Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
-> Vita ze Sudet: to je samozřejmost musíme si pomáhat
22:33:10 27.03.2009
radekp
-> Vita ze Sudet: OK, Pak je ještě možnost rozřezat a nastavit laminátem, ale když nechceš o laminování ani slyšet...
PS: je tady na virtu jeden takový specialista na laminátové spoilery na erko, mohl bys mít i dvorního laminovače
20:50:48 27.03.2009
Vita ze Sudet
-> Eidy: Prdim nato. To je to poslední
-> David V6: Opomenul sem poznamenat tvou pomoc "můj dvorní mechaniku!" Dík
-> radekp: Já vím..... chtělo by to... Ale žádný starší kousek sem nenašel na netu a nový je na můj vkus moc velka zbytečná investice, kdyz bych rallyovej nejspis ani dobre neudal. Kdybys o nějakým levnějším kousku věděl skočim po něm
19:31:51 27.03.2009
David V6
to se musí vidět takhle to nevinikne naživo je to o 100% lepší