Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T

komentáře | popis | fotky | Vita ze Sudet | 22.05.11 17:15 | 265x v oblíbených
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg

- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm

- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)

- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI


Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65

- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)

1/4 402m ..... 12.4s



Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar

Cena vstřiků 4.000,–Kč






Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:

20:06:44
05.07.2009
Vita ze Sudet
1.8T kam se podiváš...1
zvětšit Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - obrázek od Vita ze Sudet vložen 05.07.2009 20:06:44
20:04:37
05.07.2009
Vita ze Sudet
Tak sem uploadnul nějaky ty letošní fotky. A když láduju, tak sem dám fotku bobika kterýho sem vcera leštil před svatbou4
zvětšit Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - obrázek od Vita ze Sudet vložen 05.07.2009 20:04:37
08:42:12
05.07.2009
Vita ze Sudet
-> peppa: Je úplně jedno jakej přesně je, já ho neštudoval... ve finále je hlavní, že snese tlaky přes 1,6bar 1,8bar (360-380PS) a to už se blížíme skoro k maximu turba 2,0bar a cca 420PS 9 9 to sou čísla9 9
18:29:09
04.07.2009
peppa
-> Vita ze Sudet:
když se zeptáš ve WOW tuningu tak ti potvrdí že ani ta 225konovka némá kovanej vnitřek,, je jen jinej než u ty 150ky4
07:18:58
04.07.2009
Vita ze Sudet
-> gabo000000: jakou má sestavu? Nemyslim si, že bych do toho házel nějaké horentní sumy. A taky si nemyslím, že ten leon má stejný základ jako já. Nejspis 180pska nebo 225pska(ta má již kovanej vnitřek v serii). 4
19:55:40
02.07.2009
gabo000000 - zrušená registrace
kamaratov leon..tiez do toho vraza neskutocne prachy a zakladom je pravdepodobne ten isty motor co mas ty

Rally Moldava 2009
20:16:25
01.07.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: jo tak nejak tvrdil aj kamos..diky za upresnenie
09:07:22
30.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Včera jsem našel RSo a to má 240/248°4
07:06:54
30.06.2009
Vita ze Sudet
-> Tuner#2:
-> gabo000000:

Přesně tak je to někde v rozmezí 252- 247° ale nechce se mi to teď hledat. V podstatě se s nima nic neďelá. A jejich záměna přináší víc úskalí než-li přínosu. Používaj se nad cca 400+HP a v případě standalone jednotek. 4
22:42:32
29.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gabo000000 29.06.09 22:31:42: No kopie 278čky od Chovance v tom opravdu není... 3

Vzhledem k tomu, že kamarád měl ostré vačky 260/252° v 1,8 20V, tak série bude kolem cca. 240 - 250° ale to jen hádám.
upraveno 1x, naposled 30.06.2009 09:06:55
22:31:42
29.06.2009
gabo000000 - zrušená registrace
gabo000000 28.06.09 19:21:26 napsal:
→ Vita ze Sudet: nevies nahodou ake vacky sa davali v serii
do tohoto motoru?
22:23:08
29.06.2009
Mantrabeach
-> Vita ze Sudet: jo a na kolik mě pak vyjde ten motor dát zase do kupy?1
22:21:59
29.06.2009
Vita ze Sudet
-> Mantrabeach: prodám ti motor po sezone a postavim si novej.... neni problem.... 1 1
21:45:16
29.06.2009
Mantrabeach
-> Vita ze Sudet: Kua jede ti to jak prdlý,že bych něco udělal se žlutou3?už je to na mě moc slabý.jinak gratulace
13:46:16
29.06.2009
Vita ze Sudet
-> TUNER: Všimej si někdy marata 3 3 vypada to ze nema v prevodovce ani kapku oleje, zvuky jak kdyz se ma zrovna rozsypat a cukání jak školačka v autoškole a to má sekvenci. Toho musej taky furt strkat na line. Vlastně jsem to od něj tak trochu odkoukal 1 a nemužu si vynachválit1
12:08:22
29.06.2009
TUNER
-> Vita ze Sudet: Neboj,s keramikou jezdim už X let,ale že by mě někdo musel tlačit na start.....1
Nj,to jsou ty závodní specijály....
12:05:12
29.06.2009
Vita ze Sudet
-> TUNER: To je kámoš.. ani nevíš jak to pomůže a ulehčí 4. Motor totiž na nějaký to popojíždění moc stavěnej není (zatím) a ani 6packa keramika tomu moc nepřidá a tam se musí přesně naject. :-)

-> favo110lrs: 14.9s neni zas tolik ostudný....4


Všimněte si na semifinal videu jak mi v cíli uletí okno... neni to dost patrně videt neb video po nahrani na youtube ztratilo kvalitu... jinak to bylo videt jak letajici ufo

6
11:03:48
29.06.2009
TUNER
-> Vita ze Sudet: Co to tam je za posunovače ))))))))) To auto neumí normálně jezdit na start samo??? 3
10:01:08
29.06.2009
Vita ze Sudet
Jedno video z kvalifikace...
SKODA 130rs GT2871r


Semifinále.... chrápání na startu se nevyplácí a tak mi nadělal hned pár metrů jarda pešanů pak sem dohnal ale zase jsem trojku našel až napotřetí1 a tak sem s velikým štěstím prorazil cíl první asi o 0,06s

Skoda 130RS gt2871r
06:57:28
29.06.2009
radekp
-> Tuner#2: RWD je rozdělena podle objemu do 3500 a nad 3500 ccm
Extreme Tyres