
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
12:22:03
17.08.2013
17.08.2013

Zeke-ten šestý
-> Pavel P..: 

17:13:04
15.08.2013
15.08.2013

Pavel P..
185/60 je akorát... taky je mám na Ronalech.
17:11:37
15.08.2013
15.08.2013

sep
V reichu na ronaly dávali 205/60 a to je teprve kus gumy:-)
16:45:25
15.08.2013
15.08.2013

Tomaso435
-> Nwkt: případně v rámci tuningu 155/80 na 5,5J :-D pěkný špičáky
16:28:06
15.08.2013
15.08.2013

Zeke-ten šestý
Já přemejšlel nad 175 nebo 185 na 60.... kouknu na nabídku gum :)
16:26:43
15.08.2013
15.08.2013

Nwkt
-> Tomaso435: Nebo 165/80 co 

16:20:47
15.08.2013
15.08.2013

Tomaso435
-> Zeke-ten šestý: rozjezdy vlažný, rychlost stejná. ale za víc úsilý motoru :-D
něco jako 175/65 tam nemáš ? nebo tak :D
něco jako 175/65 tam nemáš ? nebo tak :D
16:11:33
15.08.2013
15.08.2013

Zeke-ten šestý
-> havlik: Mě se to zda moc široký, jak by to s tim pak jelo a tak, nevím právě
16:05:46
15.08.2013
15.08.2013

Zeke-ten šestý
-> havlik: A co když je nemám zapsané v TP? :D v TP mám zapsany jediny a to Ronal a pneu 195/55 R13
15:51:59
15.08.2013
15.08.2013

havlik
-> Zeke-ten šestý: 185/60
15:50:34
15.08.2013
15.08.2013

Zeke-ten šestý
Ještě nějaké gumy pořídit a hurá na auto, jakej rozměr by jste doporučili?
15:49:55
15.08.2013
15.08.2013

Zeke-ten šestý
Nové nasávače
11:30:14
09.08.2013
09.08.2013

Zeke-ten šestý
-> minno: Tak zatím je v tomto souboru náhradních dílů :D Ba ne, příští týden ho vyndám a do konce měsíce bych ho chtěl mít hotovej, ale to jsou jen plány zatím :D
10:32:41
09.08.2013
09.08.2013

minno
-> Zeke-ten šestý: čiže tak o dva roky bude 742.136 zgenerálkovaný :)
17:15:32
08.08.2013
08.08.2013

Zeke-ten šestý
-> havlik: Aspoň mě to donutí tam dát tu originál 742.136 mno :D
16:49:27
08.08.2013
08.08.2013

havlik
-> Zeke-ten šestý: no vidíš nám to naposled ani neklepalo a zaklepal na sjezdu z dálnice
14:50:32
08.08.2013
08.08.2013

Zeke-ten šestý
Maže to, ale klepe to, no co, Želiv a Garde/Rapid sraz to ještě odjet musí 

21:32:15
27.07.2013
27.07.2013

Zeke-ten šestý
-> Hurdis:



21:26:42
27.07.2013
27.07.2013

Hurdis
-> Zeke-ten šestý 27.07.13 21:18:47: U metráku se to přestává rentovat, ale díky vyzkoušení Mustangu GT500 4Q manuál bez střechy jsem vyhodnotil Rapida se sedačkou na max vzadu se zoubkem vyříznuitým navíc a sedačkou se zahloubením na spodním dorazu o několik mm navíc a malým volantem jako supr 2D káru, kam si můžu vzít na hlavu i baseballovou čapku, když se nebudu vrtět. 
