
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zdravím,
škodovku jsem koupil 30.prosince 2011 z Moravského Krumlova.
Je to rok 1982, jsem 3 respektive druhý, jelikož auto bylo celou dobu v jedné rodině. Je na ní spoustu věcí původních, včetně plechařiny a interieru. Co se laku týče, tak původně to byla oranžová tmavá, nyní je to přestříkané původním majitelem na červenou. Co se koroze týče, je tam samosřejmě pár míst kde by se dalo použít CO-čko ale nic zásadního, prožraného skrz.
Cestu dlouho cca 110 km zvládna po vlastní ose. Bohužel jsem jednou vařil, což byla příčína těsnění pod hlavou.
Model: 120L
Barva: oranžová tmavá(nyní červená neznámý odstín)
Vyrobeno: 15.12.1982
Zakoupena: 21.1.1983 v Mladé Boleslavi
Poděkování:
Největší dík patří Vrbovi za všechno, s čím mi pomohl a pomáhá a poskytl cenné rady.
Motor:
-fabia 1.4 8v
-upravená hlava
-karburátor SEDR 22/24
-vačka 278/270
-výměník voda/olej
-výfukové svody 4-1 Bohouš Krejčí
-olej Total Quartz racing 10W50
-upravený filtrbox
-svíčky Bosch
-laditelné zapalování TCPI 4 od Vrby
-omezovač 7000ot
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
Převodovka:
-5q SP 4.22 od Vrby
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-komplet vyztužená
-upraveny záklony
-náboje s roztečí 4x100
-pružiny okruhové ze Speedpra
-tlumiče Kůrka
Zadní náprava:
-komplet vyztužena
-pružiny z kyvky¨
-přitvrzené tlumiče
-náboje od Sakyho 4x100 + kotoučová brzda
-ramena podvěšeny
Brzdy:
-vepředu 4 pístky s propojkou
-vzadu 4 pístky děleny provozka/ručka
-hydraulická ruční brzda
Kola:
-BBS 4x100 6,5 R14 ET 30
-pneu 185/55 vpředu Nankang, vzadu Dunlop SP Sport 01
https://www.youtube.com/w atch?v=DDdOsgDx7iU&fea ture=youtu.be
škodovku jsem koupil 30.prosince 2011 z Moravského Krumlova.
Je to rok 1982, jsem 3 respektive druhý, jelikož auto bylo celou dobu v jedné rodině. Je na ní spoustu věcí původních, včetně plechařiny a interieru. Co se laku týče, tak původně to byla oranžová tmavá, nyní je to přestříkané původním majitelem na červenou. Co se koroze týče, je tam samosřejmě pár míst kde by se dalo použít CO-čko ale nic zásadního, prožraného skrz.
Cestu dlouho cca 110 km zvládna po vlastní ose. Bohužel jsem jednou vařil, což byla příčína těsnění pod hlavou.
Model: 120L
Barva: oranžová tmavá(nyní červená neznámý odstín)
Vyrobeno: 15.12.1982
Zakoupena: 21.1.1983 v Mladé Boleslavi
Poděkování:
Největší dík patří Vrbovi za všechno, s čím mi pomohl a pomáhá a poskytl cenné rady.
Motor:
-fabia 1.4 8v
-upravená hlava
-karburátor SEDR 22/24
-vačka 278/270
-výměník voda/olej
-výfukové svody 4-1 Bohouš Krejčí
-olej Total Quartz racing 10W50
-upravený filtrbox
-svíčky Bosch
-laditelné zapalování TCPI 4 od Vrby
-omezovač 7000ot
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
Převodovka:
-5q SP 4.22 od Vrby
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-komplet vyztužená
-upraveny záklony
-náboje s roztečí 4x100
-pružiny okruhové ze Speedpra
-tlumiče Kůrka
Zadní náprava:
-komplet vyztužena
-pružiny z kyvky¨
-přitvrzené tlumiče
-náboje od Sakyho 4x100 + kotoučová brzda
-ramena podvěšeny
Brzdy:
-vepředu 4 pístky s propojkou
-vzadu 4 pístky děleny provozka/ručka
-hydraulická ruční brzda
Kola:
-BBS 4x100 6,5 R14 ET 30
-pneu 185/55 vpředu Nankang, vzadu Dunlop SP Sport 01
https://www.youtube.com/w atch?v=DDdOsgDx7iU&fea ture=youtu.be
Qatro/Škoda 120 - komentáře:
10:13:10
15.02.2012
15.02.2012

Qatro
-> Urbi: No tak si to budem muset zopakovat 

10:12:39
15.02.2012
15.02.2012

DEKODOVAC
tak tie rozvody ta potešili že



10:09:22
15.02.2012
15.02.2012

Petr Urban
-> Qatro: Velká škoda že jsme nevyfotily přípravek na spravování uložení v bloku .... gola olepená oboustrankou a papír hrubost 600/1200, chvilka ježdění a už se druhá vačka zase točí



10:01:37
15.02.2012
15.02.2012

jarda.u1
-> Qatro: vacka kriva nejspis nebyla,to spis vypada ze byl pricpany kanalek ke strednimu lozisku vacky a hryzlo se to.Je divny,ze se to stalo pri volnobehu po minute...
09:28:39
15.02.2012
15.02.2012

Qatro
-> m8rinek: Jo, jsou to nový rozvody. Vačka byla zřejmě křivá a přidřelo se to na prostřednim ložisku a z místa se to hryzlo.
09:26:38
15.02.2012
15.02.2012

m8rinek
Wow, to vypadá na nový rozvody, kde je chyba?
17:10:37
02.02.2012
02.02.2012

Alex41
A je to tu! :-) Víc fotek, ať to lítá a přivez jí někdy ukázat do Ledče :-) Vyfotíme ty naše spolu :-D
15:49:55
02.02.2012
02.02.2012

yaris
-> pepanGLS: Presně o tom mluvím,zpusobů je více 

15:47:23
02.02.2012
02.02.2012

Qatro
-> pepanGLS: Já sem zevnitř dal matku a z druhé strany, jak je vidět, je silikon a vyrobené těsnění.
15:36:05
02.02.2012
02.02.2012

dakar.cz
no konečně.. A co zvenku??
15:32:35
02.02.2012
02.02.2012

pepanGLS
ja mam čidlo normalně z vrchu ,mam vyvrtanou diru udělanej zavit a na zavitu instalaterskou pasku a funguje to v pohodě :) ale takhle to jde taky naco kupovat za litr domek z rapidky že :)
13:04:07
02.02.2012
02.02.2012

yaris
Tak tě tady vítám....hele ja jsem měl čidlo přidělany z boku domku motex páskou a fungovalo to snad uplně stejne. já ho nadhuhou stranu chválím že si poradil a necpe do toho zbytečný peníze. dej víc foto 

11:30:32
02.02.2012
02.02.2012

Qatro
-> afro100: Vešlo se to tam docela bez problémů.
10:44:08
02.02.2012
02.02.2012

afro100
hmm a to vyjde aj do klasickeho domceka ? my sme pri prestavbe priatelkinho rapida davali dlhsi domcek z uzovky ...
10:33:13
02.02.2012
02.02.2012

havlik
-> Qatro: já to tak měl v autě taky;-)
10:27:58
02.02.2012
02.02.2012

Qatro
-> havlik: ano a jelikož se i nechtělo shánět 136 domek, tak jsem to vyřešil takhle, jinak nápad pana Vrby, odzkoušené umístění zatím nemám.
10:26:10
02.02.2012
02.02.2012

havlik
-> Vojtisek: když dáváš motor fávo do 120tky a dáš tam 120tkovej termostat tak tam čidlo není protože 120tka má čidlo v hlavě
10:25:15
02.02.2012
02.02.2012

Qatro
-> Vojtisek: no jelikož to je motor favorit tak ne :-)