skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Je to škoda 120 l ročník 83 .... zakúpená 8.5.2013 v košiciach od jedného pána ing. a ja som už tretí majtel .
Za to karoséria je vo vinikajúcom stave nejaké tie kozmetické vady ...
auto prešlo rôznymi úpravámi... ako išiel čas tak sa upravovalo stále viac a viac a asi to nikdy neskončí :D ale v skratke:
podvozok: nič špecialne :D
predná náprava : široká vrchné ramená s nastavitelným odklonom pružiny kalmar motorsport tlmiče KYB ultra sr
zadná náprava : široká vlečka vystužená kotučové brzdy 2piestikove hydraulická ručka
motor : felicia 136M , vačka 280 znižená hlava ,4-1 zvody do nerezového tlmiča elegantne schovaného :D a motokarbce
prevodovka : L/A 5q
interier : sedačky škrupiny š bodové navíjacie pasy a čo možno najviac odlahčený :D
neviem kolko auto váži ešte nebol čas ho zvážiť ale tú chybu v blízkom čase napravím :D ale ešte je na diete tak ešte čo to schudne :D
Aj s motorom sú už 3 ročné plány ale už na dosah :D už mam doma vpodstate vštky potrebné diely aby som ho poskladal ale zatial nieje čas a priestor...
Za to karoséria je vo vinikajúcom stave nejaké tie kozmetické vady ...
auto prešlo rôznymi úpravámi... ako išiel čas tak sa upravovalo stále viac a viac a asi to nikdy neskončí :D ale v skratke:
podvozok: nič špecialne :D
predná náprava : široká vrchné ramená s nastavitelným odklonom pružiny kalmar motorsport tlmiče KYB ultra sr
zadná náprava : široká vlečka vystužená kotučové brzdy 2piestikove hydraulická ručka
motor : felicia 136M , vačka 280 znižená hlava ,4-1 zvody do nerezového tlmiča elegantne schovaného :D a motokarbce
prevodovka : L/A 5q
interier : sedačky škrupiny š bodové navíjacie pasy a čo možno najviac odlahčený :D
neviem kolko auto váži ešte nebol čas ho zvážiť ale tú chybu v blízkom čase napravím :D ale ešte je na diete tak ešte čo to schudne :D
Aj s motorom sú už 3 ročné plány ale už na dosah :D už mam doma vpodstate vštky potrebné diely aby som ho poskladal ale zatial nieje čas a priestor...
U-žofka / škoda 120 l - komentáře:
-> dodik110 25.11.19 06:36:24: Nebude to tvrdé, to je tak na běžné cesty akorát. S Mírou jsem to řešil, jezdil tvrdší nastavení a celý rok si na tohle měkké musel zvykat. Sice je to lepší na rozbité trati, ale není to tak jisté respektive v to asi musí najít důvěru. To jsou jeho slova, když jsem to letos spolu řešili.
-> Tuner#2: ahoj predné sú 87 a zadné 58 viac menej som nevedel povedať Kristkovi ale tuhosti tak mi on poradil nastavenie co jazdí Miroslav černy tak uvidíme v akci ak to bude moc tvrdé tak mu zavolám a spraví druhé



-> dodik110: Pěkný podvozek, jaké pružiny jsi k tomu zvolil (tuhost na předních vidím 84 nebo 89kN, ale zadní ne).
ojjoj, chalani budú mať silnú konkurenciu v ďalšom ročníku 

-> dodik110: pekny to mas
-> Tuner#2: sú z hliníka a robí to v budejovicach jeden chalan ale sú robene že idú cez tunel vo vrchnych rohoch tunela samozrejme sú prispôsobené aby obisli plynový pedál 

-> dodik110: Ty trubky jsou pecka. Jaký je materiál a kdo to umí takto naohýbat?
-> Eidy: hej pustil som sa do toho akosi viac ako som chcel na začiatku
ale paci sa mi to viac a viac akurát tej prace je stále viac a viac 


Tady se začíná nějak moc ladit. 

-> darabos: keď už tak už poriadne a po svojom 

hmm, pán je gurmán! 

-> Eidy: -> Tuner#2: je to replika LR nápravy a vystuhy pozdĺžne mam ale sú v zinkovni 

-> Eidy 02.10.19 07:21:40: Řekl bych spíše "Molčan" a vystužení domku bych udělal hlavně podélné ve směru jízdy 

Krásná práce, moc fandím



-> dodik110: Pěkný, bude tam LR náprava?
-> Tomáššš: áno
-> dodik110: 17násta fotka : auto si požičal Stigovi ?



-> ZdrubT: ďakujem 

Krása, krása a zas krása.
Nádher tie kolečká


