skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
nedobija pls help
09:44:06
22.12.2008
22.12.2008

DuriQ
formen: ked to rozlusknem tak napisem, len som zistil ze imobilizer som este neodpojil... ten funguje stale : )
22:06:26
21.12.2008
21.12.2008

formen
Tak pro ostatni napis cim to bylo 

21:47:19
21.12.2008
21.12.2008

DuriQ
formen: pisal som tom 14:52:44 17.12.2008 ale dik : )
21:25:37
21.12.2008
21.12.2008

formen
Volmetr by ti mel ukazovat asi neco kolem 13 Voltu jinak zarovka na dobijeni neni kostrena tam je kostra pres regulacni rele pri zhasnutem motoru a zapnutem zapalovani a jakmile zacne alternator dobijet tak je na obouch dratech + pol. Alternator z fava ma rele primo na alternatoru tak jedine jak zjistit jetli to je nekde na alternatoru zkus ten kabel co vede primo z rele do pristrojove desky vzadu odpojit a zkus zarovku primo na alternatoru. Jeden konec ze zarovky dej na + pol a druhej na ten co jsi odpojil na rele a pri zapnutem klicku by mela svitit a pri nastartovanem motoru musi zhasnout jestli je tomu tak tak je chyba nekde jinde nez v rele a alternatoru.

16:16:50
19.12.2008
19.12.2008

DuriQ
Kočislav: mno skusal som tie altiky aj relgery na inom aute... a uplne bez problemov :(
radec: a kolko by malo ukazovat ? na vystupe z altiku sa to tvarilo ok ale prudy boli zle teda okrem volnobehu :(
Šemik : je to rapid, hranate budiky, takze tam problem moc nevidim :( s kontaktmy
radec: a kolko by malo ukazovat ? na vystupe z altiku sa to tvarilo ok ale prudy boli zle teda okrem volnobehu :(
Šemik : je to rapid, hranate budiky, takze tam problem moc nevidim :( s kontaktmy
12:38:52
19.12.2008
19.12.2008

Šemik
A co je to za auto? Chyba může být v té přístrojovce, zkus vyndat žárovku a očistit jak ji, tak její objímku. Pokud jde o řadu 742, zaměř se ještě na fastony ve svorkovnicích přístrojovky - občas se prostě nadmíru roztáhnou a je třeba je mechanicky vrátit do původního stavu aby byl dobrý kontakt :)
02:58:34
19.12.2008
19.12.2008

radec
skus pripojit volmeter a kolko ti bude ukazovat-mozno je chyba v kontrolke
19:04:20
18.12.2008
18.12.2008

Kočislav
Hm, to je zajímavé. A jsi si jistý, že obě dvě regulační relé, která jsi zkoušel jsou OK?
14:52:44
17.12.2008
17.12.2008

DuriQ
Kočislav: je to mozne ze je blba kostra aj na pristrojovke ale od kedy mam to auto tak som to nemusel rozoberat uz su tomu 2r... a kamos predomnou tiez ne. Ta ziarovka je tam uz snad 7rokov nemenena. Ono ja som skusal zo skusackou budenie altiku priamo, to znamena ze ziarovecka na jej + , som priviedol privod kladneho polu z inducky, na jej minus som priviedol plus z budiaceho vystupu altika, proste som obysiel tie dva dlhe vodice ktore idu cez poistkovu skrinu... robilo to, to iste.. vtedy som skusal popri tom duplicitne ukostrit minusovy pol z baterky a alternator sa vybudil, ale to moze byt tak isto nahoda ze sa vybudil, prave v tedy ked sa mu chcelo... dnes som odpojil alarm, imobilizer a central + mam ten pocit ze aj trisku volnobehu lebo na volnobeh mi to kape :) ale zase to tvari ze to dobija... zatial...
12:32:51
17.12.2008
17.12.2008

Kočislav
...možná je to blbost, ale nemůže to být ukostřením přístrojovky? A je na pozici žárovky dobíjení ten typ žárovky co tam má být?
23:28:44
16.12.2008
16.12.2008

DuriQ
k tym alternatorom, ten povodny som rozobral a premeral mostik, ten je v poriadku a tie altiky som skusal aj na druhom aute nemali ziaden problem… skusal som este dodatocne kostrit baterku o kasnu a zdalo sa ze to pomohlo, ale dobijalo to ako som uz napisal raz ano raz nie... :(
23:19:46
16.12.2008
16.12.2008

DuriQ
Mam velice cudny problem s dobijanim, jemne mi posvecuje kontrolka dobijania, pokial nastavim volnobeh na 400-500rpm tak to dobija, akonahle sa otacky dvihnu zacne to posvecovat, nazvyme to prebijat... Skusal som 3 nezavisle favo alternatory, 2 reglery, nepomohlo, stale to iste. Skusal som vymenit ukostrenie motora a hlavny kostriaci kabel od baterky, nepomohlo. Skusal som postupne vyhadzovat poistky, vsetky boli vonku okrem druhej poistky, nepomohlo. Pruser je to, ze niekedy to zacne nabijat same od seba a zase prestane, ale viac to nedobija ako dobija. Este som rozhodil poistkovu skrinku a chcem skontrolovat kable ktore mi prichadzaju z hora, ide mi tam 5vodicov, z dola dva. S tych 5tich som 2 postupne odpaja ale nebolo mozne nastartovat, takze som trafil tie nespravne
takze ked nabijem baterku tak ma caka vyskusat odpojit este postupne 3 vodice, ak to nepomoze tak uz vazne neviem kde moze byt problem, vsetko mi inac fungovalo normalne, svetla,blinkre,truba, atd... vsio ok... uz com celkom zufali s toho 

