skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
18:33:42
06.07.2016
06.07.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zeke-ten šestý 06.07.16 18:20:15: Proc vlastne nejezdis na srazy timhle, ale spotrebakem?
18:20:15
06.07.2016
06.07.2016

Zeke-ten šestý
Všude věci a díly

19:47:43
21.09.2015
21.09.2015

doly120
-> Zeke-ten šestý: o díly ani nejde,docela dost toho !!!NĚKDE!!!
mám. můj největší problém je čas,už mě to sere


19:40:43
21.09.2015
21.09.2015

Zeke-ten šestý
-> doly120: Uděláme neboj, syslím pro tebe díly :))
-> Pavel P..: Správně, pán se vyzná
-> Pavel P..: Správně, pán se vyzná

19:34:21
21.09.2015
21.09.2015

doly120
No,snad jednou udělame společnou fotku.. červenou-žlutou



19:32:10
21.09.2015
21.09.2015

Pavel P..
-> Zeke-ten šestý: Pap oil za Jesenicí :-)
19:24:20
21.09.2015
21.09.2015

Zeke-ten šestý
Občas to i jezdí a je potřeba tankovat

19:00:24
20.09.2015
20.09.2015

Zeke-ten šestý
-> Krystof2009: Dá, hledej, já to kupoval tady na virtu :)
18:28:51
20.09.2015
20.09.2015

Krystof2009
čus ke si val tu výstuhu zadního podelníku ??? dá se to koupit ??
17:29:02
24.05.2015
24.05.2015

Zeke-ten šestý
HTP is ready!

19:47:12
17.05.2015
17.05.2015

Zeke-ten šestý
Tak příprava na Pohofest, snad to se svym tempem stihnu

22:22:07
07.05.2015
07.05.2015

Vena136 - zrušená registrace
-> Tuner#2: co jako zase?Pravda,neplatíš za mytí,ale vyrochání kanálů a možná zakolíkování sání....no nikdo dneska nedělá nic navíc,za co neni placenej.Mě by ta minuta žíly nevytrhla 

07:35:31
07.05.2015
07.05.2015

Zeke-ten šestý
-> Tuner#2: Klasika 265tka
A novej motor po očistě

A novej motor po očistě

21:59:35
06.05.2015
06.05.2015

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vena136 - zrušená registrace 17.04.15 22:21:27: Veno, Veno...
-> Zeke-ten šestý 17.04.15 18:09:30: Co k tomu bude za vacku?
-> Zeke-ten šestý 17.04.15 18:09:30: Co k tomu bude za vacku?
22:25:24
17.04.2015
17.04.2015

Zeke-ten šestý
-> Vena136: tak tak

22:21:27
17.04.2015
17.04.2015

Vena136 - zrušená registrace
-> Zeke-ten šestý: to byla nějaká "levná" úprava,že to sání neni ani umytý? 

18:09:30
17.04.2015
17.04.2015

Zeke-ten šestý
Stávající fávo motor nás brzo opustí a je na čase si postavit něco jiného
Aneb návštěva Motor Excelu

Aneb návštěva Motor Excelu

13:22:34
16.12.2014
16.12.2014

dragon_cb_cz
-> David.: Jak říkám, kupoval jsem v nedávne době dva, jeden za 700 Kč včetně dvou fungl novejch elektronickejch reglerů (včetně krabiček), druhej za pětikilo.... oba dva 55A, fungl nové. Jeden aukro, druhej bazoš... tak mám asi větší štěstí než jsem si myslel 
