
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
alternátor fabie
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Zastavil:zidlik
20:31:47
14.03.2009
14.03.2009

zidlik
tak co sem vo tom tak přemejšlel tak už to chápu tak už zastavuju přispívání
zapojim akorát vočka a kontrolku akorát nevim jakej to je vývod na tom alternátoru ale na to přídu

20:10:33
14.03.2009
14.03.2009

zidlik
kdyžtak jestli by zněj nešel udělat nákej vývod na votáčkoměr...možná blbost nevim
19:24:34
14.03.2009
14.03.2009

zidlik
poradí mě někdo prostě ty široký káble co sou normálně na šroubu dám na altík z fábky taky na šroub ale jak dál?? co kde jak vzádu zapojit ztý debilní krabice co je u škodovky..přece tam nezapojim akorát ten zelenej a žlutej jako na škodováckym altíku ne když fabiáckej má vestavěnej regulátor a škůdka má regulátor zvlášt.....díky za rady

12:40:09
06.03.2009
06.03.2009

zidlik
-> Peterr: no já nevim právě proto se ptám jak to má bejt
09:48:19
06.03.2009
06.03.2009

Peterr
nezapaja sa kazdy alternator so vstavanym reglatorom rovnako?
D+ žiarovka, plus z baterky - to očko na šroub...
snáď sa nemýlim...
D+ žiarovka, plus z baterky - to očko na šroub...
snáď sa nemýlim...
19:22:49
05.03.2009
05.03.2009

zidlik
máte někdo nákres zapojení tohohle alternátoru do škodovky??nebo stačí popsat já sem to teda ješětě nezkoumal ale až tady budu mít celej komplet motor tak chci najistotu všechno zapojit a nezkoumat to

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Zastavil:zidlik