Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:35:33
11.04.2011
Eidy
-> matoo: Centrální matice by byla fajn, ale ani jedno. Ještě chvíli vydržte.
21:25:20
11.04.2011
matoo
-> Eidy: imaginarne? na centralnu maticu?
21:14:24
11.04.2011
Eidy
-> radekp: Jojo, už se moc těším. Budou to nejlehčí náboje na virtu 40
19:36:53
11.04.2011
radekp
-> Eidy: hm, paráda!
12:15:14
11.04.2011
Eidy
-> radekp: Nějaký lehký čtyřpístky z Anglie. 4 A k tomu budou nějaký lehký náboje na předek 1
11:37:59
11.04.2011
radekp
-> Eidy: Jakýpak brzdy?
01:59:51
10.04.2011
Eidy
-> Péďa17: Z Běšin mi nic posílat nemusíš. Od té doby je stejnak všechno jinak. Ale vidíš, fotky interiéru jsem nějak neřešil.
20:30:35
09.04.2011
Péďa17
-> Eidy: Možná že tuším komu to budeš dělat.Proč nemáš nějaké fotky interiéru?Pošluti nějaké fotky koči co mám z Běšin
upraveno 1x, naposled 09.04.2011 21:20:11
20:00:54
09.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 09.04.11 19:57:25: Super!
19:57:25
09.04.2011
Eidy
-> Tuner#2: Díky. .. Brzdy jsou objednaný 4
19:55:35
09.04.2011
Eidy
-> fujara: Dík.
-> Péďa17: Příští a asi poslední krok jsou trumpetky na Weber. Pak už není co, resp. není to v mý možnostech. Ačkoliv ještě možná vršek palubky a pak už fakt nevím. Ale chystám jednu velkou věc z karbonu. Nebude to pro mě, ale bude to pecka. 5
-> krtik: Díky. Jo, fleky tam jsou a štvou mě. Jsou to zástřiky po úpravě lemů. Bohužel v barvě není tvrdidlo a chytá se do toho prach a nejde to vyleštit.
18:46:02
09.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Paráda, krásně se na to kouká, pěkná práce jako vždy.
15:00:46
09.04.2011
fujara
Idem si oči vyočiť!Proste krása!4
14:46:24
09.04.2011
krtik
-> Eidy: Ahoj, máš ji fakt moc hezkou a pěkně na ní děláš 4 . Možná jsem už chválil, ale opáčko nevadí 1 . Ale všimnul jsem si, že máš jakési fleky na zadních blatnících, hned nad koly, co to je?
14:30:27
09.04.2011
Péďa17
-> Eidy: pěkný,jsem zvědavej co uděláš dál z karbonu
09:13:09
09.04.2011
T
-> Eidy: : zavařit? víš kolik je to váhy navíc? 40 já to vážil a převodovka cca 160 g. což máš jsem koukal míň 4 a baterka 110 g i s takovou gumou,aby to sedělo...4 40
09:07:25
09.04.2011
Eidy
-> T: Ten deklík vedle přijde zavařit. Stejnak je baterka jinde. Byl to matroš od tebe, ale teď už mám jen kousky.
08:12:10
09.04.2011
T
-> Eidy: : máš to pěkný 4 jen tam máš vedle ještě jedno závaží 40 koukni ke mě skoda-virt.cz/cz/.../3539 -t-ero 5 jen to mam lamino...bych taky uživil carbon 40(ikdyž já to mam schovaný za sedačkama :-/ ) to je ještě pořád materiál ode mě? 131
07:54:13
09.04.2011
Eidy
-> hundrtkarjiri: Tak vím a nevím. Chce to ještě lamino blatníky a dveře.To časem1
-> johaning: Díky. Je to i zásluha kvalitnímu lakování plechu4
19:31:01
08.04.2011
johaning
-> Eidy: mooc pekny vytvor,gratuluji,vypada to velmi pekne4
Extreme Tyres