skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Skoda 135RiC(Rapid injection catalyst)
-r.v.1990
-dovezen z Veké Británie v roce 1997
-řízení předěláno z pravé strany na levou dovozcem////nééé mnou////!!!!Pak to měl další maj.,a pak až já od r.2001.
Jednobodový vstřikovací systém Bendix,Renix(Renault),říz ený třícestným katalysátorem Walker,lambda sonda Autolite(USA),senzor otáček,omezuje je při 5500!!!Senzor teploty vody a senzor teploty vzduchu v sacím potrubí,řídící jednotka(ECU)Bendix,kroko vý motorek Renix,nádoba na aktivní uhlí Rochester(USA),el.vstřiko vací čerpadlo
Motory s hliníkovou válců,vyráběné pro speciální zakázku splnující americké exhalační předpisy EPA 75(US 83).K tomuto účelu byl motor opatřen řízeným třícestným katalyzátorem s lamda sondou,v hlavě válců jsou nalisovaná tvrzená sedla ventilů umožnující spalování výhradně bezolovnatého benzínu BB95,Vozy sedan i coupé byly vyrobeny ve velmi malém počtu,pouze pro export!!!!!!!!
Květen 2016 -- začal jsem auto postupně rozebírat a budou se pomaličku repasovat určité díly a auto půjde do originálního stavu.
Prosinec 2016--auto krásně nalakováno a postupně budu skládat
Květen 2017--Takže se mi auto povedlo hezky poskládat
-r.v.1990
-dovezen z Veké Británie v roce 1997
-řízení předěláno z pravé strany na levou dovozcem////nééé mnou////!!!!Pak to měl další maj.,a pak až já od r.2001.
Jednobodový vstřikovací systém Bendix,Renix(Renault),říz ený třícestným katalysátorem Walker,lambda sonda Autolite(USA),senzor otáček,omezuje je při 5500!!!Senzor teploty vody a senzor teploty vzduchu v sacím potrubí,řídící jednotka(ECU)Bendix,kroko vý motorek Renix,nádoba na aktivní uhlí Rochester(USA),el.vstřiko vací čerpadlo
Motory s hliníkovou válců,vyráběné pro speciální zakázku splnující americké exhalační předpisy EPA 75(US 83).K tomuto účelu byl motor opatřen řízeným třícestným katalyzátorem s lamda sondou,v hlavě válců jsou nalisovaná tvrzená sedla ventilů umožnující spalování výhradně bezolovnatého benzínu BB95,Vozy sedan i coupé byly vyrobeny ve velmi malém počtu,pouze pro export!!!!!!!!
Květen 2016 -- začal jsem auto postupně rozebírat a budou se pomaličku repasovat určité díly a auto půjde do originálního stavu.
Prosinec 2016--auto krásně nalakováno a postupně budu skládat
Květen 2017--Takže se mi auto povedlo hezky poskládat
Petuli/135RiC - komentáře:
Vyčištění plastových nárazníků,výztuhy jsou v pískovně==lakovně(komaxit
)
-> Pavel P@nkáč: původní byla červena apollo(vínová),nejdřív jsem si myslel,že se určité nedostatky zalakují a rozlešťi,ale......Těch drbků po sundání oken, včetně střešního,plast.prahů ,spoilerů,vytvoření děr pro stěrače,odstraněni zavař.trojúhelníku,navaře
ní kliky u spoluj.se toho nasbíralo dost,takže bude znova nový celolak po 13 letech
-> Petuli: s těma kolama se to lakovat nebude, že ne? 

-> Petuli: jsem chtěl nenapadně zjistit jestli bude celolak, nestačilo by udělat jen co je potřeba a zbytek nehcat? jakou to mělo puvodní barvu?
Na autě se začne dělat až koncem Září,až se chlapi vrátí z dovolené...takže o barvě mám čas se rozhodnout



-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Souhlas
-> Petuli: Nech ten co chceš. Tvoje auto - tvoje pravidla. 

-> Pavel P@nkáč: ještě fakt nevím:-(
-> Petuli: tak to bude dobre, a odstin laku zustane?
-> Pavel P@nkáč: APOLLO

-> Petuli: co na to dáš za kola?
-> Petuli: hm tak si budeme muset pockat 

-> castrol: to si nemyslim,kluci mají od půlky Září dovču,ale to neva,raději důkladně než honem honem.
-> Petuli: teda dalsi tyzden uz bude v laku ?
