skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
-> Zeke-ten šestý: 185/60
Ještě nějaké gumy pořídit a hurá na auto, jakej rozměr by jste doporučili?
-> minno: Tak zatím je v tomto souboru náhradních dílů :D Ba ne, příští týden ho vyndám a do konce měsíce bych ho chtěl mít hotovej, ale to jsou jen plány zatím :D
-> Zeke-ten šestý: čiže tak o dva roky bude 742.136 zgenerálkovaný :)
-> havlik: Aspoň mě to donutí tam dát tu originál 742.136 mno :D
-> Zeke-ten šestý: no vidíš nám to naposled ani neklepalo a zaklepal na sjezdu z dálnice
Maže to, ale klepe to, no co, Želiv a Garde/Rapid sraz to ještě odjet musí 

-> Hurdis:



-> Zeke-ten šestý 27.07.13 21:18:47: U metráku se to přestává rentovat, ale díky vyzkoušení Mustangu GT500 4Q manuál bez střechy jsem vyhodnotil Rapida se sedačkou na max vzadu se zoubkem vyříznuitým navíc a sedačkou se zahloubením na spodním dorazu o několik mm navíc a malým volantem jako supr 2D káru, kam si můžu vzít na hlavu i baseballovou čapku, když se nebudu vrtět. 

-> Hurdis: Mě se nezdát být tlustá prase
jen být hooodně vysoký

-> Zeke-ten šestý: Tady img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../5227_2013-07
-07_21-14-53_22.jpg Hurdis vidět, že být pravda několikeré nařčení, že Hurdis se pomalu stávat tlustá prase. Hurdis nevadit, Hurdis se smířit :-))
-> J3STER:
trefil se, jen ten rozmrazovac zamku se mi ted zatim nehodi, ale treba na nej prijde řada :D

-> Zeke-ten šestý: Ach jo, Ondra a ty jeho kanystry.

Auto nic nevyhrálo, zato já jo :D
Co že to bylo, mám pocit že první místo v hodu držakem svetla na navařenou vačku na setrvák, druhej v přezouvání kol a třetí ve slalomu s heverem :D
A čepička je z tomboly
Co že to bylo, mám pocit že první místo v hodu držakem svetla na navařenou vačku na setrvák, druhej v přezouvání kol a třetí ve slalomu s heverem :D
A čepička je z tomboly

-> Zeke-ten šestý: tak je to spravne 

-> castrol: a to jeste dlouho budu, jsem holt puntičkář :D
-> Zeke-ten šestý: jaj furt len nieco vylepsujes a prerabas