Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:42:55
04.04.2013
Jindas
-> Eidy: A kouše? 2 3
20:41:57
04.04.2013
Eidy
Před pěti minutama jsem opět navrčel motor 1.
12:46:55
03.04.2013
radekp
-> Tuner#2: nemůžu reagovat, četl jsem si jen obecný text testu, jednotlivé výsledky a výtky ne. Ale co je objektivnější než Dtest? Líbí se mi jejich žaloba na KB, za čtenáře, obecně jdou v mých očích správným směrem, jsou tam pro mě nové věci i v potravinách, co jsme koupili podle Dtestu, tak jsme vedle nešlápli...co konkrétně se ti nezdálo? klidně SZ

-> Eidy: sorry za OT
10:16:30
03.04.2013
MerHanz
-> radekp: to jsem zvědav, co tam bude. Táta ho odebírá. Ale co jsme viděl záběry z více takových kamer, tak GoPro vede o habakuk 4
00:30:10
03.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp 02.04.13 08:16:58: Zrovna na dtest bych Radku moc nespoléhal, když jsem tam viděl poslední test TV a to co tam píšou, tak nevím, nevím zda bych se podle toho řídil i v jiných odvětvích. 4
22:59:58
02.04.2013
yaris
-> Nwkt: Jo vidíš je toho tady dost a náko mi to uteklo.tak je mi to jasny....jen dodám kdyby měl někdo zajem o hadice,dělá to tady u nas jedna firma za slušny penize.staci si rict rozměr,dýlku, uhel kolínka.a matici.... udelaj to na počkání.
21:28:58
02.04.2013
Nwkt
-> yaris: Si přečti lapálie z Mostu
21:23:52
02.04.2013
yaris
-> Eidy: Nač to vymejšlíš prestává to mazat?
20:38:28
02.04.2013
Eidy
-> T: Ale jen trochu 4 .
-> De&coN: Děkuju, děkuju.

Vymějšlím něco v olejový vaně a zatím mám podélné plechy.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 02.04.2013 20:38:28
19:17:06
02.04.2013
Deacon
-> Eidy: Jede Ti to moc pěkně, všechna čest i Tvým řidičským schopnostem! 4
A fotky pecka, je to prostě Kóča 3
19:10:25
02.04.2013
T
-> Eidy: : ta předposlední fotka je bomba 4 jen tam někdo překáží 40 3 8
17:31:54
02.04.2013
Eidy
-> spyker: Viděl, viděl. Fotky už mám stažený a za chvíli je sem natlačím :)
16:58:52
02.04.2013
spyker
10:12:06
02.04.2013
Eidy
-> Koblet: Díky 4
09:52:08
02.04.2013
Koblet
Tedy osobně preferuji původní stav, ale tohle je fakt sakra dobrá práce. Radost pohledět. Šup do oblíbených a budu sledovat jak pokračuješ v plnění cílů.4
08:49:15
02.04.2013
Eidy
-> Tuner#2: Jo ták 1
-> radekp: Když se podíváš, čím točí na driftech, rallye, lyžování, motocrossu atd., je to skoro vždycky GoPro. Já teď koupil jedničkové za 3500Kč bez karty.
08:16:58
02.04.2013
radekp
-> Tuner#2: v příštím Dtestu budou sportovní kamery4. U mě teda vede GoPro, ale člověk se v takovém testu dozví hodně užitečných věcí...
23:58:06
01.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 01.04.13 22:43:06: Proto ten smajl, ale ono když koukneš na jiná videa, kde je i bod přetížení, tak jednou stejně jako my (myšleno zatáčky) a mají tam přes 1G 4
22:43:06
01.04.2013
Eidy
-> radekp: Ale nebál ;) Nejdřív točkoměr vyzkouším v praxi a když se osvědčí, tak se na tebe obrátím kvůli polepu. Dík.
-> Tuner#2: No jo, ale muj ufoun tehdy ukázal asi 1,5, což je příliš. Od tý doby jsem to nijak neřešil a zapomněl na to. A když na to teď přišla řeč, tak jsem se zeptal.
22:33:39
01.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 01.04.13 05:00:47: V zatáčkách/brzdách dáváme přes 1G to je jasný to přece ukazoval i Tvůj ajfoun 4 1

-> radekp: Video vždy klame, já když se vždy podívám na svoje, tak to je jako když stojím 8 Hraje roli jak technika (čím širší záběr tím lépe), ale i umístěnía úhel pohledu.
Extreme Tyres