Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:52:58
04.09.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: To určitě, červený elox tomu dodá hodně.Ale to nasrání až něco nebude pasovat...Neříkám, že nebude.Já osobně bych to neřešil a nechal to být červenou na nábojích má kde kdo a to, že jsou hliníkové zanikne.
19:42:18
04.09.2011
Eidy
-> Bedřich: To si piš, že mě svrběj ruce 6 Ale tak si říkám, že červenej elox by tomu ještě dodal tu třešničku. Ale čoveče teď nemám náboje od prachu. Jako malinko jo, ale nic hroznýho.
-> 8-valec: Děkuju. To se hezky čte. 4 Ale na autě je stále co zlepšovat. 1
18:36:17
04.09.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: To věřím.Já by jsem to ale asi nevydržel...šlo by to na auto surové a hotovo.Od desek to bude stejně hned černé a reznout to nestihne.Ale pouze můj názor.Na mědi taky povrchovku nemáš a za chvíli bude zelená...
18:31:57
04.09.2011
8-valec
Vo svojej slovnej zasobe uplne mazem slovicko "Genialita" a nahradzam ho novym slovom "Kóča"
18:26:46
04.09.2011
Eidy
-> Bedřich: ještě jsem je nemontoval. Čekám na držáky třmenů a pak všechno do eloxu a pak teprve to půjde na auto. Musím to mít to konce září, abych to vyzkoušel před Mostem. Se syrovejma brzdama se mi tam fakt nechce.
18:25:17
04.09.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: Povedly se mu.Montáž byla ok?
18:20:54
04.09.2011
Eidy
-> Bedřich: Nápad byl můj a návrh a výrobu zajistil Saky.
18:19:47
04.09.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: Tvůj návrh?
18:17:56
04.09.2011
Eidy
-> Bedřich: Pěkný jsou a je to Certal. 4
upraveno 1x, naposled 04.09.2011 18:18:06
18:17:06
04.09.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: Úžasné náboje.Jako díl na auto je to kus nádherné práce.Nevíš z jakého materiálu přesně jsou dělané?
18:16:06
04.09.2011
Eidy
Namontoval jsem další upravený díl. Původní 0,6mm Al plech zpěťáku má 44g, ale podařilo se mi udělat karbonovej díl s 30g 1 Pak jsem upravil vnitřní plech a odvrtal držák. 40
Těch pár deka nic neznamená, ale dokázal jsem to líp a hezčí než z fabriky. A o tom to je.

Vyskytl se na mě dotaz, kde kupuju tu karbonovou folii. Tak tedy: NENÍ TO FOLIE. VŠECHNO NA MÉM AUTĚ JE OPRAVDU KARBON.
upraveno 2x, naposled 04.09.2011 18:19:55
00:27:35
03.09.2011
Eidy
-> Mr_Kubas: Asi vím, měl jsem trochu naspěch.
00:26:40
03.09.2011
Mr_Kubas
-> Eidy: Jel jsem směrem k Bille ve střibrnym Myšákovi (Carisma), páč mě felda vypekla. Jako by si mě pouštěl, ale jel jsem hned prvním výjezdem, tak si hned jel.. 4
00:20:03
03.09.2011
Eidy
-> Janeon: Díky. 4
Tak hluboce jsem elox nikdy nestudoval. Já to chci spíš proti oxidaci. Jízda v zimě nepřichází v úvahu. Ostatně poslední dobou ani v létě 3
-> Mr_Kubas: Jo, včera jsem tam byl, ale tebe jsem neviděl.
21:16:58
02.09.2011
Mr_Kubas
-> Eidy: Včera jsem tě potkal v Roudnici Passatem na kruháči u Řípu 1
20:39:32
02.09.2011
Janeon
krasna prace, luxusne vymazlene auticko
k tomu eloxu. je to pouze jakesi naleptani hliniku, eloxem se hlinik nestane odolny vuci chemikaliim hlavne teda soli ktera se s hlinikem moc nemusi. potom se neni cemu divit ze odleze i elox. jinak elox pouzivam na jizdnich kolech bez problemu ruzne barvy a je to strasne levna povrchova uprava
00:35:10
25.08.2011
Eidy
-> Tuner#2: Taky jsem kdysi viděl podložky v eloxu a po pár letech provozu a ježdění do myčky to bylo trochu jak ementál. Je to otázka chemie. Já už na kola žádnej čistič nepoužívám. Udělal jsem to jednou a začlo to žrát zinek na matkách a krytkách ložisek.
-> m8rinek: Předběžně jsem se domluvil s Lubošem. Ale díky.
17:50:47
24.08.2011
Montér
-> Tuner#2: Ono je otázka jakej to byl materiál a jak byl ten elox dělanej.. Co má strejda na motorce kluzáky a brejle, tak to mu eloxovali ještě za socíku v Avii a vypadá to pořád stejně, bez známek opotřebení. A druhá zkušenost je moje, mám takovej kousek udělanej z kalenýho duralu (tak mi to bylo řečeno, našel bych i normu) tak to jsem nedopatřením nechal přes půl roku zapíchnutý na hlíně a kupodivu to taky vypadá jak nový i bez povrchový úpravy
17:31:12
24.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Co jsem slyšel o podložkách v eloxu, tak prý pár umytí kol a ten elox strašně flekatí/loupe se. Otázka kam to ten člověk dává.
17:28:15
24.08.2011
m8rinek
-> Eidy: elox umíme průmyslovej. Tj jen černej nebo čirej, je to jen ochrana ne nějaká parádička.

Barevnej bych snad uměl dohledat kontakt...
Extreme Tyres