Krásnej rok 1968. Velmi velmi málo takových.
Jen by mě zajímalo jestli bys zvládl VT mojeho verku a primodelovat k nemu kolecka ARC brno.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Světlo světa spatřil tento exemplář v srpnu léta páně 1968, přesněji dle technického průkazu 19. srpna 1968 (tedy těsně před vstupem \"spřátelených\"
; vojsk), jako jeden z prvních modelové řady ´69 už s novým skeletem připraveným k náběhu výroby Škody 100 (viz. široký sloupek, hladká střecha bez prolisu a nové zadní okno). Prvním majitelem přihlášen do provozu 11. září 1968. Jakožto druhý majitel jsem vozidlo přihlásil dne 16. září 2003. O necelé tři roky později, tedy 5. května 2006, bylo embéčko klubovou testací hist. vozidla zařazeno do kategorie A1 (lepší už to být nemohlo) a stalo se tak nedílnou součástí Veteran Car Clubu Ostrava.
Embéčko nebylo podrobeno žádným renovátorským pracem, pouze lak byl důkladně vyčištěn a přeleštěn. Je to tedy veterán ve zcela původním stavu včetně laku bez sebemenší známky koroze. Nějaký ten škrábanec či promáčknutí se ovšem najde. Od originálu se liší pouze detaily, pro případné uvedení do zcela původního a autentického stavu kdykoli odstranitelnými, jako např. ozdobnými hliníkovými obručemi na discích kol (doplněk \"de luxe\"), různými samolepícími lištami s imitací chromu, přídavnými mlhovými světlomety, vepředu dvojicí žlutých a vzadu jedním červeným, a záměnou původního dynama (i nadále k dispozici) za alternátor.
Tak to by asi tak ve zkratce bylo vše. Snad jen ještě 1. místo v soutěži elegance na posledním Hundertgangu...
12.04.2008
Dovoluji si Vám s lítostí oznámit, že už nejsem majitelem tohoto vozidla. Dnem 9. dubna 2008 bylo eMBébé trvale vyřazeno z registru vozidel a byly mu vydány erzetky pro trvalý vývoz do Polska. Dnes už se eMBébé asi prohání po písčitých plážích Baltského moře někde v okolí Gdaňska. Nechť přináší eMBébé novému majiteli tolik radosti, jako mně.
Embéčko nebylo podrobeno žádným renovátorským pracem, pouze lak byl důkladně vyčištěn a přeleštěn. Je to tedy veterán ve zcela původním stavu včetně laku bez sebemenší známky koroze. Nějaký ten škrábanec či promáčknutí se ovšem najde. Od originálu se liší pouze detaily, pro případné uvedení do zcela původního a autentického stavu kdykoli odstranitelnými, jako např. ozdobnými hliníkovými obručemi na discích kol (doplněk \"de luxe\"), různými samolepícími lištami s imitací chromu, přídavnými mlhovými světlomety, vepředu dvojicí žlutých a vzadu jedním červeným, a záměnou původního dynama (i nadále k dispozici) za alternátor.
Tak to by asi tak ve zkratce bylo vše. Snad jen ještě 1. místo v soutěži elegance na posledním Hundertgangu...
12.04.2008
Dovoluji si Vám s lítostí oznámit, že už nejsem majitelem tohoto vozidla. Dnem 9. dubna 2008 bylo eMBébé trvale vyřazeno z registru vozidel a byly mu vydány erzetky pro trvalý vývoz do Polska. Dnes už se eMBébé asi prohání po písčitých plážích Baltského moře někde v okolí Gdaňska. Nechť přináší eMBébé novému majiteli tolik radosti, jako mně.
eMBébé/Š1000MB - komentáře:
Ahoj mněl bych dotaz jaký máš číslo láku ?
jinak jí máš moc pěknou.
jinak jí máš moc pěknou.
-> eMBébé: je to prostě nádhera!
krásné auto a zachovalé v tomto původnim stavu super....jen ty nápisy to hyzdí....

HMmm krása!!! Chlape tobě se kláním !!! kdysi jsem to ti očumoval za hotelem styl a myslel sjem si že je to po renovaci, ale to že je to v puvodním stavu to mě dostalo
proste krása nevím co dodat snad jen VERY NICE

pěkná kárka
Nádhera, doufám, že dostanu do tohoto stavu taky svoje MB. Akorát se mi nelíbí ten nápis na kastlíku, jinak krása
pro berkym1:
lak byl hodně zašlý, škoda, že jsem tehdy nevlastnil foťák, zdokumentoval bych to. Každopádně to byl lak bel lesku, hodně zoxidován, odspodu hodně znečištěn asfaltem a dokonce zadní partie zastříkaná jiným modrým lakem (jako by někdo něco stříkal v blízkosti vozidla). Musím ale uznat, že málo leštěný lak či vůbec neleštěný se snad uvádí do lesku lépe, jelikož jeho vrstva je silnější, takže vřelý dík prvnímu majiteli. Na nečistoty doporučuji Autobalsam (taková červená půllitrová plechovka s čirou tekutinou, českej výrobek, jsem totiž patriot). On i leští, ale bohužel nezlikviduje vrstvu zoxidovaného laku. Na tu se musí bohužel použít leštěnka s abrazivy (na značce nezáleží, já použil klasiku Velvanu, prostě patriot). Ale to tak dlouho, dokud se hadřík nezabarvoval odstínem laku. Já to auto leštil 3 krát po sobě, centimetr po centimetru. Od té doby auto leštím dle potřeby jen Automalsamem (je bez abraziv). Loni na podzim jsem koupil jakýsi ROCKET, tak ho na jaře zkusím...
lak byl hodně zašlý, škoda, že jsem tehdy nevlastnil foťák, zdokumentoval bych to. Každopádně to byl lak bel lesku, hodně zoxidován, odspodu hodně znečištěn asfaltem a dokonce zadní partie zastříkaná jiným modrým lakem (jako by někdo něco stříkal v blízkosti vozidla). Musím ale uznat, že málo leštěný lak či vůbec neleštěný se snad uvádí do lesku lépe, jelikož jeho vrstva je silnější, takže vřelý dík prvnímu majiteli. Na nečistoty doporučuji Autobalsam (taková červená půllitrová plechovka s čirou tekutinou, českej výrobek, jsem totiž patriot). On i leští, ale bohužel nezlikviduje vrstvu zoxidovaného laku. Na tu se musí bohužel použít leštěnka s abrazivy (na značce nezáleží, já použil klasiku Velvanu, prostě patriot). Ale to tak dlouho, dokud se hadřík nezabarvoval odstínem laku. Já to auto leštil 3 krát po sobě, centimetr po centimetru. Od té doby auto leštím dle potřeby jen Automalsamem (je bez abraziv). Loni na podzim jsem koupil jakýsi ROCKET, tak ho na jaře zkusím...
jééééééhhh, tak tohle mě dostalo, to neni ani možný ne ?? krásaaaaa


fantazia...srdce mi za takym pisti...ako a cim si lestil lak?bol velmi zajdeny?
-> eMBébé: ten tvůj lak je tedy mnohem lepší nez na moji krasce...

Nemůžu si pomoct, ale ty štítky Škoda z eMkový přední masky, co jsou na předních dveřích, to auto dost hyzdí...

prostě nádhera, mužu jen tiše závidět

This car looks so good!
Great work! If only my MB was as beautiful as yours... Once again, congratulations!


krásný litřik v luxusním stavu, okukoval jsem ho na jeremenku začátkem sezony 2006 a byla to pro mě velká inspirace
Pravda, sousloví "záměna alternátoru za dynamo" nevypovídá, co bylo vyňato a co bylo namontováno. Tudíž se omlouvám. Už mi to tak nemyslelo, v jednu hodinu ráno... Tedy oprava : "záměnou nainstalovaného alternátoru za původní dynamo" (v samotném textu bude opraveno později).
K poznámce o sněhu: Pamatujete loňské sněhy? No nelákalo by vás pořídit pár snímků s takovou krásnou přírodní kulisou? Kdy zas napadne tolik sněhu? Letos asi ne. Schválně jsem vybral cestu po vedlejších okrskách bez jediné známky solení, pouze inertní posyp. A to za suchého mrazu na čistém gorolském sněhu. A v garáži jsem pak fénem vysoušel kdejakou skulinku. Kdyby to tak někdo viděl, co by si asi tak pomyslel...
K těm lištám: To už ja taková moje úchylka. Ale zas tak moc jsem to snad nepřehnal, jistou míru vkusu vůči nevkusu bych nepřekročil. Dokonce i komisařům při testaci se to líbilo, prý to dodalo vozidlu šmrnc. Ale jak říkám, není problém je kdykoli odstranit. Osobně o tom ale neuvažuji.
K poznámce o sněhu: Pamatujete loňské sněhy? No nelákalo by vás pořídit pár snímků s takovou krásnou přírodní kulisou? Kdy zas napadne tolik sněhu? Letos asi ne. Schválně jsem vybral cestu po vedlejších okrskách bez jediné známky solení, pouze inertní posyp. A to za suchého mrazu na čistém gorolském sněhu. A v garáži jsem pak fénem vysoušel kdejakou skulinku. Kdyby to tak někdo viděl, co by si asi tak pomyslel...
K těm lištám: To už ja taková moje úchylka. Ale zas tak moc jsem to snad nepřehnal, jistou míru vkusu vůči nevkusu bych nepřekročil. Dokonce i komisařům při testaci se to líbilo, prý to dodalo vozidlu šmrnc. Ale jak říkám, není problém je kdykoli odstranit. Osobně o tom ale neuvažuji.
-> sliwowitz 04.01.07 12:51:14: Čo sa ti nepáči, však doborý tuzing. 
eMBébé:
Píšeš že vymenený alternátor za dynami. Nebolo to náhodou naopak?

eMBébé:
Píšeš že vymenený alternátor za dynami. Nebolo to náhodou naopak?

kráska fakt kráska!!to je škoda aj vytahovat na sníh!!moc hezký!!
aj mne sa lubi... :))) len tie samolepiace "chromove" listy su tam jak past na oko...
ta nalepka na celnom skle (predpokladam ze to je schema radenia) sa davala aj na litriky???
ta nalepka na celnom skle (predpokladam ze to je schema radenia) sa davala aj na litriky???