Felda MPI má dvě cívky, obě v zapalovací liště, jedna pro 1 a 4 válec a druhá pro 2 a 3 válec :-)
A tady máš nějakou inspiraci, letmý návod ze zkušeností z přestavby na MPI u škodárny skoda.panda.cz/clanek.php
3?id=389
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mpi zapalování do škodovky.
15:49:44
16.01.2009
16.01.2009

Havoc
13:23:13
16.01.2009
16.01.2009

Petr105l
Vzhledem k tomu, že už mi došla trpělivost s laděním zapalování pružinkami v rozělovači a jinými mechanikými udělátky, chtěl bych vyzkoušet zapalování s plně elektronicky nastavitelným časováním.
Jako řídící jednotku bych použil tuhle jednotku od Imfsoftu www.imfsoft.cz/hardware/. ../zapalovani-direct-ignit ion-cdi.asp.
Všechno ostatní, tedy zapalovací lišta, setrvačník, snímač otáček a snímač tlaku v sání by se použilo z Feldy MPI.
S mechanickými věcmi si nějak, ale ohledně elektriky mi není příliš jasné, jestli je vůbec možné to nějak zapojit tak, aby to fungovalo.
Na tom odkazu je schéma zapojení pro dvě cívky a jakoby každá cívka měla svůj vlastní snímač otáčení, přitom Felda má jen jeden.
Má z toho někdo rozum, šlo by to nějak zkombinovat, nebo budu muset jít do klasické kombinace favo rozdělovače a jedné cívky?
Jako řídící jednotku bych použil tuhle jednotku od Imfsoftu www.imfsoft.cz/hardware/. ../zapalovani-direct-ignit ion-cdi.asp.
Všechno ostatní, tedy zapalovací lišta, setrvačník, snímač otáček a snímač tlaku v sání by se použilo z Feldy MPI.
S mechanickými věcmi si nějak, ale ohledně elektriky mi není příliš jasné, jestli je vůbec možné to nějak zapojit tak, aby to fungovalo.
Na tom odkazu je schéma zapojení pro dvě cívky a jakoby každá cívka měla svůj vlastní snímač otáčení, přitom Felda má jen jeden.
Má z toho někdo rozum, šlo by to nějak zkombinovat, nebo budu muset jít do klasické kombinace favo rozdělovače a jedné cívky?