronické verzi Fotokatalogu je již registrováno 90 eRek:
www.skoda110r.com/kniznic
a.php?kat=0&...
Prosím i o pomoc s distribucí informačního letáčku eRkařům ve Tvém okolí :
www.skoda110r.com/downloa
d.php?soubor=15
Pokud máte někdo možnost projekt nějak mediálně zviditelnit, udělejte to prosím
S pozdravem
“ eRkům ZDAR ”
Marty110r - Martin ŠULC
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
eRko - Škoda 110R
V červenci roku 2003 jsem za 23.000Kč koupil Škodu 110R coupé, r.v.1979, najeto 53.000km. Motoricky byla vcelku vpořádku (až na drobné seřízení ventilů, karburátoru, předstihu atd.). Přední blatníky a prahy byly měněny, bohužel někdo práci odfláknul, takže barva předních blatníků neodpovídá na 100% barvě karoserie a prahy byly nepřesně spasovány. Nicméně po dvou měsících práce (já, bratr, otec) je auto ve stavu, jaký jsem si ani původně nepředstavoval (deník úprav snad ještě doplním).
Jinak bych chtěl podotknout, že interiér je ve 100%stavu (bez výřezů pro rádio apod.), v motoru a na karoserii se taky žádný tuning neujal a ani neujme.
Základní informace:
Motor:
- čtyřdobý, řadový čtyřválec, benzínový, karburační, vodou chlazený s visutými ventily v hlavě válců (OHV) a karburátorem JIKOV 32 EDSR
- objem válců - 1107 ccm
Převodovka:
- počet rychlostí - 4 vpřed se zajištěnou synchronizací, zpětný chod
Jízdní vlastnosti
- nejvyšší rychlost - 140 km/h
- spotřeba paliva - 9 l/100 km
- jízdní dosah - cca 350 km
Barva
- zelená palmová (5123)
Chystané změny:
- výměna pravého předního blatníku
- nový lak (pokud budou finance)
V červenci roku 2003 jsem za 23.000Kč koupil Škodu 110R coupé, r.v.1979, najeto 53.000km. Motoricky byla vcelku vpořádku (až na drobné seřízení ventilů, karburátoru, předstihu atd.). Přední blatníky a prahy byly měněny, bohužel někdo práci odfláknul, takže barva předních blatníků neodpovídá na 100% barvě karoserie a prahy byly nepřesně spasovány. Nicméně po dvou měsících práce (já, bratr, otec) je auto ve stavu, jaký jsem si ani původně nepředstavoval (deník úprav snad ještě doplním).
Jinak bych chtěl podotknout, že interiér je ve 100%stavu (bez výřezů pro rádio apod.), v motoru a na karoserii se taky žádný tuning neujal a ani neujme.
Základní informace:
Motor:
- čtyřdobý, řadový čtyřválec, benzínový, karburační, vodou chlazený s visutými ventily v hlavě válců (OHV) a karburátorem JIKOV 32 EDSR
- objem válců - 1107 ccm
Převodovka:
- počet rychlostí - 4 vpřed se zajištěnou synchronizací, zpětný chod
Jízdní vlastnosti
- nejvyšší rychlost - 140 km/h
- spotřeba paliva - 9 l/100 km
- jízdní dosah - cca 350 km
Barva
- zelená palmová (5123)
Chystané změny:
- výměna pravého předního blatníku
- nový lak (pokud budou finance)
Marťas/Škoda 110R - komentáře:
00:54:25
09.12.2008
09.12.2008

marty110r
00:16:41
04.04.2008
04.04.2008

BULANEK
jaj nadher tak tomuto hovorim ze erka jak ma byt
20:12:56
08.03.2007
08.03.2007

iDawe
krááása.. na to se nedá nic jinýho říct..
18:59:07
25.04.2005
25.04.2005

kuko
nadherna klasika, 10b, viac foto!!
14:47:05
12.03.2005
12.03.2005

Burák
Jo a dávám 10b, ale dodej víc fotek!
14:46:11
12.03.2005
12.03.2005

Burák
Jo original erko je už hooodně vzácný, když už neni shnilý, ta jsou na něm tuny laminátu

10:10:10
04.03.2005
04.03.2005

Jindra
zvedam na 10b pac je moc pekna.
J.
J.
13:28:24
01.02.2005
01.02.2005

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
za původnost dávám hafooo bodů...
já nevím, není to moc těch 23 litrů?? to muselo být kurevsky vygočkovaný???
já nevím, není to moc těch 23 litrů?? to muselo být kurevsky vygočkovaný???
00:26:01
23.01.2005
23.01.2005

Štěpán
pekny original,ode me 7b.

10:01:59
17.01.2005
17.01.2005

TG
hezky...(6)
07:24:39
19.11.2004
19.11.2004

BEYER - zrušená registrace
cacany orinal

16:49:58
20.10.2004
20.10.2004

hany
nádhernej originál

19:21:37
14.03.2004
14.03.2004

Tomina
Fakt je to hezké-přidej více foto!!!
20:35:02
03.12.2003
03.12.2003

Michalvb - zrušená registrace
dobré,dávám 5 bodíků

15:36:13
31.10.2003
31.10.2003

Niky
Pekny kus,jo jo.

12:08:02
31.10.2003
31.10.2003

Marťas
-->Miloš Vyskočil : S tou kastlí ti nepomůžu, mám eRko teprve krátce, takže nemám žádné kontakty.
12:14:59
30.10.2003
30.10.2003

Miloš Vyskočil
Fakt hezký éro, takhle nějak asi kdysi vypadalo to co teď mam. Nevíš náhodou o nějaké " zachránitelné " kastli? Marně sháním, potřebuju na přestavbu.
08:08:25
30.10.2003
30.10.2003

Petkar
-> Marťas 28.10.03 13:53:18: Nehledě na to, že erko má všechny venkovní plechy šroubovací, takže antikorozní ochrana, opravy... jsou naprosto v pohodě.:-)
13:53:18
28.10.2003
28.10.2003

Marťas
--> BlackSUN: člověče taková kritika na eRko? No, každý má jiný názor...
