Mpi zapalování do škodovky.

prohledat
2 příspěvků (zobrazeno 1 až 2) od 16.01.2009 do 16.01.2009, založil/a Petr105l
řadit dle data
15:49:44
16.01.2009
Havoc
Felda MPI má dvě cívky, obě v zapalovací liště, jedna pro 1 a 4 válec a druhá pro 2 a 3 válec :-)

A tady máš nějakou inspiraci, letmý návod ze zkušeností z přestavby na MPI u škodárny skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=389
13:23:13
16.01.2009
Petr105l
Vzhledem k tomu, že už mi došla trpělivost s laděním zapalování pružinkami v rozělovači a jinými mechanikými udělátky, chtěl bych vyzkoušet zapalování s plně elektronicky nastavitelným časováním.



Jako řídící jednotku bych použil tuhle jednotku od Imfsoftu www.imfsoft.cz/hardware/. ../zapalovani-direct-ignit ion-cdi.asp.

Všechno ostatní, tedy zapalovací lišta, setrvačník, snímač otáček a snímač tlaku v sání by se použilo z Feldy MPI.



S mechanickými věcmi si nějak, ale ohledně elektriky mi není příliš jasné, jestli je vůbec možné to nějak zapojit tak, aby to fungovalo.



Na tom odkazu je schéma zapojení pro dvě cívky a jakoby každá cívka měla svůj vlastní snímač otáčení, přitom Felda má jen jeden.



Má z toho někdo rozum, šlo by to nějak zkombinovat, nebo budu muset jít do klasické kombinace favo rozdělovače a jedné cívky?
upraveno 1x, naposled 16.01.2009 13:25:20
Extreme Tyres