
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Větrák topení Vs. kontrolka dobíjení
prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 07.01.2009 do 22.01.2009, založil/a street-dog
21:01:12
22.01.2009
22.01.2009

Bobesh
-> U-Geen: Jak proboha víš,že jsem měl kontrolku větráku místo varovek? Nejsou ani fotky...

23:08:53
21.01.2009
21.01.2009

U-Geen
-> Bobesh: cervena kontrolka s vykricnickem? :-)
10:21:12
21.01.2009
21.01.2009

King
-> Bobesh: Jo, to je poslední varování, že když špatně foukne vítr, tak tu fábii před tebou předjedeš horem :)
21:31:31
20.01.2009
20.01.2009

Bobesh
-> King: Jo,dobrý" deja vu",já zrovna tak a jak mě to ve tmě na hájveji vyděsilo,než jsem si to spočítal,co se asi tak odehrává...

12:40:59
20.01.2009
20.01.2009

King
-> Bobesh: To o tom informativním charakteru kontrolky mi připomnělo, jak jsem měl na shade větrák na chladiči ovládanej vypínačem a indikovanej žárovičkou. Mnoa když jsem tomu trošku šlápnul na krk (tak kolem 160 tacho :), tak se milá kontrolka tím průvanem kolem fofrníku rozsvítila :)
10:42:42
19.01.2009
19.01.2009

Jozka
-> street-dog: To bude nějaká chujovina ve stylu, jak píše -> charouz: . Nedávno se mi to samý stalo u MB, někdy nic, někdy svítila kontrolka dobíjení poměrně hodně. Překontroloval jsem všechny viditelný spoje, očistil, některý i přeletoval, na žádnou zjevnou chybu nepřišel a od tý doby zatím dobrý.. Ale u 105ky to nebudeš mít tak jednoduchý jako já.
20:14:21
09.01.2009
09.01.2009

Bobesh
-> charouz: Přijde na věc,nemusíš absolutně nic. Kontrolka není všemocná a má pouze informativní charakter,tj. pokud se za běhu motoru rozsvítí jasně,signalizuje nestandartní chování nabíjecí soustavy,tj. nedobíjí či přebíjí. Jinak ti nezměří absolutně nic a neřekne ti přesně k jakýmu průseru kde došlo a že možností je. Tady zakladatel vlákna vznesl dotaz a já jsem hodil komentář,netvrdím že mám pravdu na třista procent ale podle toho jak a kdy se to chová tak,jak street-dog popisuje,tak jsem si docela jistej.
20:41:16
08.01.2009
08.01.2009

street-dog
díky moc přes víkend na to mrknu a dám vědět 

17:39:18
08.01.2009
08.01.2009

charouz
omlouvám se trochu sem se upsal v jednotkách i v číslu ale krom toho je to pravda
15:10:44
08.01.2009
08.01.2009

peti
-> street-dog: skus to premerat , ale skor si myslim ze ti pomoze ocistit a skontrovat kontakty, a hlavne presri na celom aute kostru, a aj svorky baterky, ver mi kostra robi zazraky

13:29:56
08.01.2009
08.01.2009

Syny
-> charouz: U alternatoru urcite nejsou amperhodiny :) Urcite mas na mysli altik 35A 

13:24:26
08.01.2009
08.01.2009

charouz
-> Bobesh: tak s takovým tvrzením bych se nespokojil je to věc názoru ale pokud to u x škodovek normálně nedělá tak to závada podle mě je a taky to je něčím zpusobeno měl sem kdysy šadesu užovku s altikem 37ah a nikdy problém nebyl jednou mi svýtila kontrolka furt a přitom to dobíjelo dobře a odešla mě dioda v altiku co je na tu kontrolku
13:13:50
08.01.2009
08.01.2009

charouz
čau už sem to tu kdysy radil měl jsem škodu 120 a úplně stejný problém tak se začal od piky měření dobíjení ok jestli nejsou volné konektory ok pak zem na motoru a baterce vše ok tak sem to šupnul autoelektrykářovi změřil to a na nic nepřišel tak sem vyměnil altik to samy relé to samy byl sem z toho zoufalej a nakonec sem na to přišel úplná blbost stačilo přetáhnout šroubky na pojistkové skřínce jak sou pod nima nastrkaný dráty a přihnul sem plíšky mezi kterýma je pojistka aby lepší dolíhaly nevím která to přesně byla mzslím jednička ale přejdi všechny a dej mi vědět už sem takhle párkrát radil a v některých případech se i trefil už když sem to tenkrát přetahoval tak si pamatuju že jeden byl volnej asi vyhřátý a pro jistotu se mrkni jestli to není moc zaoxidované začal bych tímto a pak alotria s měřením zemí altikem relém atd atd čus
01:52:31
08.01.2009
08.01.2009

Syny
-> Bobesh: Ja teda nevim jestli vetrak je maximalni zatez? Ja zapnu svetla, mhovky, vetrak naplno, radio nahlas, brzdy a nesviti ani nezhavi nic...
22:09:01
07.01.2009
07.01.2009

Bobesh
-> street-dog: Pro sichr změř napětí za běhu motoru,podle paltestu bylo myslím při volnoběhu a při 3000ot/min bez a se zátěží(dálkový,rychlej běh ventilátoru topení). Pokud budeš při zvýšených točkách mezi 13,2 -14,8V je to cajk.
22:03:03
07.01.2009
07.01.2009

street-dog
-> Bobesh: díky moc ... no měření jsem ještě neprováděl
22:01:25
07.01.2009
07.01.2009

Bobesh
-> street-dog: Už se to tu řešilo,pokud jen neznatelně žhaví při maximální zátěži a kontrolní měření dobíjení je v normě,nejedná se o poruchu.
21:08:42
07.01.2009
07.01.2009

street-dog
jo tak altík nevím...je to rok 84 jestli to pomůže:) ... a bylo to na volnoběh a aji jsem šlapal na plyn a pořád stejný ... spotřebiče napřed jenom ten větrák pak ještě světla, ale to bylo to stejný na rychlou trochu svítila(šlo to vidět blbě protože do toho ještě svítila ta kontrolka světel)a na pomalou ne
21:02:11
07.01.2009
07.01.2009

Syny
spis povez co mas za alternator, a jaky spotrebice mas zapnuty a pri jakejch otackach...
20:08:19
07.01.2009
07.01.2009

street-dog
Zdravím dnes jsem zjistil,že když zapnu topení na tu vysokou rychlost tak se trošku rozsvítí kontrolka dobíjení, ale jak přepnu na tu pomalejší tak zase zhasne. Čím to může být a co s tím ?? Jo je to 105