Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ
ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
-> Pavel P..:

Pavel P.. 08.11.12 22:40:36 napsal:
→ Zeke-ten šestý: přebejvající kabely ucvakej a je klid


-> Zeke-ten šestý: kontrolka má svítit... nemáš blbě zapojený budík, nebo odpojený napájení budíku?
přebejvající kabely ucvakej a je klid

nenasel by se nekdo, kdo by se dostavil se svým vozem a zapojili by jsme podle něj elektriku? nějak mi tam pořád přebývají kabely

Dotaz, mam zapojenej plovak, kabely zapojeny dle barvy na plovaku a v nadrzi ani kapka benzinu, a po otoceni klickem nesviti rezerva ani se nepohne rucicka, je to dobre? zacne to ukazovat po naliti paliva?
a dalsi dotaz, nema nekdo nakres zapojeni relatek vepredu v kufru na svetla, pak na elektriku motoru a brzdovej pedal? :))
-> minno: říkáš hned do soli jo, at si zvyká :D
-> Zeke-ten šestý: to akurát napadne sneh a budú tie správne podmienky pre vozenie sa :)
Snad brzy povrčíme, nandán motor, skoro dostrojen, stačí nalít všechny provozní kapaliny, natahnout hadici podtlaku, zadeklovat nadrž a trubky pod autem a jedeme :)
Jinak dnes zapojeno řazení a taky ruční brzda, pokracovani priste

-> afro100: to je dobre, ze fotky pomohly :)
-> Zeke-ten šestý: po dnesnom dni, som rad ze tu mas take pekne fotky z vymeny prahov

-> Lubes: :D se stane :)
Jinak už brzdí ruční brzda, a cena 148kč za gufero do prsou me docela dostala....:/
-> afro100: kurnik a prečo sa mi videlo že to je naopak,musím to dnes pozrieť ešte raz detailne v garáži a pre istotu to aj cvaknem

-> Lubes: neviem ako to mas ty, ale ja na svojej 87´ to mam tak ako zeke, najprv kratka a na nej je dlha, teraz som bol pozret v garazi
-> Lubes: naopak ne? ta malá se má schovat pod tu dlouhou, proto je na te dlouhe ten prolis?
-> Zeke-ten šestý: hmmm ale skor to vyzerá že si to spravil opačne,lebo tá kratučká na konci má isť montovať druhá,tuto je viditelné že je to opačne
