Nelze nastartovat

prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 29.12.2008 do 03.01.2009, založil/a Black177
řadit dle data
10:37:53
03.01.2009
Bobesh
-> Samantus: Nojo ale co ty nalítáš se Samantinou za rok je zlomek z toho,co Pyroman najede za měsíc s tím svojím svítivě zeleným UFO,takže tobě to přežije4
01:02:39
02.01.2009
Samantus
-> King: radim se mezi soumeny, me se ten predradnej odpor na ty civce maximalne hnusi :-)
00:18:35
02.01.2009
King
-> Peťa Klíč: Ale, ale,ale - to jsou mi novinky! :) Pokud je mi známo, tak kondenzátory na rozdělovači se samozřejmě vyráběj tak, jak popisuješ, ale scénář jejich destrukce a následný ovlivnění zapalování, je malinko jinej4

Předně - ať už je to MP (metalizovanej papír) nebo elektrody napařený třeba na polystyrenu, dochází při překročení průraznýho napětí, jednak k průrazu dielektrika, ale soušasně se materiál elektrod v místě průrazu a v nejbližším okolí vypaří, takže zkrat se většinou NEKONÁ. Kondenzátor tak postupně ztrácí svojí kapacitu a když ta klesne na zlomek původní hodnoty, přestane kondík plnit svojí funci (zhášení oblouku na kontaktech) a většina energie zápalu se "vybije" právě obloukem mezi kontakty a jenom zlomek jeho energie vygeneruje slabou jiskřičku. To je důvod toho, proč vadnej (popř. chybějící) kondík dělá problémy.

Samozřejmě, že se nedá úplně vyloučit i varianta, kdy dojde ke zkratu mezi elektrodama, ale pravděpodobnější je první scénář.

-> pyroman: To je v pořádku, že tam máš cívku s předřadným odporem - spousta šoumenů to provozuje trvale bez něj, ale akorát to zvyšuje opotřebení kontaktů a namáhání kondenzátoru.

Že to, co se prodává jako kondík do zapalování, je aušus, je fakt - buď originíl, nebo zkusit uspůsobit nějakej impulzní kondík 0,22uF/630-1000V (naletovat přívody) a uvidí se...
12:18:50
31.12.2008
pyroman
-> Peťa Klíč: kladívka jsou v pohodě..a ještě upřesním, mám tam cívku s předřadným odporem - nevím jestli to má nějaký vliv na velikost napětí...v elektrice se moc nevyznám, takže netuším
07:29:21
31.12.2008
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
předně si musíme uvědomit že kondenzátor v autě sou zjednodušeně řečeno dva smotaný pásky kovový fólie proložený nějakym papírem. problém vzniká v tu chvíli kdy se papír poruší, elektrody se skratují a tím pádem nefunguje odtrh. takže existují dvě vysvětlení: 1) kondenzátory co se dnes dělaj sou aušus, 2) na kondenzátor se dostává moc velké napětí které papír prostě prorazí ovšem to by musely velmi rychle odcházet také kladívka.
22:53:15
30.12.2008
pyroman
-> Bobesh: ad 1. to je pravda....ale myslím že tu lidi najezdí škodovkou víc než já

ad 2. cívka mě po konzultaci taky napadla a už mám připravenou novou - tahle tam je 4 roky +-

ad 3. o tom sem se už taky stihl přesvědčit, když sem namontil fungl novej a motor se jen 2x otočil a konec... ještě že sem měl další

ad 4. taky jsem zvědavej na další návrhy



jinak ještě k těm VN kabelům - jsou půl roku starý
22:34:32
30.12.2008
Bobesh
-> pyroman: 1. moc jezdíš

2. VN cívka

3.nový kondíky jsou aušus,zkus třeba sehnat starej(i třeba užovkovej a přeletovat drát)

4. dám se poddat :-))
18:38:17
30.12.2008
pyroman
-> Black177 30.12.08 15:10:00: v pohodě.....



já tohle téma využiju a zeptám se na další možné příčiny toho, že kondík odchází poměrně čast - cca jeden na měsíc max dva....cívka, kostra motoru, kladívka, víčko, napěťový kabely.... ještě na něco bych se měl kouknout?
15:10:00
30.12.2008
Black177
tak kára jede v pořádku moc vám děkuju chlapi4
14:02:56
30.12.2008
Black177
čoveče tak jsem vyměnil ten kondík a už to chytlo ale jenom sem turoval ale jelo to na všechny válce ještě to pořádně všechno přidělám a pojedu to projet
13:15:47
30.12.2008
Black177
Díky moc chlape jdu to zkusit...4
12:38:51
30.12.2008
pyroman
-> Black177: kondík máš na rozdělovači...vedou od něj dva drátky - jeden do rozdělovače a jeden na cívku - podle tvých fotek jde na cívku bílej s červenou koncovkou... je přes objímku přišroubovanej k tělu rozdělovače, takže sundat víko rozdělovače, odpojit kabel od cívky, odšroubovat a z rozdělovače vytáhnout druhý kabel - je přes plastovou podložku u kladívka, tu podložku neztrať..stačí přimáčknout ramínko a kabel vytáhnout a zkusil bych dát novej, je to otázka asi 50 kč a neváhal bych vzít jeden do rezervy... jinak až potáhneš kabel zpátky na cívku, tak ho obmotej kolem napěťáků ať neleží na altíku a neměl tak možnost sjet
12:33:30
30.12.2008
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
hmmm to by chtělo prostudovat odbornou literaturu.. pana andrta nejlépe jestli chceš dam ti na něj odkaz
12:25:08
30.12.2008
Black177
motor se normálně točí ale nechce to vůbec chytnou,jednou nebo dvakrát to mělo snahu ale nakonec z toho bylo zase hovno.Rozumim tomu prdlajs kde ten kondík najdu chlapi a pokud možno fotečku3
12:15:15
30.12.2008
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
jo no kondík.. a co tomu teda je? netočí startér? nebo točí a nenaskočí? napětí na cívku..
12:13:22
30.12.2008
pyroman
-> Black177: koukni na ty kabely a zkontroluj kondík, pokud ti to nejde nastartovat a motor točí
12:11:37
30.12.2008
Black177
ještě mě napadla spínací skřínka,jinak to nejde nakopnout vůbec.kára to je rapid 130 s favoritáckym motorem.zkusim opoledne zkontrolovat ty kabely.
12:04:50
30.12.2008
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
tak na altik bych to nesváděl asi.. takže klasickej postup - kabely ke svíčkám, víčko rozdělovače, palec, předstih, odtrh. trysky karburátoru, těsnost karburátoru, hladina karburátoru. AC pumpa. dělá to za studena nebo za tepla? ventilový vůle.. tady těžko radit chce to hledat a hlavně najít. to je co za kára?
upraveno 1x, naposled 30.12.2008 12:08:14
11:02:37
30.12.2008
Black177
9
23:32:24
29.12.2008
Black177
jinak svíčky byly nedávno měněny ale nevim jestli se nemohly nějak podělat
23:31:42
29.12.2008
Black177
23:30:40
29.12.2008
Black177
23:29:32
29.12.2008
Black177
23:28:27
29.12.2008
Black177
Zdravim chlapi,mám problem nejde mi vůbec chytnout auto.Měnil jsem na něm alternátor a jel to projet ale jako by se to auto dusilo a nejelo na všechny válce,ale kabely jsem si předtím fotil abych věděl jak je zase zapojit zpátky.Tak jsem tam hodil zase ten starej ale problem pořád přetrvával.tak bych chtěl poradit jestli nevíte čím by to mohlo být nebo co by se mohlo posrat.hodím vám sem fotky,kdyžtak mi řekněte jestli ty kabely jsou nakonec dobře nebo se kreten2 díky
zvětšit Nelze nastartovat - obrázek od Black177 vložen 29.12.2008 23:28:27
Extreme Tyres