skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tuhle chudinku sem si přivezla dne 6.prosince z Brna. Trošku mě odrazoval její vzhled, ale touha po žábrovce nakonec zvítězila. Když sem ji poprvé uviděla věděla sem že pojede se mnou domů. Cestou jsme sice měli pár defektů, ale na to že půl roku stála zvládla tu cestu celkem dobře. Domů jsme přijeli ve dvě ráno a totálně vyčerpaný, ale ranní probuzení a pohled na ní jak trpělivě čeká stál za to.Od té doby jsme pokročily v rozebírání a bohužel odhalování zprasených částí a vzteklé nadávání nebralo konce. V podlahách velké díry, které byli potřeny červeným silikonem a přikryté plechy od počítače, aby sem se náhodou nepropadla, obludné topení pod palubovkou u spolujezdce, které stejně netopilo a jako finále blatníky přilepené medvědím hovnem a vyplněné dalšími nezbytnými věcmi....
Litřenka je r.v. 1966 momentálně je její barva fialová ne růžová, jak je vidno z fotek, ale barva se také brzy změní. Je na ní pár věcí, které na ni nepatří jako třeba přední nárazník, přístrojovka a další věci. Bohužel má zahlazené blatníky, takže vymýšlení jak ji vrátit všechny lišty nebere konce. Doufám, že to zvládnu a nakonec bude vypadat přesně podle mých představ:)
26.10. Takže k narozeninám jsem dostala novou kastli..poskočila jsem kupředu.... mám už skoro vše a v nejbližší době přivezu blatníky které se budou muset převařit...už toho k sehnání moc nezbývá..jen ty chromy..
20.2. Dnes jsme přivezli srdíčko:) je to Fabia 1.4 v 742 bloku. A MPI hlava, A olejový chladič z erka. Možná budoucí výfuk podle l/a (ale prý v něm skoro už nic není :)
Litřenka je r.v. 1966 momentálně je její barva fialová ne růžová, jak je vidno z fotek, ale barva se také brzy změní. Je na ní pár věcí, které na ni nepatří jako třeba přední nárazník, přístrojovka a další věci. Bohužel má zahlazené blatníky, takže vymýšlení jak ji vrátit všechny lišty nebere konce. Doufám, že to zvládnu a nakonec bude vypadat přesně podle mých představ:)
26.10. Takže k narozeninám jsem dostala novou kastli..poskočila jsem kupředu.... mám už skoro vše a v nejbližší době přivezu blatníky které se budou muset převařit...už toho k sehnání moc nezbývá..jen ty chromy..
20.2. Dnes jsme přivezli srdíčko:) je to Fabia 1.4 v 742 bloku. A MPI hlava, A olejový chladič z erka. Možná budoucí výfuk podle l/a (ale prý v něm skoro už nic není :)
Lady_Dark - komentáře:
evidentně mám mezery :-)))
-> Max: 1,8T je v Mku s nezabudnutelnym mracenim priatela tuto -> Lady_Dark :)
-> U-Geen: já nevim...asi jsem to nepochopil... :o) tak kam přijde 1,8 ? :-)
smekak klobouk 

-> Kaprof: spis do emka
tezka je ale jede krasne
-> U-Geen: presne tak predsedo tedka uz sme zacli delat na mbecku 



-> Max: spis do emka bych rek... ne?
-> Lady_Dark: proč?:/ taková težka potvora dyt je halda lepších s jinou váhou a výkonem:o)
-> Lady_Dark: 1,8mička do litřenky ? 

Neni čas kluci skládá se 1,8čka
-> Lady_Dark: máš můj obdiv ;o) držim palec

tak jak pokračuješ 

-> havlik: Zatím je všechno ve vývoji...však si nějak poradíme..a o téhle variantě už jsme taky uvažovali neboj:o)
-> Lady_Dark: ono pokud nedáš sání přes hlavu tak se ti tam karburátory stejně nevejdou vedle chladiče
-> joker999: No ono to šlo taky pomalu, ale teď sme se do toho opřeli...auto má jet za 14 dní na sraz, ale nějak se nedaří
tak aspoň udělám kola a rám abych mu trošku pomohla a aby to stihnul...

-> Fifa: Tak to se neuchladí ani mě
Saharu mám mechanickou
brzdy dám 4 pístky abude po srandě:)posilovač mám z felicie:)


nadhera len u mna to ide pomalšie ale ide ..ps.. štasny to priatel ...
-> Lady_Dark: Náporák nemám, zatím. Pracuju stále na chladiči pod nárazník. Současný je na 110 s měděnými lamelami.Chladí ale ne uspokojivě. Věřím tomu že v teplejším počasí a provozu naplno to neuchladím. Ve 4 lidech na cestě Svitavy-Brno jsem musel jet do 95km/h jinak se teplota nebezpečně šplhala. Chvilková přehřátí se dají korigovat zapnutím topení(využívám). Náporák je bohužel prostě nejlepší. Větrák běží po ohřátí v teplejším počasí prakticky stále(a bere opravdu hodně proudu - něco přes 20A)
Vpředu mám na nápravě Sakyho 250mm pružiny.
4písty brzdí dobře, s posilovačem doporučuju. Jen jsem měl teď problém s pravou zadní hadicí-trochu netěsnila montovaná koncovka, tak mám nejspíš ještě trochu zavzdušněno a není "to ono". Chlaďáky dopředu chystám taky. Jejich výhodou je to že se tak snadno nezkroutí, což se u seriových po zahřáti na vysoké teploty, občas stává.
Vpředu mám na nápravě Sakyho 250mm pružiny.
4písty brzdí dobře, s posilovačem doporučuju. Jen jsem měl teď problém s pravou zadní hadicí-trochu netěsnila montovaná koncovka, tak mám nejspíš ještě trochu zavzdušněno a není "to ono". Chlaďáky dopředu chystám taky. Jejich výhodou je to že se tak snadno nezkroutí, což se u seriových po zahřáti na vysoké teploty, občas stává.
-> Lady_Dark: bubny skôr nedávať, to radšej dať klasiky dvojpiesty, keď sú v dobrom stave brzdia by som povedal rovnako dobre ako 4p,
inak Fifa nemá náporák, chladí elektrikou vzadu, detaily atd. zodpovie určite sám lepšie :)
inak Fifa nemá náporák, chladí elektrikou vzadu, detaily atd. zodpovie určite sám lepšie :)
-> Fifa: Motor tedy střeva mám fabia 1.4 MPI + dva karburátory dellorto. Blok je 742..nápravu přední dávám též širokou emkovou s hřebenovým řízením a na zadek jde vlečka.. chtěla bych ji dát trochu níž vpředu si snižoval pomocí pružin? S těma čtyřpískama to asi brzdí dobře ne? přítel chce abych tam dala bubny, ale proti tomu se trochu stavim na zadní mám chlaďáky, ale zatím nevím jestli je tam dám..ještě mám jeden dotaz jak ti to chladí? Máš tam náporák nebo jen sahara a klasika? Nejsem si jistá zda se ten motor zvládne chladit...
-> Fifa: už jsem se dočetla:)