Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

11:57:47
21.02.2012
Eidy
-> radekp: Nakonec jsem dopadnul stejně jako ty. Jak dlouho jsi čekal od objednání?
11:24:00
21.02.2012
radekp
-> Eidy: A jaké pryže jsi nakonec vzal? a přes koho?
10:33:19
21.02.2012
T
-> Eidy: : tak to nebude už tak strašný snad ne, je to ještě měsíc, to bych viděl akorát, takže já se těšííím 40 4
00:49:27
21.02.2012
Eidy
Po dlouhých týdnech se zase začíná něco dít. Dodavatelé dílů, konkrétně pneumatik se konečně probudili ze zemního spánku a dovalili mi pneu. Ty už jsou nazutý na kolech, kola na Kóče a Kóča na zemi 1 . Hned jsem se na celej víkend zavřel do garáže a vykouzlil jsem držáky motoru. Jednak se mi velmi líbí tvarově, druhak funkčně a za další hmotnostně. Jen pro porovnání - originál samotná příčka motoru váží nějakých 4,2kg bez ničeho. Moje držáky motoru mají dohromady 2,4kg 40.
Ale pořád nemám svíce, olej v motoru, chlazení, palivo, vstřiky a komplet elektriku motoru. Jo a tlumič. Teda nějakej mám, ale ten se mi moc nelíbí. Asi bude stačit trubka. Ale to už jsem říkal 1 .
upraveno 3x, naposled 21.02.2012 00:50:48
18:09:01
14.02.2012
radekp
-> vhml: řekl bych že rozpáře celá, i s tvojí p*delí1
12:08:21
11.02.2012
vhml
-> Eidy: doufám že stihnes at muzeme pomerit síly. Me dneska prisel stabík 23mm, tak jsem zvedav odkud se zacne trhat z kastle :-D
upraveno 1x, naposled 11.02.2012 12:08:39
13:58:44
05.02.2012
radekp
-> Eidy: tak oživení už bude hračka, ne?
Já místo práce na autě dělám postele1
22:09:18
02.02.2012
Eidy
-> radekp: No, skoro. Pořád nemám gumy, takže moc nemůžu dělat. Nicméně ZdrubT mi půjčil aspoň 2 obutý plecháče, takže jsem svrtal přírubu a poprvně přišrouboval motor. No a teď mi zbejvá ještě spousta drobností okolo. Snad ten Most stihnu. Uvidíme.
14:36:15
02.02.2012
radekp
-> Eidy: Tady se přes zimu spí?1
21:21:17
05.01.2012
Eidy
-> Tuner#2: No, ještě se mám co učit. Já to pořád říkám.1
15:50:27
05.01.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Kam se na tohle hrabe Tvoje "neškodné" driftování 9

รถพ่วง..ขอ..ดริฟท์..!!


3
19:02:39
29.12.2011
T
-> Eidy: : tak pak to bude muset zůstat jak píšeš no :-( a uvidíš po prvním Mostě 4 a barvu kol neprozradíš? 5
15:25:52
29.12.2011
Eidy
-> T: Kdyby nižší profil existoval, tak bych ho samozřejmě koupil. A zvedat to nechci.
-> Martin136COUPE: To třeba jo, ale až někdy časem. Bude to chtít nějaký pořádný kola.
-> vhml: Asi jo teta. Aspoň bude nějaká sranda. Nudný auto je to poslední co bych chtěl. Já ti rozumím. A v zatáčkách to není tak strašný a bude víc srandy na rovinkách.
14:00:33
29.12.2011
vhml
-> Eidy: to asi fakt bude nejlepsi se na to vysrat a nechat úký, o to zábavnější to auto bude. Já nasadil gumy z formulky a od tý doby je to poněkud nudný, rychlý, ale nudný.
13:36:19
29.12.2011
Martin136COUPE
-> Eidy: A co přejít ze 14" na 13" jak bylo kdysi řečeno ?
13:34:48
29.12.2011
T
-> Eidy: : a nižší profil a trošku podložený pružiny....blbost co? 8
13:22:38
29.12.2011
Eidy
Lemy sedí na gumách, je to prostě příliš.
13:22:05
29.12.2011
Eidy
Pravá strana
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.12.2011 13:22:05
13:21:48
29.12.2011
Eidy
Levá strana, kola trochu doprava.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.12.2011 13:21:48
13:11:25
29.12.2011
T
-> Eidy: : no já myslel to odstrojit a rovnou dát všude lamino a hrát si s nim no,ale to je asi fakt už jinde no :-( ale takhle aby jsi si asi fakt nastavil pedál tak na pů plynu :-/ ale co, myslím, že se to všechno uvidí až vyjedeš 4
Extreme Tyres