Stal jsem se majitelem této Škody 1000 MB Deluxe,vyrobená 26.10.1968,19 série barva 8220 červeň rubínová.Postupně budu přidávat informace a foto.
Já jsem celkově 5 majitel,jen pro zajímavost,1 majitel (povoláním chemik) jí koupil 4.12.1968 v mototechně v Praze a už 10.12.1968 jí prodal 2 majiteli.Ten jí měl necelé 3 roky a 27.8.1971 jí prodal 3 majiteli,který už si jí užíval trochu déle :-).Až do 16.1.2002,kdy byla vyřazena z registru.Ale naposled vyjela na silnici někdy v polovině roku 2001.Pak jí v od něho v roce 2004 koupil kluk tady kousek od nás,a od té doby jí měl uskladněnou v garáži až do teď.Já jí u něj měl ještě nějakou dobu schovanou,a včera 22.3.2013 jsem jí konečně převezl ke mě domů do garáže.Takže začíná běh na dlouhou trať.:-) Doufám,že se mi jí podaří dát do stavu s kterým budu spokojen.
Scháním aktuálně tyto ND:
-vnitřní zpětné zrcátko,stačí pouze ten plast,
-madla dveří,stačí pouze vrchní díl v bílé barvě,2ks
-gumy pod zadní světla a karoserii-koupeno
-gumičky do HBSV,ty co jsou přímo na pístkách včetně pojistných kroužků
-plovák do nádrže
výhledově:
-zadní sedačku v černé barvě,pouze levé opěradlo,slíbeno?
-kovralové koberce (to bude asi oříšek) podařilo se mi koupit zadní,ale sehnat přední bude horší :-(
-gumy na slzy nárazníků
-zadní mlhovku Pal-už jsem koupil novou
-jednu hliníkovou lištu na př.blatník
-bezp.pásy-už jsem koupil
-čelní sklo-mělo by být na půdě :-)
-postupně ještě něco určitě přibude :-)
Tabi / Škoda 1000 MB DeLuxe - komentáře:
-> dragon_cb_cz: 
Jako že bych si to kafe, co jsem si teď udělal, přelil do termosky a sjel si k vám na bábovku ? To by tak akorát mohlo vyjít..

-> Jozka: Moje žena celkem umí, mám jí říct ať napeče?

Ale bábovku bych si dal, když to vidím.. Fakt nebudeš pýct?

-> dragon_cb_cz: Počkej až tam nasypu abrazivo,tak se bude z vnitřní strany lesknout jak psí kulky.

-> Tabi: Jak to, že ještě není vylešťěná do chromového lesku?

V sobotu jsem si dovezl ze zběráku pěknou formu,ale buďte bez obav,bábovku v tom už péct nebudu.

Bude sloužit jako jedna z několika nádob u vibrační omílačky,na droboť to bude super.

-> zralous: Všude taky kolem je tolik galvanofilů, že bys je mohl nakládat klidně i vidlema..

-> Tabi: Koukám taky trochu ujetej na zinek

-> Tabi: 
-> Tabi: ..taky možná i proto, že takový počínání se pak ani renovací nazvat nedá..

Já si taky nedělám žádné iluze,že mi auto vydrží věčně.

Ale když něco sundám s auta,většinou je to orezlé nebo špátná barva,tak to nechám pozinkovat nebo nalakovat,a čím je větší pečlivost při přípravě tím lepší výsledek.

Jinak nejlepší by při renovaci bylo dávat díly nové a ty rezavý házet rovnou do šrotu,člověk by se s tím pak nemusel zdržovat.

Ale to dělá málokdo.
-> Koblet:

-> Jozka: Odborně popsáno že jim to vlastně stejně zrezne

-> Koblet 11.12.14 13:51:21: Bych to posunul: k výdrži "na věčné časy" by se musel skelet rozpárat na prvočinitele, ošetřit i lemy svarových spojů a znova svařit - no anebo po provedeném lakýrnicko-galvanizačním cvičení vozidlo uchovávat v řízené atmosféře (nejlépe inertního plynu). Vše ostatní je jen různě efektivní prodlužování poločasu rozpadu..

-> Koblet: Za 4 měsíce jo,z mojím tempem to bude tak za 4 roky.

No ale doufám,že trochu dřív.

-> ub40: však já nějak omylem zapomněl nasměrovat tu svou poznámku i na Tebe. Známá jihočeská dvojka- zinkař a leštič.

Doufám že moje auto bude ještě pojízdné až ty vaše doděláte a někam vyrazíme. Příští srazová sezona začíná za 4 měsíce.

jo taky jsem měl představu že vyvaříme a natřem a potom hurá.ale když to dělám tak pořádně.. aby to vydrželo dalších 50 let už jenom koupě náhradních dílů nových a nebo použitých u kterých cena stále stoupá. na tom jsme se s tabim shodly..

-> Koblet: 
-> Koblet:
to sú moje slová
