Jožynek 11.11.09 18:48:07 napsal:
Nádhera, krása šup do oblúbených..
Ten sytič byl opravdu naplno. Bylo to focené těsně před převozem na zazimování... :-)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dobrý den pánové a možná i dámy,
jsem rád, že se Vám můj kočárek líbí. Je to totální renovace, ale vše do naprostého originálu. Koupil jsem to jako renovaci, ale majitel si s tím nedal, co se týče detailů, moc záležet.
Na konci fotogalerie je fotografie, jak jsem to koupil ještě s dvouokou maskou a pekelným křídlem. Poklice, co neodpovídají roku výroby (11.11.1980), hliníkové kryty na pedálech v červené metalíze a podobné šílenosti.
Tak jsem se trochu kousnul a během prvního roku jsem pořešil zásadní věci. Nové přední čelo (a tím myslím, opravdu nové) a to samé se zadní kapotou. Snažil jsem se cokoliv, co neblo dokonalé sehnat nové. Takže během kromě těch dvou dílů karoserie jsem ještě musel vyměnit následující - převodka řízení (vůle), radiátor topení (díra), volant (byl tam sportovní), zrcátka (byla jemně chycená), chladič (tekl), termostat (možná byl i v pořádku) a hlavně těsnění pod hlavou.
Takže na konci loňského roku to bylo už vcelku v kupě, ale pořád tomu něco chybělo. A je to prostě ono - kola dělají auto. Kopretiny, ač originální, jsem prostě vyměnil za loukotě. Koupil jsem je v pekelném stavu, takže 3x kyt a metalízová barva a 2 x lak. Bylo to vcelku za raketu, ale myslím, že to stojí za to.
Samozřejmě nepočítám nějaké drobnosti, které to všechno chtělo.
Závěrem bych chtěl poděkovat mému dvornímu mechanikovi - Vencovi, který všechny mnou pracně sehnané díly napasoval na svoje místo a také Václavovi za ta překrásná kola, na kterých nechal při broušení kytu bříška prstů. Kdybyste někdo chtěli jakékoliv automechanické práce na vašeho krasavce se vší profesilonalitou a rychlostí, oba tyto kádry rád doporučím, stačí se mi jen ozvat (jaromir.kafka@verelst.cz ).
Hodně šťastných kilometrů všem souputníkům B.
jsem rád, že se Vám můj kočárek líbí. Je to totální renovace, ale vše do naprostého originálu. Koupil jsem to jako renovaci, ale majitel si s tím nedal, co se týče detailů, moc záležet.
Na konci fotogalerie je fotografie, jak jsem to koupil ještě s dvouokou maskou a pekelným křídlem. Poklice, co neodpovídají roku výroby (11.11.1980), hliníkové kryty na pedálech v červené metalíze a podobné šílenosti.
Tak jsem se trochu kousnul a během prvního roku jsem pořešil zásadní věci. Nové přední čelo (a tím myslím, opravdu nové) a to samé se zadní kapotou. Snažil jsem se cokoliv, co neblo dokonalé sehnat nové. Takže během kromě těch dvou dílů karoserie jsem ještě musel vyměnit následující - převodka řízení (vůle), radiátor topení (díra), volant (byl tam sportovní), zrcátka (byla jemně chycená), chladič (tekl), termostat (možná byl i v pořádku) a hlavně těsnění pod hlavou.
Takže na konci loňského roku to bylo už vcelku v kupě, ale pořád tomu něco chybělo. A je to prostě ono - kola dělají auto. Kopretiny, ač originální, jsem prostě vyměnil za loukotě. Koupil jsem je v pekelném stavu, takže 3x kyt a metalízová barva a 2 x lak. Bylo to vcelku za raketu, ale myslím, že to stojí za to.
Samozřejmě nepočítám nějaké drobnosti, které to všechno chtělo.
Závěrem bych chtěl poděkovat mému dvornímu mechanikovi - Vencovi, který všechny mnou pracně sehnané díly napasoval na svoje místo a také Václavovi za ta překrásná kola, na kterých nechal při broušení kytu bříška prstů. Kdybyste někdo chtěli jakékoliv automechanické práce na vašeho krasavce se vší profesilonalitou a rychlostí, oba tyto kádry rád doporučím, stačí se mi jen ozvat (jaromir.kafka@verelst.cz ).
Hodně šťastných kilometrů všem souputníkům B.
Bellmondo / 110r - komentáře:
22:28:44
11.11.2009
11.11.2009

bellmondo
22:27:31
11.11.2009
11.11.2009

bellmondo
MATTESS 11.11.09 17:24:26 napsal:
->bellmondo: tak jsi zavítal i sem
Radost
pohledět To víš mattes, když na nás na jiném webu kálí, tak musím o dům dál...
->bellmondo: tak jsi zavítal i sem

pohledět To víš mattes, když na nás na jiném webu kálí, tak musím o dům dál...
21:56:06
11.11.2009
11.11.2009

maca
nádhera

21:02:35
11.11.2009
11.11.2009

dominique
zožiera ma záááávisť

20:56:31
11.11.2009
11.11.2009

mafes
tak to je kraaasa
20:36:21
11.11.2009
11.11.2009

T
u mě je to za 1




20:22:17
11.11.2009
11.11.2009

afro100
-> Eidy: to potom keca aj palivomer a tlak oleja
moc fajn zlta

moc fajn zlta

19:37:04
11.11.2009
11.11.2009

tomas120GLS
prekrásne eRko
nádhera








19:20:26
11.11.2009
11.11.2009

Matt-110Rten druhej
Nádhera !! to je po renovaci nebo tak zachovalé? 

18:53:40
11.11.2009
11.11.2009

Eidy
Vypadá to, že otáčkoměr kecá asi o 2500 ot/min
. Pokud teda nebyl naplno vytaženej sytič a bežící motor. Jinak moc hezký auto musím říct.

18:48:07
11.11.2009
11.11.2009

Jožynek
Nádhera, krása šup do oblúbených..
18:19:44
11.11.2009
11.11.2009

RON
no to bych si ho uskub... pecka
17:24:26
11.11.2009
11.11.2009

MATTESS
->bellmondo: tak jsi zavítal i sem
Radost pohledět

16:30:39
11.11.2009
11.11.2009

Pavell
nádhera!!!!!

16:23:42
11.11.2009
11.11.2009

Tichy Radek
pěkný erko 

16:01:25
11.11.2009
11.11.2009

Danster
Moc pěkný eRko 

15:59:56
11.11.2009
11.11.2009

Petrson
-> Nwkt: sladoučký eRko nádhera
15:50:36
11.11.2009
11.11.2009

Nwkt
-> bellmondo: Nádhera, třeba se někde potkáme
15:49:10
11.11.2009
11.11.2009

Tomo - zrušená registrace
riadna šupa !
nadherne auto .Bal by som sa s tym aj jazdit :) ze sa tomu nieco stane :)

15:48:00
11.11.2009
11.11.2009

zillwar - zrušená registrace
mas to prekrasny to vyjelo z fabriky ne
vazne bomba 

