Mno, jde mi o tohle. Řeším ( pomalu, ale jistě ) zástavbu MPi do Garde. Chci, aby mi fungoval otáčkoměr. Počítám, že v tom originálním otáčkoměru z Felicie bude nějakej zákaznickej integráč, kterej neseženu.
Takže si to napíšu do mikrokontroléru ... abych to ale mohl udělat, potřebuji informaci typu: Z řídící jednotky leze obdélníkovej signál v 5V logice, při 1000 otáčkách motoru má frekvenci 500Hz.
No přinejhorším si to budu muset někde naměřit.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fe 1.3 Mpi: Otáčkoměr
14:31:48
11.04.2009
11.04.2009

Hrabosh
07:39:29
10.04.2009
10.04.2009

SOMALECEK (martin120)
Otáčkoměr je buzenej z ŘJ motoru a signál otáček se zskává Hallovým snímačem na setrvačníku. Na Setrváku jsou zuby a podle nich se získává údaj o poloze kliky
22:16:29
06.04.2009
06.04.2009

Hrabosh
Aha, takže tady ten otáčkoměr taky měří frekvenci, jo? OK .. Cívky jsou dvě, takže poměr mezi frekvencí a výchylkou bude počítám dvakrát větší, než u otáčkoměru ze 120/130...
Jaká je amplituda toho signálu, nevíš? Tvar počítám obdélník ...
Jaká je amplituda toho signálu, nevíš? Tvar počítám obdélník ...
21:57:57
06.04.2009
06.04.2009

Kuladmin
jso tam porad dve civky takze asi tak jina kano jeden drat z RJ Doufam ze nekecam 

09:55:09
06.04.2009
06.04.2009

Hrabosh
Nazdar !
Víte někdo, jak funguje MPi otáčkoměr? Klasickej škodováckej prakticky měří frekvenci signálu, kterým se budí zapalovací cívka, ale jak je to u MPi ?
To asi bude řízený nějakým signálem z řídící jednotky ... ale jakým?
Víte někdo, jak funguje MPi otáčkoměr? Klasickej škodováckej prakticky měří frekvenci signálu, kterým se budí zapalovací cívka, ale jak je to u MPi ?
To asi bude řízený nějakým signálem z řídící jednotky ... ale jakým?