
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
23:37:07
31.08.2013
31.08.2013

dragon_cb_cz
-> Zeke-ten šestý: To je ten karburátor z tý zelený vraždy? Pokud si dobře pamatuju tak tam byl 136kovej s mechanickou druhou komorou... a bohatý to bylo určitě, speciálně na tu druhou komoru, jakmile ti to Bukaj trochu protůroval tak to hulilo jak moje dehtová oktávka 

23:35:37
31.08.2013
31.08.2013

Zeke-ten šestý
-> dragon_cb_cz: Zkouška až zítra, ale jelikož jsem dnes nastartoval na sytič a asi po 15 vteřinách ho vypnul a ono to drželo volnoběh je to asi moc bohatý

23:32:20
31.08.2013
31.08.2013

dragon_cb_cz
-> Zeke-ten šestý: A jak to jede?
14:51:36
31.08.2013
31.08.2013

Zeke-ten šestý
Výměna krmítka, už tam je SEDR 3223
10:16:33
31.08.2013
31.08.2013

Zeke-ten šestý
Tak náhubek zalepen, zaplácl jsem tim i díry v tom víku :)
21:07:34
30.08.2013
30.08.2013

Zeke-ten šestý
-> minno: To jsem chtěl slyšet 

21:06:45
30.08.2013
30.08.2013

minno
-> Zeke-ten šestý: to je asi jedno, prvý čo kúpiš v obchode :-) Nemám žiadny konkrétny overený kus, už som používal všelijaké "tekuté kovy" a všetky boli dobré.
21:00:59
30.08.2013
30.08.2013

Zeke-ten šestý
-> minno: A náhodou jakej tekutej kov použít, hodil by jsi mi sem odkaz?
21:00:53
30.08.2013
30.08.2013

ochoda
-> Zeke-ten šestý: skusit sehnat jine viko? ještě to někdo tuším lepil tekutym kovem a prej cajk 

21:00:16
30.08.2013
30.08.2013

minno
-> Zeke-ten šestý: točiť by sa to nemalo, môže ti tadiaľ slziť benzín, asi by to som nejako zaletoval, alebo prilepil dvojzložkovým tekutým kovom :)
20:59:37
30.08.2013
30.08.2013

ochoda
-> Zeke-ten šestý: tušim že 2x 180° velkym a 4x 180° malym šroubem 

20:55:29
30.08.2013
30.08.2013

Zeke-ten šestý
-> minno: Díky, budu zkoušet :) A další věc, točí se ten holendr na přívod paliva, to asi není dobře? Ale i na tom karburatoru co tam mám ted, nějaký EDSR se taky točí... :(
20:53:27
30.08.2013
30.08.2013

minno
-> Zeke-ten šestý: Základné nastavenie u SEDRa je myslím 2x180 st. horný šrób (veľký), 4x180 st. spodný šrób (malý). Ale mne to s takýmto nastavením nikdy nefungovalo, ani to necuklo :-) Skôr to funguje s vykrúteným veľkým šróbom cca zarovno telesa karbeču a malý šrób cca 2-3 polotáčky od uzavrenej polohy a potom doladiť.
20:46:35
30.08.2013
30.08.2013

Zeke-ten šestý
Jaké je základní nastavení SEDRu? Někde jsem četl 2 a pul otočky, ale už nevim jakyho šroubu a nemuzu ten navod najit, ví někdo? :)
18:27:43
30.08.2013
30.08.2013

Zeke-ten šestý
Krmítko, bez ufa
v neděli ho dám do auta

18:45:13
29.08.2013
29.08.2013

castrol
-> Zeke-ten šestý: staci aby ta to lizlo 

18:42:22
29.08.2013
29.08.2013

Zeke-ten šestý
-> castrol: Ale třeba mě jebne a bude změna :D
18:41:59
29.08.2013
29.08.2013

castrol
-> Zeke-ten šestý: ok 

18:21:31
29.08.2013
29.08.2013

Zeke-ten šestý
-> castrol: Nepůjde, nechám ho jak je ted, je to ve stejný výšce jak předek tak zadek :)
18:17:39
29.08.2013
29.08.2013

castrol
-> Zeke-ten šestý: pojde auto este dolu ?