skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co dát do popisu...
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Bery / 130 LR - komentáře:
21:25:31
21.04.2018
21.04.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 21.04.18 14:50:07: Jak pokud není tajné?
14:50:07
21.04.2018
21.04.2018

Bery
nápravy po laku. křehkost u zinkovanych dilu vyresena
21:15:27
09.04.2018
09.04.2018

Bery
zase se v tom vrtate, pane doktore?
22:30:19
05.04.2018
05.04.2018

Bery
zítra opiskovat a vyzvednout opiskovane. v dílně slušnej bordel po tom brouseni...
15:42:35
05.04.2018
05.04.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 05.04.18 15:28:50: Pravda 

15:28:50
05.04.2018
05.04.2018

Eidy
-> Tuner#2: Zdrubák na to přišel.

11:44:10
05.04.2018
05.04.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 05.04.18 11:03:57: Na mobilu jsem to nepoznal až u Eidyho večer to myslím Honza rozklicoval 

11:03:57
05.04.2018
05.04.2018

Bery
-> Tuner#2: nebuď ciťa tolik.... já právě myslel že víte když mi z napravnice děláte turecký hajzl;-))
dělal jsem tam kroužky - asi 65-66 mm a zavařil je kvůli pevnosti i kvůli průchodu tlumice
dělal jsem tam kroužky - asi 65-66 mm a zavařil je kvůli pevnosti i kvůli průchodu tlumice
10:04:15
05.04.2018
05.04.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 05.04.18 09:41:43: Protože když jsem se ptal, tak jsem to nevěděl a přišli jsme na to u Eidyho při pokecu před Mostem. Bývalo tady dobrým zvykem odpovídat, tak jsem si odpověděl sám sobě...
09:41:43
05.04.2018
05.04.2018

Nwkt
-> Tuner#2: Tak proč se ptáš, když to víš




09:36:05
05.04.2018
05.04.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.03.18 22:56:56: Odpovím si tedy sám, je to zvětšené místo pro tlumič.
09:17:00
05.04.2018
05.04.2018

Bery
takhle zahnily ramena máme na autech všichni... a spodní ještě víc. 

11:52:08
24.03.2018
24.03.2018

Bery
to by mě mrzelo, kdyby to bylo " na hovno"...
23:03:19
23.03.2018
23.03.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
23:01:22
23.03.2018
23.03.2018

Nwkt
-> Tuner#2: To je pod sedačkou spolujezdce, inspirace zde sumavskecyklotrasy.euweb.
cz/fotogalerie5/kasperkzac
hod.html
22:56:56
23.03.2018
23.03.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 23.03.18 17:53:21: Co to, kde to?
17:53:21
23.03.2018
23.03.2018

Bery
musí to stačit...
18:48:40
18.03.2018
18.03.2018

Bery
-> Tuner#2: jasný. já ji celou ořezal od všeho zbytečného. A odklon a zaklon resim... chci řešit jinou ještě upravenejsi spodni hlavici svislaku. zatím ve výrobě.( havlík se nebude ušklíbat)))