můj dotaz,
co způsobuje výkyv ručičky otáčkoměru? příklad jedu na cca 2800ot/min kolísá to do 3500ot/min, třebas i po 100ot/min, nebo celejch 700 najednou?
kablík je natažen cca 2 roky nový, nevím jestli 0,75 nebo 1.
motor má nepravidelnej chod, volnoběh ok ale jak jde do záběru, hrůza děs, jak na lpg tak benzín
nemůže se to ovlivňovat?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
nevim si rady s otáčkoměrem
19:47:06
20.02.2009
20.02.2009

spartra
18:07:06
07.02.2009
07.02.2009

rolls
-> suri: dakovala

18:03:52
07.02.2009
07.02.2009

suri
-> rolls: 0,75 alebo 1mm
18:01:02
07.02.2009
07.02.2009

rolls
pri zapojeni otackomeru na inducku je nutne davat nejaky hrubsi kabel alebo moze byt aj nejaky obycajny?
12:35:52
30.12.2008
30.12.2008

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
červenej modrej - a na ty druhy dva dojdeš.. kdyby to nefungovalo zkusil bych černej . muže byt červenej černej- taky.. však zničit se ti to nepodaři, to zepojení je blbuvzdorný
12:34:04
30.12.2008
30.12.2008

stepan
červenej bejvá +
modrej -
modrej -
13:40:31
21.12.2008
21.12.2008

Čmoud
zelenej by mohla bejt ta 1 nwm to jistě ale někde sem to už videl
00:40:14
21.12.2008
21.12.2008

ken-lam
nevím proč zrovna 4 no ale asi by sem zkusil pokus omyl..
17:21:16
18.12.2008
18.12.2008

Anedz
takhle vipadá plošňák
16:44:57
18.12.2008
18.12.2008

Anedz
je to normální analog na stojánku vedou z něj čtyři dráty je mi jasný že je to +, -,1 a osvětlení ale nevím kerej kam je tam červenej, modrej, černej a zelenej nevite někdo???