Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:20:51
06.08.2011
castrol
-> Eidy: nadhera o tomto aute by sa dali pisat basne ako je to auto kurevsky kraaaaaasne 1
19:58:25
06.08.2011
Fávo forever
-> Eidy: Máš to kurevsky pěkný! 4
19:51:59
06.08.2011
Eidy
Dneska odpoledne svítilo sluníčko, bylo 25°C tak jsem byl vyzkoušet chladivost chladícího okruhu z důvodu zjištění rezervy pro silnější motor a zakryl jsem chladič viz. poslední foto.Odkryto bylo 27cm a zakryto 40cm chladící plochy. To je docela mazec. Najel jsem asi 25km, držel jsem to střídavě pod krkem a v pohodě jsem chladil na 110°C, a asi 2x na 115°C (dle budíku), když jsem zastavil s horkým motorem na križovatce. Jel jsem tedy na 40% chladiče a jsem velice spokojen.
Špatný zjištění je, že musím opět nechat vyvážit přední kola, páč mi při 160 ulítlo závaží a víc než 100 s tím teď nejde jet.
No a před barákem mi musela rupnout hadice u chladiče; ta zahradní. Kurva.

Ale hezky jsem se projel, lidi se usmívali, občas zamávali a bylo to fajn. Už jsem zapomněl, jak to sedí a brzdí. Užil jsem si to.5
16:07:33
05.08.2011
T
-> Eidy: : no Petr to neví a já sám makat nechci no 8 3 3
15:40:17
05.08.2011
Eidy
-> T: Jen neříkej. Jste se lekli práce. 1
15:38:05
05.08.2011
T
-> Eidy: : tak Petr nemůže a zatím nikoho jinýho nemam...tak budu shánět a uvidíme :-/
15:23:05
05.08.2011
Eidy
-> T: klidně, vemte si montérky. Aspoň to bourání půjde rychlejc.

Jasný, tak dej vědět.
15:16:06
05.08.2011
T
-> Eidy: : no zavolam Petrovi, co se mnou byl v Táboře a možná by to šlo a pak ti rovnou udělat špionáž v garáži 4 co ty na to? 4
15:09:34
05.08.2011
Eidy
jedině takhle 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 05.08.2011 15:09:34
15:07:08
05.08.2011
T
-> havlik: : nějalé stránky nebo info prostě?
15:05:53
05.08.2011
Eidy
-> T: Tak jsem si to taky pustil 1
No je docela velká. Já tam jdu hlavně pro filcový kotouče na leštění, když budou, tak štefty a zbytek se uvidí. Jo a na buřta 1
Než ji projdeš celou, tak skoro bolej nohy. Na jarní jsem přijel asi v 9 no a do 12 hodin, kdy už někteří balili, jsem to nestihl projít celý.
upraveno 1x, naposled 05.08.2011 15:07:30
15:01:21
05.08.2011
havlik
-> T: docela velka
14:59:58
05.08.2011
T
-> Eidy: : jak je velká ta burza? mam to přecijen dál, ale jinak nic v plánu nemam :-P

a teď sjem zase koukal jak "tlačíš" porsche a asi aby si to hodil chlapec, až budeš mít novej motor 40 3
13:31:54
05.08.2011
Eidy
Jelikož se výlet k pistovi ze zdravotních důvodů partnerky spřízněné se členem grupy odkládá, jedu zítra na kladenskou burzu. Přijede ještě někdo?
16:44:03
01.08.2011
havlik
-> vhml: to snad byla přímo toho pána. Já si za boha nevzpomenu jak se jmenuje. Má doma este dalsi dve 130RS a pak tu A5. Mam pocit ze to nemel ani na fotce co tam mel s sebou kazdopadne on vubec neprozradil co a jak je upraveno. Jen rikal ze je to komplet predelany a vystuzeny
16:42:10
01.08.2011
vhml
-> havlik: na auto. A netusis alespon umisteni vyztuh? Nejak to popsat...

A po kom to byla RS? Já byl svezen v Acropolis 81´a hezký :-) Akorát ten rám ze vtipnejch trubiček je neuveritelnej
upraveno 1x, naposled 01.08.2011 16:42:25
16:37:43
01.08.2011
Eidy
-> vhml: kdo se bojí, sere v síni.3
16:37:33
01.08.2011
havlik
-> vhml: na auto nebo na vyrobce? kazdopadne nemam ani jedno. Ten clovek nám to řikal když se byl podívat na tom srazu v dobrušce neuvěřitelnou 130RS po repasi v originalu. Taky např řikal že malej rozdělovač bez podtlaku je fajn na takovy to crcáni po silnicích ale na ten závodní bosch to zdaleka nemá...
16:35:30
01.08.2011
vhml
-> havlik: máš odkaz/foto? -> Eidy: zrovna pred timhle bych stahnul gate preventivne 3
16:34:36
01.08.2011
Eidy
-> vhml: Nač stahovat gatě, když brod je ještě daleko.
Extreme Tyres