skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
19:24:16
07.11.2011
07.11.2011

havlik
-> Zeke-ten šestý: www.vwvortex.com/artman/.
../020_001.jpg
19:11:08
07.11.2011
07.11.2011

Zeke-ten šestý
-> Arnold: nene..... ale resim, uz je na case

19:09:41
07.11.2011
07.11.2011

Arnold
-> Zeke-ten šestý: barvu uz mas vyresenou??



19:07:18
07.11.2011
07.11.2011

Zeke-ten šestý
-> Arnold: jojo, od kazdeho neco



19:04:57
07.11.2011
07.11.2011

Arnold
-> Zeke-ten šestý: moc nekric a radsi udelej prekvapeni




19:02:34
07.11.2011
07.11.2011

Zeke-ten šestý
Ale kdyz tak koukam na tu zlutou kapotu..... to neni oskliva barva



18:53:59
07.11.2011
07.11.2011

Zeke-ten šestý
Vyvařeno, dalsi krok je lak :)

21:49:45
04.11.2011
04.11.2011

Zeke-ten šestý
Hura, konecne mam dobrou predni kapotu
-> kachník: zitra ti tu kapotu nejak dovezu, predem zavolam :)

-> kachník: zitra ti tu kapotu nejak dovezu, predem zavolam :)
21:52:17
02.11.2011
02.11.2011

castrol
-> kachník: nz a dik za info 

21:46:55
02.11.2011
02.11.2011

kachník
-> castrol: Díky
jinak dřív se používala kyselina a muselo se to pečlivě očistit, ale pak to nehnilo. Teď už místo toho existujou právě tyhle pasty, kde není taková náročnost na přípravu pod cínování, musíš to mít jen hodně dobře očištěný


21:42:22
02.11.2011
02.11.2011

castrol
-> kachník: prave ze neviem preto ma to zaujima
a pekne ides

21:39:30
02.11.2011
02.11.2011

castrol
-> Zeke-ten šestý: podla jej prace urcite ano 

21:38:51
02.11.2011
02.11.2011

kachník
-> castrol: nebude :-D myslíš, že by se to jinak dělalo na veteránech a na drahejch autech, kdyby to mělo reznout
Jinak já používám cínovací pastu, která po ohřátí vytvoří vrstvičku, na kterou se pak cín nanáší, samotnou kyselinu nepoužívám.

21:38:01
02.11.2011
02.11.2011

Zeke-ten šestý
-> castrol: diky, tak myslim ze Kachnik vi co dela :)
21:37:12
02.11.2011
02.11.2011

castrol
-> Zeke-ten šestý: niekde tu bola debata ze sa ta kyselina dostatocne neodstrani a potom to tam hrdzavie ale dufam ze uteba to bude cajk

21:31:45
02.11.2011
02.11.2011

Zeke-ten šestý
-> Arnold:




21:31:26
02.11.2011
02.11.2011

Zeke-ten šestý
-> castrol: tak na tom bude samozrejme lak zejo :D ne tak nebudou praskat ruzky a rezavet to nebude doufam
21:28:14
02.11.2011
02.11.2011

castrol
-> Zeke-ten šestý 02.11.11 21:25:44: a nebude to hrdzaviet ked je tam kyselina
21:25:44
02.11.2011
02.11.2011

Zeke-ten šestý
cinovani rozku
21:25:16
02.11.2011
02.11.2011

Arnold
-> Zeke-ten šestý: ty to budes mit v kupe driv nez ja ridicak



