Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:59:01
24.03.2011
Eidy
-> pistaa: Něco podobného. Nebude to takhle krásný výtvor v kuse, protože ploška na přichycení se bude muset udělat zvlášť, ale ve finále to bude dost podobné.
A na co by ti byly? Na tvůj motor? Budu dělat jen 40mm vnitřní průměr.
-> T: Souhlas. Chci vytočit ze silonu "vnitřek", který jenom obalím karbonem a voila, trumpetka je na světě.
19:42:26
24.03.2011
T
-> Eidy: : no máš to bez práce a nervů tu formu,takže souhlas 40
23:00:45
23.03.2011
pistaa
-> Eidy: www.krajansky.wz.cz/image s/.../254.jpg

taketo ale karbonove? to sa mi bude pacit, aj ja take chcem :))
14:48:35
23.03.2011
Eidy
-> squalo: Bude to hezčí a bude to moje práce. Tak proto.
-> T: Podle sou časných trumpet by to šlo, ale když můžu mít formu ze soustruhu tak proč ne? 1
09:11:43
23.03.2011
T
-> Eidy: : do formy si netroufáš na výrobu? 4 a vůbec to neřeš, to nepotřebuješ na přeplňovaný motor ne? 40
07:44:29
23.03.2011
squalo
-> Eidy: a neni to jedno či to bude z kompozitu alebo nie, myslim že na takom diely to bude jedno?
či hráme na efekt? 1
upraveno 1x, naposled 23.03.2011 07:44:58
07:38:18
23.03.2011
Eidy
-> matoo: Když bude přípravek, tak jo 4
22:48:17
22.03.2011
matoo
-> Eidy: takze bude verzia z kompozitu? ;)
22:40:07
22.03.2011
Eidy
-> m8rinek: to je teda piditrumpetička. 1
Když mi kamarád udělá přípravek, tak si udělám karbonový.
22:38:21
22.03.2011
m8rinek
22:37:30
22.03.2011
Eidy
-> m8rinek: kde máš trumpety?
22:36:48
22.03.2011
m8rinek
-> Eidy: tohle je držák difuzoru skoda110r.eu/110r/brezen1 180003.jpg :D
22:34:31
22.03.2011
Eidy
-> m8rinek: mě jo 1
Když jsem vyndaval difuzory, tak jsem na to zapomněl a tahal je ven jak pitomej, než jsem si vzpomněl, že musím povolit bypasy. No a jeden jsem trochu ohnul.
upraveno 1x, naposled 22.03.2011 22:36:01
22:33:15
22.03.2011
m8rinek
-> Eidy: nedrží ;)
22:31:04
22.03.2011
Eidy
-> m8rinek: Jo jasný, už jsem se opravil. No tak na to jsem nešahal, takže nevím. Není potřeba.
Edit: Dyk říkám, že difuzor drží mimochodem.
upraveno 1x, naposled 22.03.2011 22:32:14
22:30:32
22.03.2011
m8rinek
-> Eidy: Ne, ten šroubek nic nejistí, může ti to tak připadat, ale není to tak (to že když je šroubek zašroubenej a dif nejde nandat, nebo zašroubenej a dif nejde vyndat s tim nemá nic společného, to jen vystupuje z tělesa, ale není to jeho funkce!).

Jinak přední větev má i malinko větší hodnotu na synchrotestu (jeden dílek), zítra zkusim oba kanálky profouknout kompresorem a zadní pořádně dotáhnout.

Jen mě zajímalo jak se to má správně projevovat (mě se uplatňuje až při velkém otevření, jenže to už je i slyšet a má to negativní vliv na chod, navíc by tohle nastavení mělo být velmi citlivé). Bohužel asi tu zkušenost také nemáš...
22:26:03
22.03.2011
m8rinek
skoda.daves.cz/Teorie_kar buratoru_DCOE-fil_366.jpg
Dle mě mluvíš o šroubu bohatosti směsi na volnoběh (4), ale já se ptám na bypass, který slouží ke kompenzaci ,,vyběhání,, hlapek v komorách, kterým se otevírá kanálek pro proudění vzduchu okolo klapky (aneb mam vyběhanou první klapku, otevřu bypass na druhý a měl bych mít srovnán podtlak se zavřenejma klapkama) (2). Funguje to stejně jako když vrtáš do klapek dirky pro kompenzaci.
22:24:49
22.03.2011
Eidy
-> m8rinek: Ajjj. teď jsem to popletl. Už vím. To jen ten šroubek co jistí mimochodem difuzor v těle že jo?
22:22:10
22.03.2011
m8rinek
-> Eidy: počkej, víš co je bypass?

Přepážky mám stejně.
Extreme Tyres