Alternátor

prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 21.02.2009 do 28.02.2009, založil/a tasatunga
řadit dle data
10:35:56
28.02.2009
peti
-> beastyLA - ten první: ako pise -> myschaak - diverzant s koženou brašnou: v skodvkach bol original aj 55A altik , mali ho najprv len vissie výbavy a od roku 1987 (aspon myslim) ho mali uz vsetky aj zakladne výbavy, mozes si zohnat taky a budes to mat original so skodovky, akurat musis este vyment regulator, ale dokopy je to praca asi 15 min4
22:04:42
27.02.2009
beastyLA - ten první
-> myschaak - diverzant s koženou brašnou: já to nechci menit kvuli nejakému blbnutí, jen proto, abych měl motor čistčí a altík byl malinko silnější (přeci jenom denně se svítí, používá rádio, v zimě topení... to by tenkráte určitě řešila škoda jinak, silnějším altíkem, ne jen 39, minimálně asi 42A 4), ale nechci delat zmeny jako dávat altík z feldy, abych menil relé apd... resp ho vynechal... chci jen standart 4
21:54:33
27.02.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> beastyLA - ten první: jinak se dá sehnat i altík 55A...měli ho lepší výbavy-gls,gl,možná ls,prostě kde bylo víc blbinek ale u toho už se nedoporučuje ho kombinovat s tím relé staršího typu-hliníková kostička)))...
21:47:17
27.02.2009
beastyLA - ten první
-> myschaak - diverzant s koženou brašnou: díky, to jsem potřeboval slyšet4
21:45:51
27.02.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> beastyLA - ten první: normálně ho přehoď a nic neřeš....klínák +- napni tak aby šel prstem prohnout mezi pumpou a altíkem uprostřed cca 1cm.....jo a napětí se nemění takže ty 24V majáky zase schovej3 je to záměnnej díl bez úprav
21:20:17
27.02.2009
beastyLA - ten první
-> Saky: no, mám 42A altík pěkně čistý a ten starý je špinavý... a přeci jen, bych tam chtěl dát něco silnějšího ale originál, nechci tam dávat z feldy nabo fava, jen ze škodulek...

takže napnutí asi takové, jaké tam je? no a bude se menit napětí, ale asi tak malé, že to nestojí za měření...

ale díky za info.4
21:06:14
27.02.2009
Saky
-> beastyLA - ten první: jinak myslim ze vymena 39 za 42 je skoda prace . ale to musis zvazit sam.. zadne problemy te necekaji..
21:05:19
27.02.2009
Saky
-> beastyLA - ten první: strobem koontrolovat napnuti remenu?
21:02:51
27.02.2009
beastyLA - ten první
asi hloupá otázka, chtěl bych vymenit altík na oužce 39A za 42A z emka. jen se chci zeptat, jestli musím si dát na něco pozor či budu muset něco nastavovat? a napnutí klínáku poznám jak, že je ideální? nemusím to pak nechat kontrolovat strobem, nebo ano? dle mne by to mělo být v podstatě shodné...? souhlasíte?
15:32:54
22.02.2009
peti
-> tasatunga: nijak to relé proste vynecháš a na altik napojis iba kabel od kontrolky dobijania4
14:44:59
22.02.2009
tasatunga
A ajk vyřeším zapojení 70A altíku z feldy co má regulátor na relé co je vzadu u 120???Nebo existujou 70A bez regulátoru??
13:12:24
21.02.2009
Kuladmin
Ono stejne tim ze jezdis couracky tak to stejne nebude stihat nabijet hlavne ted v zime kdy beha fura veci (ventilator topeni, odmlzovani na zadnim okne atd atd ) Hold to chce hlavne ted vzimne hodit obcas na nabijecku a dobit. Mam treba ve felde 70A altik a baterku 55Ah a taky to nestiha pac jezdim denne do prace 8km tam a 8 zpet a je to proste malo. Navic pak denni sviceni tomu neprida.
12:04:50
21.02.2009
tasatunga
Jezdím spíš couračky,takže co třeba altík 90A??No jde o to že původní baterka ikdyž nová tak ted v zimě ne že by nestartovala ale myslím že 70 baterka s tím bude jinak točit.Jo mám tam ještě felda startér.
11:59:04
21.02.2009
Kuladmin
Muzes tam dat napr 70A z feldy GLx ale klidne tam muzes nechat i tu 55. Jde spis o to jaky jezdis trasy a jak casto zda jen couracky a porad starty nebo dlouhy trasy naraz. A duvod proc davas 70Ah ?
upraveno 1x, naposled 21.02.2009 12:00:01
11:52:01
21.02.2009
tasatunga
Chci se zeptat.Chtěl bych dát do 120 baterku 70Ah.Jaký dát odpovídající alternátor aby to stíhal dobíjet.Ted mám 55A.
Extreme Tyres