skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Druh vozidla:Osobní automobil
Tovární značka:Škoda Rapid 136
Výrobce: AZNP, závod Kvasiny
Typ: 742.136
Karoserie: Samonosná - kupé
Vyrobeno: 28.03/1989
Barva: 2315
Z historie majitelů:
První registrace vozidla: 3.4.1989 v Praze
Druhý majitel:19.5.2005 v Novém Městě pod Smrkem
Třetí majitel: iDawe - Roudnice u Hradce Králové
čtvrtý majitel:od 3.11.2007 do 15.09.2008 maca - Úhonice
pátý majitel moje maličkost
Z historie vozu:
03/2005
nová akumulační baterie
05/2005
výměna blatníků, brzdové kapaliny, oleje, oprava rohů předního okna, barva
06/2005
nástřik spodku
10/2005
výměna ložiska předního kola
02/2006
výměna spojkového válce
05/2006
výměna pístů, pístních kroužků, oleje, chladící kapaliny
06/2006
výměna zadních pružin a tlumičů
07/2006
výměna výfuku
02/2008
výměna zadního M-kového čela za Rapiďácké
09/2008
Výměna zadních světel za světla PAL - Made in Czech Republic
09/2008
stříknutí podvozku a dutin antikorozním nátěrem
05/2009
uděláno STK e EMK
09/2011
vyměněny rozvody, seřízeny ventily, výměna oleje
05/2011
výměna spojky a brzdového obložení + nová TK a emise
KOUPÍM:
Kryty zadních světel, případně celá světla, PAL Made in Czechoslovakia
Šťítky Karoserie kvasiny na B sloupek
Přední kapotu a čelo ideálně v odstínu 2315 Hnědá kamenná
SHÁNÍM:
lakýrníka
PRODÁM:
skoda-virt.cz/cz/.../3523 -pyroman-136gl
NAVŠTÍVENÉ SRAZY
DOKSY - podzim 2008
DOKSY - 22.5.2009-23.5.2009
I. MORAVSKOSLEZSKÝ SRAZ - 30.5.2009-31.5.2009
SRAZ TECHWEBU SEMÍN - 01.08.2009
9. MEZINÁRODNÍ ŠKODA SRAZ - PÉCS 20.08.2009 - 23.08.2009
skoda-virt.cz/cz/.../1048 09-9-mezinarodni-skoda-sra z-pecs-2009?poffset=11...
DOKSY - 14.5.2011
pyroman/hnědák - komentáře:
14:26:03
03.09.2009
03.09.2009

pyroman
-> MATTESS: jj potěší.....ještě dát do kupy těch pár drobností a bude to krasavec
14:13:40
03.09.2009
03.09.2009

MATTESS
-> pyroman: to věřím, to potěší
14:10:17
03.09.2009
03.09.2009

pyroman
-> MATTESS: když mi tohle sděloval, tak mě to pohladilo po duši... sehnat nějakýho šikovnýho lakýru na ty dveře apod a budu happy...
13:30:48
03.09.2009
03.09.2009

MATTESS
-> pyroman: 

13:24:33
03.09.2009
03.09.2009

pyroman
-> MATTESS: jj odmítl.... teda odmítl sem odkoupení... s prací a pochvalou sem byl spokojen... dokonce i rozdělovač je bez vůle
11:06:41
03.09.2009
03.09.2009

MATTESS
-> pyroman: a Ty jsi doufam odmítl

11:04:36
03.09.2009
03.09.2009

pyroman
vzhledem k nedostatku času sem dal auto na výměnu rozvodů a seřízení vahadel... auto už je doma....suma sumárum 1200 práce + materiál.... technici si auto pochvalovali, jak karosářsky, tak motoricky a nabídli mi jeho odkoupení
14:42:27
07.08.2009
07.08.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> pyroman: 0,1MPa, mám doma dvě na obě je to stejný.
00:35:30
07.08.2009
07.08.2009

pyroman
-> Tuner#2: tak zkusit jiný víčko.. na jak velkej přetlak tam máš víčko?
19:58:50
06.08.2009
06.08.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> pyroman: Tak redukovat to má expanzka a víčko - to mám obojí nové.
15:00:53
06.08.2009
06.08.2009

pyroman
-> Pavel P.. 06.08.09 14:54:42:
ale pokud to nevydrží kvůli tlaku, tak by to chtělo udělat nějakou redukci tak, aby byla zachována funkčnost pumpy a nebyly s tím problémy



ale pokud to nevydrží kvůli tlaku, tak by to chtělo udělat nějakou redukci tak, aby byla zachována funkčnost pumpy a nebyly s tím problémy
14:54:42
06.08.2009
06.08.2009

Pavel P..
pyroman 06.08.09 09:14:37 napsal:
→ Tuner#2: to je dosti pravděpodobné dle mě, ale je
otázkou, jestli se dá sehnat nějaká jiná na vyšší tlak, případně tam
vymyslet něco podobnýho jako máš třeba na papiňáku no vidíš to je dobrej nápad a mohl by to mít jak strojvedoucí, z okna nataženej špagátek a troubil by jak parní lokomotiva

→ Tuner#2: to je dosti pravděpodobné dle mě, ale je
otázkou, jestli se dá sehnat nějaká jiná na vyšší tlak, případně tam
vymyslet něco podobnýho jako máš třeba na papiňáku no vidíš to je dobrej nápad a mohl by to mít jak strojvedoucí, z okna nataženej špagátek a troubil by jak parní lokomotiva


09:14:37
06.08.2009
06.08.2009

pyroman
-> Tuner#2: to je dosti pravděpodobné dle mě, ale je otázkou, jestli se dá sehnat nějaká jiná na vyšší tlak, případně tam vymyslet něco podobnýho jako máš třeba na papiňáku
08:33:56
06.08.2009
06.08.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> pyroman: Nový futro + ten váleček s pružinkou, tak to bylo u té staré. Teď je tam nová pumpa co jsem před 1,5 rokem sehnal a začla téct taky. Nevím zda to není tím velkým tlakem, po jízdě si to odfoukne docela dost, když povolím víčko
01:21:09
06.08.2009
06.08.2009

pyroman
-> Tuner#2: čím to přetěsňuješ?
01:10:08
06.08.2009
06.08.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> pyroman: Z té dírky na spodku. Zas netěsní a to je 1,5 roku stará a předtím přetěsněná vydržela cca. 2 roky
01:06:50
06.08.2009
06.08.2009

pyroman
-> Tuner#2: pumpa ti teče v kterých místech? vím že si na to koukal, když si přijel z poslední ukázky a zaparkoval si ve stínu
01:04:26
06.08.2009
06.08.2009

pyroman
-> Tuner#2: to zase jo... ale dneska sem potřeboval celkem rychle odjet a ono ejhle auto se ani nehlo z místa jako bych stál na brzdě, takže hever, kolo dolů odbrzdit a buden nic, takže poklepat nasadit a jet... každopádně mě překvapil klučina kterej mi tam pak pomáhal
00:37:40
06.08.2009
06.08.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> pyroman: NJ ale tak zase když už, tak pořádně ne? Mě ta pumpa začla chcát ještě víc, navíc se opět uvolnil altík, asi budu muset řešit uchycení jinak.
00:19:38
06.08.2009
06.08.2009

pyroman
-> Tuner#2: však sme říkali že to tam dáme..... kdybych se v tom býval byl nehrabal, tak sem dneska pod tím nemusel opět ležet