skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
70a vs. 55a alternátor Fa
19:24:33
01.04.2009
01.04.2009

Nepér
Jen mě štve to pomrkáváni, do nějakých 1500rpm je to celkem znát. Kdybych měl jiný regulátor, asi ho zkusím prohodit, pak bych asi začal měřit úbytky na jednotlivých hlavních a možná i pomocných diodách při zátěži...
18:47:52
01.04.2009
01.04.2009

Kuladmin
Pokud tam nemas tunu spotrebicu tak neres.
11:11:03
01.04.2009
01.04.2009

Nepér
Řemenice stojí kilo a alternátor přes 2 tisíce, takže asi jen prohodím tu řemenici, v alternátoru mám nová ložiska, uhlíky i stočený kroužky, a tuningovou diodu na zvednutí napětí o 0,3V :) , takže by ho byla škoda... Jen mi na volnoběh nějak pomrkává napětí, tak zkusím jinej regulátor...
21:33:11
31.03.2009
31.03.2009

Nepér
Takže těch 15A navíc není jen zvýšením otáček?
21:27:00
31.03.2009
31.03.2009

P.E.T.R
70A má jinou kotvu (rotor) než 55A
20:42:54
31.03.2009
31.03.2009

Nepér
Co je na nich krom řemenice jiného? Mám zrepasovanej 55A, ale budu měnit motor a na něm bude drážkovanej řemen, tak váhám, jestli jen přehodit řemenici, nebo kupovat novej 70A alternátor...