T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

19:30:39
19.12.2014
francomk
-> Eidy: Mená alebo profesie? 3
19:24:02
19.12.2014
Eidy
-> Luky: Truhlář-Kuchař.
18:49:09
19.12.2014
Luky
O kom se bavíte?
18:41:28
19.12.2014
Eidy
-> T: Držáky nárazníků měl duralový od OMP. 1 Příčka byla ocelová a ještě řádně vyztužená. Říkali, že jednu už kdysi přerazili, tak ji "trochu" zesílili.
18:29:23
19.12.2014
T
-> vhml: teď přemýšlím, jestli už jsem ji neviděl nebo jestli to byly jen držáky nárazníků.....
-> Eidy: by pomohl....nepamatuješ si, jestli měl i příčku nebo ne, na tý stovce na Kramolíně ?
16:22:18
19.12.2014
vhml
-> T 19.12.14 16:06:12: Já vím, že se o nějakejch deformačních zónách mluvit nedá, ale o to spíš bych do nich nešahal.

Kdyby se radši někdo vrhnul do výroby hliníkový příčky motoru 5
16:06:12
19.12.2014
T
-> minno: myslel jsem to bohužel tak, jako to píše -> Luky: a -> radekp: a to nemluvim o tom, že my máme ještě na rozdíl od 120 nádrž vepředu a ještě plechovou....asi dál nemusím pokračovat, ne ?
12:56:18
19.12.2014
radekp
-> minno: Ale začínají za řidičem1
12:37:23
19.12.2014
Luky
-> T: přesně tak, stejně jak u moderních vozů se jako deformační zóna využije veškerá hmota před motorem 47
12:16:08
19.12.2014
minno
-> T: no, ale ona aj škodovka s motorom vzadu má vpredu deformačné prvky, prečo by nemala...
11:16:29
19.12.2014
T
-> vhml: deformační prvky na předku škodovky s motorem vzadu ? kolik si myslíš, že ta kapota zachrání ? 4
09:35:51
19.12.2014
vhml
-> T 19.12.14 09:09:44: takže nahrazení jednoho z mála deformačních prvků laminátem :-) To si asi necham ujít 3
09:09:44
19.12.2014
T
-> vhml: tohle je konkrétně přední kapota 4
07:59:59
19.12.2014
vhml
-> T 18.12.14 19:56:42: to mě řekni jak to furt odlehčuješ. Chtěl jsem odlehčit stovku a nevymyslel jsem nic co bych vyndal a vážilo to víc jak pár deka...
19:56:42
18.12.2014
T
-> Eidy: příští týden to dořešíme 4
-> ZdrubT: kabeláž vyřešena a s výfukem uvidím, každopádně na rs už jsem koukal 40





váhu trubek jsem ještě nezjišťoval,ale povedlo se mi dneska dalších 8 kg pryč 40
03:12:36
17.12.2014
ZdrubT
-> T: Vubec bych se ničeho nebál. Já mam kabeláž taženou přímo pod trubkama a uplně v poho. Jen od toho vejfuku to dej dál a dobrý. Klidně se podivej na mý RSo.
22:12:29
15.12.2014
Eidy
-> T: Jo, myslím tohle. Tu levou trubku. Nevím no. Já to udělal od začátku oddělený přes hadici, takže nemůžu tvrdit, že se něco stane a nechci Tě strašit. Spíš jsem vyjádřil obavu. Každopádně to neznamená, že se něco stane.4
20:32:35
15.12.2014
T
-> Eidy: myslíš ten zadní díl ?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 15.12.2014 20:32:35
10:23:13
15.12.2014
T
-> Tuner#2: , -> vhml: asi s tím raději uhnu, to bude jistota....

-> Eidy: teď nevim jak to myslíš,ale mam i fotku , jak to mam vespod, tak ji sem odpoledne dam...
08:15:43
15.12.2014
vhml
-> T 14.12.14 18:37:03: já mám trubku až na tom levým podběhu. Krásně s tím uhneš bokem za pomoci hadice od chladiče ze 120tky. skoda-virt.cz/cz/.../1439 -vhml-skoda-140ls?gotopost =3...
upraveno 1x, naposled 15.12.2014 08:17:18
Extreme Tyres