
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Eleska r.v. 1980
4/1980 v AZNP Mladá Boleslav vyrobena Škoda 120LS v barevném odstínu 8165 papriková červeň. Prvnímu velmi pečlivému majiteli se ji podařilo uchovat v pěkném stavu až do
5/2011, kdy jsem ji převzal do péče já. K tomuto datu ujel vždy garážovaný vůz 102700 km. Vůz má měněné přední blatníky, jinak původní lak.
Homologované úpravy:
1. Světlomety se sloučeným světlem dálkovým a do mlhy a koncové svítilny do mlhy AUTOPAL n.p. Nový Jičín.
2. Ekonoměr PAL n.p. Kbely.
Další úpravy:
1. Automatické zapínání světel (Janík).
2. Digitální otáčkoměr s automatickým nastavením jasu segmentového LED displeje.
3. Elektronické zapalování dle ARA10/94 (Fojtík).
4. Demontovaný chladič oleje.
5. Indikátor stavu napětí palubní sítě.
6. Elektronický cyklovač stěračů s pamětí dle ARA8/89 (Holub).
7. Hasicí přístroj.
Budoucnost:
Auto již nebude používáno v běžném provozu, nýbrž pouze k občasným projížďkám za hezkého počasí v letním období.
6/2012 102800km, STK+ME, poplatek na podporu sběru a využití autovraků zaplacen.
od 7/2012 - dosud: GO motoru
4/1980 v AZNP Mladá Boleslav vyrobena Škoda 120LS v barevném odstínu 8165 papriková červeň. Prvnímu velmi pečlivému majiteli se ji podařilo uchovat v pěkném stavu až do
5/2011, kdy jsem ji převzal do péče já. K tomuto datu ujel vždy garážovaný vůz 102700 km. Vůz má měněné přední blatníky, jinak původní lak.
Homologované úpravy:
1. Světlomety se sloučeným světlem dálkovým a do mlhy a koncové svítilny do mlhy AUTOPAL n.p. Nový Jičín.
2. Ekonoměr PAL n.p. Kbely.
Další úpravy:
1. Automatické zapínání světel (Janík).
2. Digitální otáčkoměr s automatickým nastavením jasu segmentového LED displeje.
3. Elektronické zapalování dle ARA10/94 (Fojtík).
4. Demontovaný chladič oleje.
5. Indikátor stavu napětí palubní sítě.
6. Elektronický cyklovač stěračů s pamětí dle ARA8/89 (Holub).
7. Hasicí přístroj.
Budoucnost:
Auto již nebude používáno v běžném provozu, nýbrž pouze k občasným projížďkám za hezkého počasí v letním období.
6/2012 102800km, STK+ME, poplatek na podporu sběru a využití autovraků zaplacen.
od 7/2012 - dosud: GO motoru
Eleska/Škoda 120LS - komentáře:
Alex41 31.03.12 18:54:28 napsal: → Radek Retro eLeSo: Co by tady dělala nerezová zadní lišta? :-D Sem nepatří, LS a GLS z roku 80 měli tuhle černou. Přesně tak! Je to "osmdesátka" a ty jsou nejlepší 

-> Radek Retro eLeSo: Mlhovky nechat dvě, lištu nedávat 

-> veliz: Díky moc za tu fotku
Ještě jeden dotaz. Je v tom světle blíže ke středu masky H4 žárovka, nebo něco jiného? 


-> Alex41: prostě je hnusná no

-> Radek Retro eLeSo: Co by tady dělala nerezová zadní lišta? :-D Sem nepatří, LS a GLS z roku 80 měli tuhle černou.
ještě sežeň origo zrcátka a né tyhle hnusy plastový,hezčí a jen jednu zadní mlhovku by to chtělo,nerez zadní lišta by taky nebyla špatná 

Nádherné stroje ty 120LS :) teď si nejsem jistej ... byly 120LS 5q?
nádherná lska.dávám do oblíbených.doufám že tě někde uvidíme s ní na srazu?
Foto světel - píšu si poznámku.
chcelo by to vymenit vsetky svetla za zanovne a hned by bola omnoho krajsia-ale je nadherna aj tak

Jů, další LSka :) Krásná :)
Bylo by možné nafotit zblízka ty kombinované světlomety (mlhové + tlumené). Kdyby se chtělo, tak případně i zadní stranu reflektoru 

To je kráska! Moc chválim, že máš origo kola, to se moc nevidí! :-) Jde k oblíbeným, 80ky jsou nejhezčí! 

Krasavice a ještě LSa



Nádherná!!!
Jaké jsou plány?

ja mam tiez 120 ls z roku 1980 velmi spolahlive auto!!!!



-> 1560: zostarla
Ještě včera to byl rok 1981 
